پورت: Heitkamp حمایت بایدن پس از او رای دادند در برابر Kavanaugh باعث می شود او توجهی منافق

مگر اینکه شما بوده ام به زندگی زیر یک سنگ شما می دانید Reade مشغول به کار به عنوان یک مشاور در بایدن را در مجل

توسط NEWSATROPAT در 29 اردیبهشت 1399

مگر اینکه شما بوده ام به زندگی زیر یک سنگ شما می دانید Reade مشغول به کار به عنوان یک مشاور در بایدن را در مجلس سنا و در حال حاضر می گوید او تجاوز جنسی در اوایل 1990s.

شما می توانید اطلاعات یک جدول زمانی از خود در برابر اتهام بایدن در اینجا.

همه ما می دانیم بایدن یک handsy fella و مستعد ابتلا به گفته عمیقا کارهای نامناسب و قطعا وجود دارد هیچ بهانه ای برای آن که, اما آنچه Reade است که وی از سوی مامورین که در سطح های مختلف از این نوع بایدن رفتار که تایید بخشی از رکورد های عمومی.

من نمی خواهم بگویم او دروغ یا معتبر نیست چون من نمی دانم اگر او است و یا نیست. من می گویند که شواهد او ارائه شده تا کنون است unpersuasive.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

وجود ندارد و بیشتر حقایق در آن زمان بحث در 2020 نژاد منتقل گذشته Reade به مسائل دیگر.

من نمی خواهم جو بایدن به رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا است. هنوز هم چون من منطقی و مهربان و انسان بودن و نه برخی از انسانهای غارنشین addled با سیاست های حزبی من قادر به بررسی یک اتهام علیه او خود را بر اساس شایستگی و وابستگی سیاسی.

بسیاری از راست-از-مرکز آمریکایی نمی خواهد گسترش دهد که حسن نیت ارائه میدهد به بایدن. آنها Reade به عنوان یک فرصت برای پرداخت دموکرات ها را برای آنچه که آنها به دیوان عدالت برت Kavanaugh.

در حالی که دموکرات-تراز وسط قرار دارد, رسانه های فعالان کشیدن Reade از طریق گل در توییتر و کابل و اخبار خود را بیشتر فکری همتایان گرفته اند به نظر بخش عمده رسانه های خبری به توضیح دهید که چگونه Reade نیست در همه مانند Kavanaugh را متهم کریستین Blasey فورد.

به جز او.

هر دو زنان سوراخ در روایت خود. شکاف در بگذارند. تضاد در داستان های خود را. نه برخوردار از یک تفنگ سیگار کشیدن.

در عین حال برای ما دموکراتیک دوستان Reade این اتهامات بی اساس در حالی که حداقل برای سابق بهداشت ، هایدی Heitkamp, Kavanaugh زبان بدن به اندازه کافی مدارک و شواهد از گناه است.

"ارتباط ما نه تنها با کلمات, اما ما با زبان بدن و رفتار" او به سی ان ان صحبت سر در آن زمان است. "من دیدم کسی که خیلی عصبانی بود که بسیار عصبی بود. . . . من تو را دیدم خشم."

یکی ممکن است استدلال می کنند که خشم بر روی صفحه نمایش از عدالت Kavanaugh تا به حال کمتر به گناه از اینکه مجبور به دفاع از خود در درخشان ترین ملی زیر طاق در برابر اتهامات زشت شنیع رفتار است که به عنوان مبهم به عنوان آنها بی اساس.

و اگر شما می خواهید به استدلال می کنند که Blasey فورد اتهامات نبودند مبهم و نیست بی اساس پس چرا مردم مانند Heitkamp مجبور به توسل به یک استاندارد به عنوان فریبنده به عنوان زبان بدن برای توجیه رای در برابر نامزدی خود را?

Heitkamp حمایت بایدن پس از او رای دادند در برابر برت Kavanaugh باعث می شود او یک منافق.

همه دموکرات که در حال حاضر حمایت از بایدن برای قدرتمند ترین دفتر سیاسی در زمین بعد از آنها معتقد بودند Blasey فورد اتهامات علیه Kavanaugh در حال منافقان.

جمهوریخواهان که در دفاع از Kavanaugh اما می خواهم بایدن به رها کردن از 2020 مسابقه به دلیل Reade اتهامات هستند منافقان بیش از حد.

ما باید برای متوقف کردن این نوع از نفاق. ما نیاز به توقف درمان اتهامات علیه با مشخصات بالا چهره های سیاسی به عنوان یک مفید حزبی چماق به خصوص اگر ما می خواهیم یک جهان که در آن هر دو شاکیان و متهم هستند با عدالت رفتار شود.

نه این که این سیرک است که هر چیزی جدید. بیل کلینتون شاکیان نیست بر این باور بودند که مورد حمله و تخطئه توسط رئیس جمهور سابق سیاسی متحدان برای چند دهه. با وجود چندین شاکیان شعار حقایق و جزئیات به مراتب فراتر از هر چیزی Reade یا Blasey فورد ارائه کرده است هیلاری کلینتون هنوز دعوت به کمپین قرار است قهرمانان تجاوز جنسی به قربانیان مانند Heitkamp.

جالب اینجاست که ما دموکراتیک دوستان واقعا فقط شروع به داشتن مشکلات با کلینتون زمانی که رفتار گذشته خود را پوشش برای او ناخوشایند به مورد خود را در برابر Kavanaugh. اما در حال حاضر که Kavanaugh folderol است و آنها معطوف به دفاع از یکی از خود را دوباره کلینتون ارزش به عنوان قائم مقام سیاسی به نظر می رسد بالا رفتن دوباره.

به شکل.

به نظر در این مقاله مراجعه کنید www.sayanythingblog.com

راب پورت بنیانگذار SayAnythingBlog.com یک فروم ارتباطات مفسر. رسیدن به او را در توییتر @robport و یا از طریق ایمیل در rport@forumcomm.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب