درگاه: این شگفت انگیز است که شما می توانید با یک میلیاردر پول و عدم صداقت

کسانی که امضا در حمایت از اصلاح قانون اساسی است که تاثیر نظامی و خارج از کشور رای گیری و انتخابات ممیزی و همچن

توسط NEWSATROPAT در 17 تیر 1399

کسانی که امضا در حمایت از اصلاح قانون اساسی است که تاثیر نظامی و خارج از کشور رای گیری و انتخابات ممیزی و همچنین ایجاد, باز, مقدماتی, فوری, انتخابات, انتخابات و تغییرات گسترده به قانونی redistricting و زیربخش مجلس قانونگذاری منطقه.

دادخواست خود را تایید کردند برای گردش به عقب در 30 آوریل. پس از 67 روز گذشت معنی این گروه موفق در میان جهانی از همه گیر به جمع آوری بیش از 547 امضا هر روز و هفت روز هفته.

خواهد بود که یک شاهکار قابل توجهی اگر ما صحبت کردن در مورد مردمی شهروند گروه با تکیه بر داوطلبان است که مرتب کردن بر اساس از سازمان اکثر مردم فکر می کنم از زمانی که ما صحبت در مورد آغاز اقدامات است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

داکوتای شمالی رای دهندگان و "badass بچه" نیست که. آنها یک جبهه برای خارج از منافع ملی از جمله یک میلیاردر که بزرگترین جایزه صادر شده توسط انرون.

آنها همچنین ترس از نادرست بودن با رای دهندگان داکوتای شمالی است که جالب توجه است که این گروه از مردم با موفقیت ترویج اخلاق اصلاح اساسی امور خارجه آخرین چرخه. که در بازگشت زمانی که آنها تماس خود را داکوتای شمالی برای یکپارچگی است.

چه خمره.

این NDVF شده را شعار خود را آخرین اصلاحیه به عنوان "کمک به قهرمانان رای عمل" با پرداخت خود امضا جمع تنها صحبت کردن در مورد بخشی از اندازه گیری که باعث ایجاد یک افزایش اندک در مقدار زمان اعزام اعضای نظامی را به رای دادن.

این فریب اتفاق افتاده است بنابراین غالبا در یک نقطه و وزیر امور خارجه آل Jaeger گفت دفتر او بود دریافت شکایات "تقریبا هر روز."

اگر شما امضا این طومار تفکر شما تنها پشتوانه قانون به نظامی رای گیری ساده تر شما باید بدانید که شما فریب خورده شده است. این امر به نوبه خود بیش از redistricting روند به تازگی تشکیل کمیسیون اخلاق و به طور کامل نابود فعلی ما روند برای پر کردن انتخاب با ایجاد باز مقدماتی و رتبه-انتخاب رای گیری در سطح ایالت.

شاید شما حمایت برخی از کسانی که همه چیز و شاید شما نمی, اما در هر صورت مردم خواسته به امضای این دادخواست نباید گمراه شده اند به عنوان به آنچه که آنها امضای.

هر چند اکثر بی پروا فریب ممکن است نام این گروه است. "داکوتای شمالی رای دهندگان نخستین" برگ شما را با این تصور که این گروه نشان دهنده اهالی داکوتای شمالی در عین حال این گروه تا کنون شده است تامین می شود به طور انحصاری توسط گروه مبارز در ماساچوست کلرادو و تگزاس.

این گروه در حال حاضر بیش از یک چهارم میلیون دلار بدون شک به صندوق پرداخت دادخواهان. که مجموع $150,000 آمده است از عمل در حال حاضر ابتکار عمل که تاسیس شد انرون میلیاردر جان آرنولد. بقیه از نمایندگی.ما و متحد امریکا است.

چرا این جناح چپ گروه مراقبت زیادی در مورد داکوتای شمالی در انتخابات ؟

شاید به این دلیل که اهالی داکوتای شمالی انتخاب بسیاری از جمهوری خواهان. این گروه با توجه به صف بندی های ایدئولوژیک که بدون شک مانند انتخاب دموکرات ها بیشتر و از آنجا که بعید است اتفاق می افتد در زیر وضعیت موجودآنها به دنبال به تغییر قواعد بازی.

و آنها حتی حاضر به صداقت با داکوتای شمالی رای دهندگان در مورد آن.

در اینجا یک کپی کامل از اندازه گیری آن را به عنوان قرار بود که منتشر شده است:

به نظر در این مقاله مراجعه کنید www.sayanythingblog.com

راب پورت بنیانگذار SayAnythingBlog.com یک فروم ارتباطات مفسر. رسیدن به او را در توییتر @robport و یا از طریق ایمیل در rport@forumcomm.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب