پورت: یکی از میلیاردر تلاش برای نوشتن داکوتای شمالی قوانین

اگر تنها که شاعرانه به تصویر کشیدن دقیق بودند. در عمل آن را چگونه آغاز اندازه گیری کمپین های کار. در سال 2016

توسط NEWSATROPAT در 2 تیر 1399

اگر تنها که شاعرانه به تصویر کشیدن دقیق بودند.

در عمل آن را چگونه آغاز اندازه گیری کمپین های کار.

در سال 2016 یک میلیاردر به نام هنری نیکلاس قرار داده و میلیون ها نفر پشت Marsy قانون مبارزه است. او به استخدام محلی و فعالان سیاسی به سازماندهی مبارزات انتخاباتی خود و صرف صدها هزار دلار در پرداخت امضا جمع آوری شده است. هنگامی که پیشنهاد او واجد شرایط برای رای گیری مبارزات انتخاباتی استفاده می شود گران کمپین بازاریابی به غرق کردن اعتراضات که از اجرای قانون دادستان و وکلای دفاع و قربانیان فعالان حقوق.

در حال حاضر ما گیر با Marsy قانون.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

بسیار برای مردمی ایده آل است.

در سال 2018 یک گروه که خود را از اهالی داکوتای شمالی برای یکپارچگی و تصویر خود را به عنوان دو حزبی, مبارزه برای اصلاح قانون اساسی برای ایجاد یک دولت اخلاق کمیسیون و محدودیت های جدید در فعالیت های سیاسی است. آن را یکی دیگر از ورزش در خارج از دولت منافع استخدام محلی به عنوان یک جبهه برای پول بزرگ در تلاش برای عضله یک موضوع بر روی انتخابات.

بسیاری از NDPI پول آمد از جناح چپ گروه های مستقر در کشورهای دیگر از جمله یک لیست طولانی از هالیوود فعالان و پرداخت دادخواهان جمع آوری امضا برای NDPI را اندازه گیری. آنها با دریافت صدها هزار دلار برای تلاش های خود را.

در همین سال یکی دیگر از اندازه گیری برای ban non-شهروند رای گیری نیز تا به حال یک محلی سخنگوی اما عمدتا خارج از دولت پول و پرداخت دادخواهان.

هر دو از این اقدامات نیز قانون تبدیل شد.

در حال حاضر آن را در سال 2020 و دوباره ما یک پول بزرگ در آغاز مبارزات انتخاباتی سوخت خارج از منافع ملی.

از جمله دیگر میلیاردر.

این اهالی داکوتای شمالی برای یکپارچگی این بار آنها در حال تماس خود را داکوتای شمالی رای دهندگان ، خود بزرگترین حامی مالی است که تا کنون یک گروه به نام به عمل در حال حاضر ابتکار عمل که تاسیس شد و بودجه توسط میلیاردر انرون آلوم جان آرنولد.

این گروه دوباره با استفاده از پرداخت دادخواهان و تاپیک اضافی چین و چروک. کسانی که امضا جمع در حال توصیف این اقدام جدید به عنوان کمک به قهرمانان رای عمل می کنند به دلیل کوچک یکی از بخش پیشنهاد معاملات با قوانین رای دادن برای اعزام نظامی.

آن گنجاندن یک ماسک برای بحث برانگیز بیشتر نقاط اندازه گیری.

بخش عمده ای از پیشنهاد قطعات دادخواهان به نظر نمی رسد به صحبت کردن در مورد, باعث می شود تغییرات رادیکال به داکوتای شمالی روند انتخابات از جمله از بین بردن حزب سیاسی نامزدی, روند, رتبه, انتخاب رای گیری برای انتخابات ایالتی و تغییر در redistricting قدرت از قوه مقننه به دولت کمیته اخلاق.

دادخواهان آنقدر بی شرمانه در این طعمه و سوئیچ است که وزیر امور خارجه آل Jaeger گفت: دفتر خود دریافت شکایت از گول خورده شهروندان "تقریبا هر روز."

ما ممکن است می خواهم به فکر می کنم از آغاز اندازه گیری مبارزات به عنوان خالص به عنوان مثال شهروند فعالیت. آنها را متوقف کرده ایم که. ما نیاز به تنظیم و برداشت ما و قوانین ما درآمده است.

به نظر در این مقاله مراجعه کنید www.sayanythingblog.com

راب پورت بنیانگذار SayAnythingBlog.com یک فروم ارتباطات مفسر. رسیدن به او را در توییتر @robport و یا از طریق ایمیل در rport@forumcomm.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب