Pompeo: ما بررسی جهانی استقرار نیروهای خود را برای مقابله با چین ارتش

نوشته شده توسط Shubhajit Roy | دهلی نو | به روز رسانی: 27 ژوئن 2020 5:59:49 am Pompeo گفت: نیروی اس

توسط NEWSATROPAT در 7 تیر 1399
نوشته شده توسط Shubhajit Roy | دهلی نو | به روز رسانی: 27 ژوئن 2020 5:59:49 am
Pompeo گفت: نیروی استقرار خواهد بود دیکته زمین واقعیت.

آمریکا در حال بررسی جهانی خود استقرار نیروهای خود را برای اطمینان از آن است که "postured مناسب" برای مقابله با رشد نظامی چینی تهدید به کشورهایی مانند هند و مالزی و اندونزی و فیلیپین و آمریکا علیه مایک Pompeo گفته است.

Pompeo نظرات آمده در زمانی که هند و چین در مرز بست از آنجا که ممکن است و به عنوان یک مهم استقرار امنیت.

صحبت در پاسخ به یک سوال در مجازی برسلز فروم 2020 از آلمانی مارشال صندوق در پنج شنبه شب Pompeo گفت: "ما در حال رفتن به مطمئن شوید که ما در حال postured مناسب برای مقابله با افراد ارتش آزادی بخش (PLA) است. ما فکر می کنم که چالش های زمان ما, و ما قصد داریم اطمینان حاصل کنیم که منابع در محل برای انجام این کار است."

نیروی وضعیت بررسی در این جهت از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان بخشی از آن ما است کاهش تعداد نیروهای خود را در آلمان از حدود 52,000 به 25000 او گفت:.

Pompeo گفت: نیروی استقرار خواهد بود دیکته زمین واقعیت. "در مکان های خاصی وجود خواهد داشت کمتر منابع آمریکایی. وجود خواهد داشت دیگر اماکن — من فقط صحبت در مورد تهدید از حزب کمونیست چین پس در حال حاضر تهدید به هند, تهدید به ویتنام تهدید به مالزی و اندونزی و چالش های دریای چین جنوبی, فیلیپین," او گفت:.

مغلوب ساختن پیشی جستن در ماه گذشته ارائه شده به "واسطه یا حکمیت" مرز اختلاف بین هند و چین گفته او "آماده, مایل و قادر" برای کاهش تنش است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

آخرین مطالب