ضعیف تهویه داخلی ممکن است باعث افزایش coronavirus گسترش: مطالعه

توسط: PTI | لندن | منتشر شده در تاریخ: 29 مه سال 2020 5:29:54 pm در این مطالعه دانشمندان برجسته نیاز

توسط NEWSATROPAT در 9 خرداد 1399
توسط: PTI | لندن | منتشر شده در تاریخ: 29 مه سال 2020 5:29:54 pm
covid courses, stress problem در این مطالعه دانشمندان برجسته نیاز برای بهبود ساختمان تهویه به عنوان یک مسیر ممکن برای مقابله داخل سالن انتقال COVID-19.

عدم تهویه مناسب در منازل و دفاتر کار و افزایش خطر هوابرد گسترش این رمان coronavirus با توجه به یک مطالعه که می گوید که جلوگیری از چنین انتقال باید بعد از جبهه نبرد در برابر COVID-19 بیماری همه گیر.

با توجه به مطالعه منتشر شده در شهر و محيط مجله رمان coronavirus SARS-CoV-2 مانند بسیاری از ویروس ها, کمتر از 100 میکرون در اندازه. اما گفت بازدم قطرات از افرادی که سرفه یا عطسه حاوی آب نمک و دیگر مواد آلی همراه با ویروس خود را.

محققان از جمله کسانی که از دانشگاه سوری در بریتانیا اشاره کرد که به عنوان محتوای آب از قطرات تبخیر میکروسکوپی ماده کوچک می شود و نور به اندازه کافی برای اقامت معلق در هوا. در طول زمان آنها گفت: غلظت این ویروس می تواند ساخت تا افزایش خطر ابتلا به عفونت به خصوص اگر هوا راکد است مانند در بسیاری از محیط داخلی.

"تهویه مکانیکی است که در بسیاری از تجاری و ساختمان های عمومی اما ممکن است بی اثر خواهد بود و ممکن است به جای ایجاد شرایطی است که افزایش زمان اقامت از هوای آلوده داخل یک فضای ساخته شده" محققان اشاره کرد.

در این مطالعه دانشمندان برجسته نیاز برای بهبود ساختمان تهویه به عنوان یک مسیر ممکن برای مقابله داخل سالن انتقال COVID-19.

آنها گفت: وجود یک نیاز فوری برای شناسایی افراد در معرض خطر عفونت و مناسب اجرای هدفمند اقدامات برای مکان ها و فعالیت های. پاک کردن دستورالعمل های مورد نیاز در کوتاه مدت برای وضعیت خاص استفاده از ماسک دانشمندان اضافه شده است.

"بهبود تهویه داخلی گام مهمی است که می تواند به کاهش خطر عفونت" گفت: Prashant Kumar نویسنده سرب از مطالعه از دانشگاه Surrey.

اما کومار گفت: مطالعات بیشتری باید انجام شود به تشخیص و درک هوابرد انتقال COVID-19 و ویروس های مشابه به حداقل رساندن ساخت ویروس مملو از هوا در مکان های به طور معمول حاوی تراکم از مردم است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن