پورت: داکوتای شمالی کمیسر بیمه نامزد اقامت مورد نیاز تحت بررسی

در مسابقه برای کمیسر بیمه وجود ندارد و هیاهو. نه جمهوری وقت جان Godfread و نه دموکراتیک چلنجر Travisia مارتین

توسط NEWSATROPAT در 31 اردیبهشت 1399

در مسابقه برای کمیسر بیمه وجود ندارد و هیاهو. نه جمهوری وقت جان Godfread و نه دموکراتیک چلنجر Travisia مارتین روبرو هستند رقابت برای نامزدی از مربوطه خود احزاب است.

اما مارتین به طور خاص ممکن است یک موضوع را با اینکه آیا یا نه او حتی اجازه قانونی بود در ماه ژوئن انتخابات.

مقاله پنجم-بخش 4 از داکوتای شمالی اساسی آدرس الزامات واجد شرایط بودن برای ایالت انتخاب دفاتر از جمله کمیسر بیمه. در میان چیزهای دیگر, کسی, در حال اجرا برای این دفاتر باید یکی از داکوتای شمالی به مدت پنج سال قبل از انتخاباتی خود را به دفتر.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

این ممکن است یک مشکل برای مارتین.

در اوایل سال جاری مارتین اعلام کرد در Facebook که او شروع به استفاده از او "تولد طبیعی نام." او قبلا رفته Travisia جزئی.

با توجه به مارتین صفحه مربوط به او که قبلا زندگی می کردند در لاس وگاس. همچنین شماره تلفن او ارائه شده به داکوتای شمالی وزیر امور خارجه است نوادا کد منطقه.

با توجه به ایالت نوادا یکی Travisia جزئی از لاس وگاس رای وجود دارد در چند انتخابات از جمله انتخابات ریاست جمهوری 2016.

برای رای دادن در نوادا در سال 2016 مارتین را باید ساکن نوادا است. که بدان معنی است که او نمی توانست ساکن داکوتای شمالی در سال 2016.

که بدان معنی است که او نمی خواهد در دیدار با دولت در قانون اساسی نیاز از پنج سال اقامت.

من به مارتین توسط گوشی و او تایید کرد که هر دو نام و نام خانوادگی و آدرس صحیح هستند در نوادا پرونده های سیستم و او اذعان کرد که در گذشته ساکن لاس وگاس و ثبت نام رای دهندگان در نوادا اما او محروم داشتن یک رای گیری وجود دارد در سال 2016.

"من ساکن داکوتای شمالی" او به من گفت. "من در حال حاضر پاک اقامت من مسائل را با وزیر امور خارجه،"

او پس از آن کاهش یافته است نظر بیشتر.

من باید توجه داشته باشید که استشهاد ایالت نامزدها باید با پر کردن برای اجرا به دفتر آنها می پرسد به اذعان آنها "باید بررسی الزامات مورد نیاز برای برگزاری این دفتر مشخص شده در بالا و گواهی" و واجد شرایط به خدمت می کنند.

به گفته منابع نزدیک به داکوتای شمالی حزب جمهوریخواه آنها برنامه ریزی برای به چالش کشیدن مارتین واجد شرایط بودن. آنها با نامه ای که ارسال خواهد شد به وزیر امور خارجه را امروز برای درخواست یک بررسی.

"با توجه به این شواهد ما از داکوتای شمالی وزیر امور خارجه را به تایید می کنند که خانم Travisia مارتین ساکن شده و داکوتای شمالی به مدت پنج سال قبل از تاریخ 9 نوامبر سال 2020 روز انتخابات" نامه متحده است. "برای برآوردن این نیاز خانم مارتین را که مورد نیاز برای یک داکوتای شمالی ساکن از حداقل نوامبر 9, 2015 از طریق 9 نوامبر سال 2020 است."

شما می توانید به خواندن نامه کامل در زیر کلیک کنید.

به نظر در این مقاله مراجعه کنید www.sayanythingblog.com

راب پورت بنیانگذار SayAnythingBlog.com یک فروم ارتباطات مفسر. رسیدن به او را در توییتر @robport و یا از طریق ایمیل در rport@forumcomm.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب