جمعیت در معرض خطر در نیوزیلند پرنده بومی کاکی soars 30 درصد

نوشته شده توسط Rahel Philipose | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 2 سال 2020 4:15:53 pm یک جفت سیاه, Sti

توسط NEWSATROPAT در 12 تیر 1399
نوشته شده توسط Rahel Philipose | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 2 سال 2020 4:15:53 pm
kaki bird, kaki bird new zealand, Black Stilt, kaki bird population, new zealand government یک جفت سیاه, Stilt. (منبع: ویکیپدیا)

پس از گذراندن تقریبا چهار دهه تلاش برای جلوگیری از انقراض یکی از نادرترین گونه های ودینگ پرنده — کاکی و یا سیاه و سفید stilt, نیوزیلند, اداره حفاظت از محیط زیست اعلام کرده است که این جمعیت بالغ کاکی در کشور افزایش یافته است 30 درصد است. به عنوان بسیاری از 169 سیاه stilts در حال حاضر وجود دارد در نیوزیلند بیابان.

کشور را اداره حفاظت از محیط زیست راه اندازی کاکی برنامه های بازیابی نزدیک به چهل سال پیش تاکنون نسبت به ساختمان جمعیت این نادر و منحصر به فرد پرندگان که عمدتا نژاد در نیوزیلند مکنزی حوضه و جنوب جزیره است.

"با تشکر از تلاش تیم درگیر در بخش حفاظت از محیط زیست موفق اسیر برنامه پرورش و حمایت از سازمان های شریک وجود دارد 40 بزرگسالان بیشتر پرندگان زندگی و پرورش در وحشی تر از این زمان در سال گذشته گفت:" نیوزیلند وزیر حفاظت اوژنی مریم گلی.

بین المللی سازمان جهانی حفاظت از حیات وحش (GWC) همکاری با نیوزیلند دولت به گسترش آن در مقیاس بزرگ پروژه حفاظت از راه اندازی یک اندیشه اتاق به دست عقب جوجه در سال 2019 و همچنین ایجاد یک لانه مرغ برای نوجوانان کاکی در سال 2018 است. امکانات جدید کمک دو برابر تعداد زیادی از پرندگان در طول دو سال — بزرگترین افزایش در نزدیک به چهار دهه است.

"نیوزیلند تعهد به نوبه خود جزر و مد در کاهش و انقراض گونه های بومی خود را نشان می دهد رهبری در حفاظت از تنوع زیستی," وس Sechrest, GWC دانشمند ارشد و مدیر عامل شرکت در بیانیه ای گفت.

"دهه-مبارزه طولانی برای بازیابی جهان نادرترین ودینگ پرنده کاکی است تبدیل یک گوشه با این سال موفقیت است. من امیدوارم که نیوزیلند ادامه خواهد داد به پیشرفت های قابل توجهی با گسترده خود را با هدف جلوگیری از انقراض این کشور منحصر به فرد و گونه های شگفت انگیز," او اضافه شده است.

بزرگسالان کاکی را جمع و جور تمام بدن سیاه و سفید و منقار به عنوان به خوبی به عنوان آن بلند اندام آن مجموعه جدا از دیگر پرندگان موجود در نیوزیلند بیابان. در حالی که این پرنده تا به حال مشخص شده حضور در این کشور چندین دهه پیش در سال 1981 وجود دارد صرف 23 بالغ Kakis در کشور به دلیل تخریب زیستگاه و معرفی غیر بومی شکارچیان وحشی مانند گربه و موش خرماها و موش.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب