پاپ فرانسیس 'pained" توسط تصمیم به نوبه خود موزه ایاصوفیه به مسجد

توسط: فردا نیوز | واتیکان | منتشرشده: ژوئیه 12 سال 2020 5:35:49 pm جدا از پاپ فرانسیس یونان را محکوم

توسط NEWSATROPAT در 22 تیر 1399
توسط: فردا نیوز | واتیکان | منتشرشده: ژوئیه 12 سال 2020 5:35:49 pm
Pope hails priests, health workers as 'the saints next door' جدا از پاپ فرانسیس یونان را محکوم کرده است حرکت می کند. (منبع: عکس از آسوشیتدپرس)

پاپ فرانسیس گفت: او صدمه دیده بود توسط تصمیم ترکیه به استانبول ایاصوفیه به موزه مسجد, آخرین رهبر مذهبی محکوم به حرکت می کند.

"افکار من رفتن به استانبول. من فکر می کنم از سانتا سوفیا و من بسیار دردناک او گفت:" در طول هفتگی خود برکت در میدان سنت پیتر.

رئیس جمهور ترکیه طیب اردوغان گفت: اولین نماز برگزار خواهد شد در ایاصوفیه در جولای 24, پس از اعلام باستانی بنای تاریخی بار دیگر مسجد پس از حکم دادگاه لغو آن را به عنوان یک موزه است.

شورای جهانی کلیساها از سوی اردوغان به معکوس تصمیم خود و ایلخانی Bartholomew استانبول مبتنی بر رهبر معنوی جهان را مسیحیان ارتدوکس به نام آن ناامید کننده است.

اردوغان گفت: نزدیک به 1500 سال ایاصوفیه که هنگامی که یک مسیحی کلیسای جامع باز خواهد ماند به مسلمانان, مسیحیان و خارجی.

او اضافه کرد که ترکیه تا به حال اعمال آن حق حاکمیت در تبدیل آن به یک مسجد و تفسیر انتقاد از این حرکت به عنوان یک حمله در استقلال آن است.

یونان اعلام کرده حرکت می کند و یونسکو گفت: میراث جهانی کمیته بررسی ایاصوفیه وضعیت و تصمیم ترکیه مطرح شده سوال در مورد تاثیر آن ارزش جهانی به عنوان یک سایت از اهمیت فراتر از مرزها و نسل است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن