پورت: با وجود پشیمان عمومی تون در مورد زغال سنگ نهر ایستگاه بسته, پشت صحنه, مدیران بودند خونتان فوتبال

این در زمانی که هر دو در داکوتای شمالی و در سراسر کشور این COVID-19 همه گیر است و باعث افزایش بیکاری است. علت

توسط NEWSATROPAT در 19 اردیبهشت 1399

این در زمانی که هر دو در داکوتای شمالی و در سراسر کشور این COVID-19 همه گیر است و باعث افزایش بیکاری است.

علت بد بود که اخبار اعلام کرد قصد بستن زغال سنگ نهر ایستگاه داکوتای شمالی بزرگترین coal-fired power plant مگر اینکه یک خریدار برای آن می توان یافت.

اما حتی به عنوان شرکت پیام از رودخانه سکته مغزی غمگین تن در مورد بسته شدن پشت صحنه فضای بیشتر بود خیلی خوشحال.

حداقل با توجه به یک ایمیل فرستاده شده به رودخانه مدیر عامل دیوید Saggau اجرایی از یک عضو سودمند بود که سهوا ارسال به تمام بزرگ رودخانه کارکنان.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

ایمیل نوشته شده توسط مینه سوتا مبتنی بر تعاونی نور و قدرت مدیر عامل شرکت Hal Halpern اعتبارات Saggau با یک "فوق العاده شغل" در اختتامیه زغال سنگ نهر ایستگاه. "این را به عنوان یک مدل برای بقیه کشور" او همچنان ادامه دارد.

"ما به محیط زیست فکر اعضا و تمام اعضای ما در حال دور توسط این توسعه است. هیچ یک از آنها فکر آن را می تواند انجام این کار به سرعت مسئولانه و عملا در چنین صرفه جویی در هزینه شیوه است."

"شما فقط ساخته شده است ماه من Hal!!!" Saggau نوشت: در پاسخ. "با تشکر از شما برای توجه داشته باشید."

رسیده از نظر Saggau زده بسیار متفاوت تن مورد Halpern ایمیل.

"مدت کوتاهی پس از اعلام دریافت کردم توجه داشته باشید از حمایت از یک عضو. پاسخ من بود قدردانی برای انتقادات و پیشنهادات خود را, اما همانطور که قبلا گفتم امروز این تغییرات فوق العاده دشوار است," او گفت: من از طریق ایمیل. "زغال سنگ نهر ایستگاه اداره کارآمد با خیال راحت و با افتخار توسط یک اختصاص داده شده و کارکنان با استعداد. ما در حال ساخت هر تلاش برای به حداقل رساندن اثرات بر ما کارکنان و جوامع از طریق این انتقال بود."

Saggau ممکن است می گویند, در, رکورد, که این تصمیم به کشتن صدها شغل در مرکزی داکوتای شمالی بود "فوق العاده دشوار است" اما خصوصی او جشن از طریق ایمیل با کسی بود که "دور" در "سرعت" تصمیم بستن این کارخانه ساخته شده است.

Halpern ایمیل در واقع برجسته یکی از سخت ترین سیاسی پویایی در بازی در پشت صحنه از زغال سنگ نهر را بسته. هر چند این گیاه عمل در داکوتای شمالی آن خدمت بزرگ رودخانه مینه سوتا مبتنی بر مشتریان.

مینه سوتا یک محل بسیار متفاوت با سیاست از داکوتای شمالی. در واقع آن را اغلب می تواند به نظر می رسد به عنوان اینکه Minnesotans خوشحال خواهد شد به دیدن داکوتای شمالی چشم انداز نقطه چین با توربین های بادی و crisscrossed با spiderweb از خطوط انتقال لازم برای خدمت به این توربین ها همه برای برآورده است که دولت اولویت های سیاسی.

برخی از Minnesotans به نظر می رسد خوشحال خواهد بود برای دیدن داکوتای شمالی به عنوان کمی بیش از دولت خود را متروک اقتصادی راکد باتری.

Halpern بلافاصله پاسخ به یک درخواست برای نظر.

من رسیدن به علامت پیرس یک صنعت زغال سنگ کارگر که تاسیس گروه های مردمی چهره داکوتای شمالی ذغال سنگ است. من به اشتراک گذاشته تبادل ایمیل با او در حالی که او کاهش یافته است به نظر در آن به طور خاص به او ارائه دهد که بسته شدن از زغال سنگ نهر ایستگاه مشخص شده "یادآوری روز در خیابان اصلی زغال سنگ در کشور در طول یک زمان بسیار دشوار است."

به نظر در این مقاله مراجعه کنید www.sayanythingblog.com

راب پورت بنیانگذار SayAnythingBlog.com یک فروم ارتباطات مفسر. رسیدن به او را در توییتر @robport و یا از طریق ایمیل در rport@forumcomm.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب