پورت: فارگو معاون عذرخواهی می فرستد ایمیل پس از او دیده می شد در جورج فلوید اعتراض با آبجو می لعن در اجرای قانون

Osmundson بستری, در میان چیزهای دیگر برای حمل آبجو می تواند و فریاد "f**k پلیس" با معترضان. با توجه به Osmunds

توسط NEWSATROPAT در 15 خرداد 1399

Osmundson بستری, در میان چیزهای دیگر برای حمل آبجو می تواند و فریاد "f**k پلیس" با معترضان.

با توجه به Osmundson طولانی پنج-صفحه توضیح ایمیل پس از شرکت در یک تظاهرات مسالمت آمیز در روز قبل از آن او تصمیم گرفت برای تغییر به لباس غیر نظامی کامل با COVID-19 ماسک محافظ و عینک آفتابی و نفوذ معترضان در مرکز شهر فارگو.

من به دست آمده این ایمیل را باز ثبت درخواست پس از مخفیگاه آنان به وجود آن توسط یک منبع.

آن redacted توسط Fargo اداره پلیس. اطلاعات پنهان آنها ادعا می کنند که مجاز به redacted به دلیل آن است که مربوط به مخفی پلیس کار یا قانون اجرای تکنیک ها و روش های.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

هر ایمیل Osmundson شد در پاسخ به شکایت های متعدد از دیگر افسران مرتبط با فعالیت های از جمله این واقعیت است که او قرار بود در نور وظیفه ترک به دلیل آسیب.

او با ذکر این نگرانی که ابلاغ شده به او توسط شخص معاون Joe Anderson:

با خود حساب Osmundson صرف بیشتر وقت خود را با معترضان مشاهده و گرفتن عکس.

آن زمانی که همه چیز شروع به گرفتن گرم که Osmundson اقدامات -- حمل آبجو می تواند و فریاد ناسزاهای در افسران همکار با معترضان-باعث بیشترین نگرانی:

Osmundson نشان می دهد که او اقدام به تماس با رئیس David تاد در مورد تصمیم خود را برای رفتن به مرکز شهر اما نمی تواند از طریق دریافت کنید. در هیچ نقطه ای از آن را به نظر می رسد او اختصاص داده بود به انجام این کار. او اشاره می کند چندین بار که او بازیگری خود را.

او نشان می دهد چندین بار برای چک کردن در با پرسنل گروه در مورد فعالیت های خود را.

"من در زمان اقداماتی است که برای همیشه لطفا برای بسیاری از این گروه ها با من تماس احمق" Osmundson نوشت. "است که احتمالا فقط. من نمی تواند استدلال می کنند که."

Osmundson اقدامات عمیقا مشکل به چند دلیل.

برای اولین بار یک ادعا ساخته شده توسط معترضان این است که آنها شده اند به موجب اجرای قانون به اشوبگرانه رفتار است. یک معاون در لباس غیر نظامی با چهره خود را پوشانده و پیوستن به در شعارهای علیه پلیس به نظر می رسد برای حمایت از این ادعا است. هر کسی که به تماشای آن اعتراض گشوده می داند چه اوضاع آن بود. Osmundson اقدامات کمک به آن است.

دوم اینکه آیا ما می دانیم که آبجو می شد خالی ؟ Osmundson می گوید در آن بود و حتی اگر آن را به او pantomiming یک جرم و جنایت است. آن است که قانونی برای حمل باز الکل ظرف در اطراف مرکز شهر فارگو.

سوم در زمانی که ما با داشتن یک گرم بحث ملی مورد اعتماد از اجرای قانون برجسته رسمی در یکی از کشور ما بزرگترین بخش رفت و چیزی است که عمیقا غیر قابل اعتماد. این بود که تحریم نیست مخفی کاری و حتی اگر من امیدوارم که چنین کاری نیست که عبارتند از: تحریک جمعیت است.

چهارم بسیاری از افراد بازداشت شده در فارگو تظاهرات بودند به اتهام تحریک شورش. حقایق از این اتهامات در حال رفتن به متفاوت از مورد به مورد, اما من تعجب می کنم اگر وکلای مدافع می تواند استدلال می کنند در دادگاه که آیا مشتریان خود را از هر چیزی بیشتر تحریک آمیز از معاون.

Osmundson است عذرخواهی به افسران همکار خود را. من احساس می کنم مثل او مدیون یک عذرخواهی به عمدتا مسالمت آمیز مردمی که نشان داده در فارگو.

به نظر در این مقاله مراجعه کنید www.sayanythingblog.com

راب پورت بنیانگذار SayAnythingBlog.com یک فروم ارتباطات مفسر. رسیدن به او را در توییتر @robport و یا از طریق ایمیل در rport@forumcomm.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب