پورت: شهر فارگو استفاده غیر قانونی redactions به پوشش رئیس پلیس تلاش برای متوقف کردن یک فارگو تجمع شرح Black Lives Matter تظاهرات به عنوان 'جنگ'

او همچنین با تمجید از اقدامات خوار معاون سابق رئیس تاد Osmundson که نفوذ یک زندگی موضوع اعتراض در مرکز شهر فار

توسط NEWSATROPAT در 27 تیر 1399

او همچنین با تمجید از اقدامات خوار معاون سابق رئیس تاد Osmundson که نفوذ یک زندگی موضوع اعتراض در مرکز شهر فارگو در لباس شخصی در حالی که نوشیدن الکل و فریاد و ناسزا در لباس افسران.

یک کپی کامل از ایمیل ارائه شد به من پس از دادستان کل Wayne Stenehjem یافت که در شهر فارگو غیر قانونی redacted آن نامناسب با استفاده از معافیت برای باز کردن پرونده قوانین می باشد برای اطلاعات جنایی اطلاعات و امنیت برنامه ریزی است.

در اینجا هر دو نسخه از این نامه ابتدا به من ارائه با redactions و unredacted دستور داد نسخه منتشر شده توسط Stenehjem:

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

تاد ارسال ایمیل اصلی به آدرس اختلاف در گروه خود را بیش از Osmundson اقدامات.

"من قصد دارم به این مرتب کردن بر اساس از آنجا که من تا به من و آرنج با تمساح در حال حاضر در تلاش برای متوقف کردن این رویداد روز جمعه (شک من موفق خواهم شد) و به صورت آماده و تقویت زیرساخت های حیاتی," تاد نوشت: در ایمیل سرب بند که بیشتر آن شد redacted در ایمیل اصلی.

در جمعه, ژوئن 5, یکی فارگو رویداد برگزار شد در جزیره پارک شده است و به طور گسترده ای به عنوان ستایش صلح و وحدت رویداد.

در یکی دیگر از redacted بخشی از ایمیل تاد توصیف اطلاعات جمع آوری شده توسط Osmundson در حالی که نوشیدن به عنوان "ارزشمند اطلاعات در مورد چگونگی این گروه با این نسخهها کار در پشت صحنه به کارگردانی تلاش های خود را (وسایل نقلیه resupplying, پیشاهنگان, recon, و غیره.) همراه با مقدار قابل توجهی از عکس های برخی از شخصیت های بد و عملیات خود را."

"اگر چه این اطلاعات است که از ارزش قابل توجهی از آن را ندارد چه او خوب" تاد در ادامه یکی دیگر از redacted بخش است.

شهر فارگو ادعا کرده بود که از هیچ تلاشی برای به تاخیر انداختن پاسخگویی برای Osmundson اقدامات در عین حال در بخش دیگری از ایمیل بود که redacted, تاد نوشت: "من شما را به مقابله با آن زمانی که ما می توانیم نفس بکشیم."

صحبت من با رئیس تاد در شب از ژوئن 3 مورد درخواست من برای این ایمیل و او به من گفت که او نیاز به صحبت با شهردار Tim Mahoney قبل از انتشار آن را به من. پس از Mahoney و تاد ملاقات در صبح روز 4 ژوئن تعلیق برای Osmundson اعلام شد و وی استعفا داد و مدت کوتاهی پس از آن.

کل بسته بند تاد ایمیل شد redacted. این شامل بیشتر ستایش برای Osmundson یک نصیحت از افسران که آنها "استوی" انتقاد از معاون و همچنین به عنوان یک پاساژ توصیف Black Lives Matter تظاهرات به عنوان "جنگ است."

"در حال حاضر ما باید برای پر کردن این نوع از مسائل می شود و تیم ما نیاز به" تاد نوشت. "اگر شما به رسمیت نمی شناسد ما در مورد برای تبدیل شدن به یک بخشی از جنگ که اتفاق می افتد در دیگر شهرهای بزرگ شما باید تشخیص دهید که در حال حاضر. گرد هم می آیند و یک تیم یا ما پیچ هستند. من صحبت بیشتر در مورد آنچه که من می بینم امشب در جمع آوری ما."

تاد اعلام بازنشستگی خود را در ماه مه. شهر مورد بحث و بررسی پیدا کردن یک رئیس موقت به سر می برد در ماه اوت است.

به نظر در این مقاله مراجعه کنید www.sayanythingblog.com

راب پورت بنیانگذار SayAnythingBlog.com یک فروم ارتباطات مفسر. رسیدن به او را در توییتر @robport و یا از طریق ایمیل در rport@forumcomm.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب