پورت: چنگال بزرگ دموکرات متعهد به تحریم Facebook ads بیش از سخنرانی نفرت و سپس ظاهرا در زمان تعهد که یکی از نامزدهای خود را خریداری Facebook آگهی

"Facebook نشان داده است که در پی جورج فلوید Breonna تیلور تونی McDade, Ahmaud Arbery, Rayshard بروکس و بسیاری

توسط NEWSATROPAT در 21 تیر 1399

"Facebook نشان داده است که در پی جورج فلوید Breonna تیلور تونی McDade, Ahmaud Arbery, Rayshard بروکس و بسیاری دیگر آنها بیکار اجازه داده اند پلت فرم خود را به تحریک شهروندان به خشونت علیه معترضان در برابر شهروندان خود را در خیابان ها مبارزه برای عدالت نژادی در امریکا" پست بخوانید.

"بنابراین برای ماه جولای District 42 نخواهد خرید خدمات تبلیغات در Facebook," پست ادامه داد.

تعهد بود هم به یک کمپین ملی اعمال فشار و تبلیغ برای خودداری از اجرای تبلیغات در Facebook بیش از پلت فرم محتوای سیاست.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

در جولای 10, اما, دموکراتیک-NPL نامزد برای وزارت امور خارجه مجلس نمایندگان در منطقه 42 آغاز شد و در حال اجرا Facebook ads ترویج مبارزات انتخاباتی خود.

"ما در حال جنگ اقتصادی و اجتماعی و نژادی و عدالت برای داکوتای شمالی - از جمله حداقل دستمزد قابل زندگی بدون معافیت, جهانی, بهداشت و درمان, واقعا مقرون به صرفه مسکن و پرداخت بیمار و خانواده را ترک و برای همه کارگران" آدم Fortwengler آگهی می خواند اتصال به Facebook صفحه کمپین. "مانند صفحه ما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنچه که ما در حال مبارزه برای. شما به ما بپیوندید؟"

با توجه به Facebook را تبلیغات سیاسی, پایگاه داده, آگهی پرداخت شد برای آدم Fortwengler برای داکوتای شمالی خانه و شروع به در حال اجرا در جولای 10.

با توجه به Facebook, آن را به یک پتانسیل رسیدن به 50000 تا 100000 نفر است.

Fortwengler آگهی مطمئن شوید که به نظر می رسد خروج از آنچه در این منطقه 42 دموکراتیک-NPL متعهد در ماه ژوئن. من به هر دو نامزد و منطقه برای توضیح اما به نظر نمی رسد به آینده.

در واقع به نظر می رسد این منطقه 42 دموکراتیک-NPL خواهد و نه فراموش می کنیم و قول خود حتی اتفاق افتاده است.

من فرستاده حزب یک پیام در Facebook در 10:52 بعد از ظهر مرکزی زمان و جمعه. Facebook ثبت آن را به عنوان خوانده شده در 10:53 بعد از ظهر

از صبح روز شنبه ژوئن 28 تعهد به تحریم Facebook تبلیغات دیگر به نظر می رسد در منطقه 42 صفحه است ، من هم دریافت نکرده اند یک پاسخ از منطقه 42 ،

من تلاش برای تماس با Fortwengler در شماره تلفن های ذکر شده برای مبارزات انتخاباتی خود در Facebook اما هیچ پاسخی دریافت نکرده. یک ایمیل به مبارزات انتخاباتی خود و یک Facebook پیام هم رفته جواب داده نشده.

منطقه 42 در حال حاضر به نمایندگی از جمهوری خواهان کورت Kreun (سنا) امیلی اوبراین و کلر کوری (هر دو مجلس).

در علاوه بر این به Forwengler, Zachary Tomczik نیز در حال اجرا برای خانه برای دموکراتیک-NPL. آنها پیوست توسط ملیسا Gjellstad که انتخاباتی خود بسازید.

به نظر در این مقاله مراجعه کنید www.sayanythingblog.com

راب پورت بنیانگذار SayAnythingBlog.com یک فروم ارتباطات مفسر. رسیدن به او را در توییتر @robport و یا از طریق ایمیل در rport@forumcomm.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن