پورت: قاضی با رد درخواست از رای دهندگان داکوتای شمالی برای اولین بار به جمع آوری طومار امضا آنلاین

این کت و شلوار را متوقف کرده است این گروه از گردش دادخواست. آنها در حال جمع آوری امضا و جنجال های الهام بخش از

توسط NEWSATROPAT در 27 خرداد 1399

این کت و شلوار را متوقف کرده است این گروه از گردش دادخواست. آنها در حال جمع آوری امضا و جنجال های الهام بخش از دادخواهان نیست دقیقا تا جلو در مورد همه چیز این اندازه گیری را انجام دهد.

آنها تبلیغات آن را به عنوان یک اندازه گیری برای گسترش این رای گیری پنجره برای اعزام نظامی رای دهندگان اما متمم قانون اساسی نیز ایجاد تغییرات گسترده به دولت قانون انتخابات از جمله باز مقدماتی و رتبه-انتخاب رای گیری در انتخابات عمومی. در حالی که من گمان می کنم اکثر اهالی داکوتای شمالی می خواهید به انجام همه چیز ما می توانیم برای اطمینان از رای دهندگان هستند که در وظیفه فعال می تواند رای آنها به احتمال زیاد برای پیدا کردن طرح های دیگر در این اندازه گیری است که دادخواهان در حال غفلت به بحث در مورد مراتب بیشتر بحث برانگیز است.

به هر حال امروز ایالات متحده دادگاه منطقه قاضی پیتر Welte رد درخواست دستور منع داکوتای شمالی از اجرای آن دادخواست مورد نیاز است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

شاکیان ادعا کرد که محدودیت های قرار دادن در مجامع عمومی و تعاملات اجتماعی با این بیماری همه گیر کوروناویروس خود را نقض متمم اول قانون اساسی حقوق دادخواست اما Welte مخالفت کرد. او با اشاره به این که داکوتای شمالی قانون به دادخواهان تا یک سال برای گرفتن امضا خود را در و واجد شرایط اندازه گیری برای انتخابات اشاره کرد که رای دهندگان داکوتای شمالی اولین حیف و میل های زیادی از آن زمان توسط خود را انتخاب کنید.

"با وجود دانستن این که سال 2020 به طور کلی انتخابات ارائه فرصت نهایی برای اجرای قانونی redistricting اصلاحات برای دهه های آینده NDVF منتظر ماند تا چهار ماه قبل از تاریخ 6 ژوئیه سال 2020 امضا, مهلت ارائه پیشنهاد دادخواست.," Welte نوشت: در نظر است. "پس از بازگشت وزیر این درخواست را با اصلاحات NDVF منتظر یک ماه و نیم قبل از ارسال آن تجدید نظر دادخواست ترک تنها 67 روز به جمع آوری امضا."

"به عنوان وزیر به درستی اشاره می کند هر تعداد از حوادث غیر قابل پیش بینی می تواند مانع جمع آوری امضا تلاش ها اعم از آب و هوای بد به رکود اقتصادی," Welte ادامه داد. "شاکیان در زمان محاسبه ریسک در انتظار برای ارائه یک پیشنهاد دادخواست تا چهار ماه گذشته از این گذشته ممکن است انتخابات به صورت یک بار در یک دهه اصلاحات اندازه گیری. دادگاه انگلیس به دخالت در ساعت یازدهم در معرض نهم قانون اساسی و مقررات قانونی به دقیق موشکافی—مقررات است که شاکیان تصدیق انطباق با متمم اول قانون اساسی در کمترین زمان آشفته."

من شک دارم داکوتای شمالی رای دهندگان برای اولین بار در نهایت موضوع خود را در انتخابات. مبارزات انتخاباتی خود را در حال حاضر پذیرفته شده صدها هزار دلار در مشارکت سیاسی از جناح چپ گروه از جمله تاسیس صندوق های تامینی میلیاردر جان آرنولد.

آنها همچنین با استفاده از پرداخت دادخواهان به عنوان توسط اثبات خود براده در این کت و شلوار.

با پول به اندازه کافی و ارتش از دستمزد کارگران برای جمع آوری امضا, شما می توانید فقط در مورد هر چیزی در این ایالت رای گیری برای رای دادن.

که دیرینه مشکل با داکوتای شمالی آغاز اندازه گیری روند.

به نظر در این مقاله مراجعه کنید www.sayanythingblog.com

راب پورت بنیانگذار SayAnythingBlog.com یک فروم ارتباطات مفسر. رسیدن به او را در توییتر @robport و یا از طریق ایمیل در rport@forumcomm.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن