Pompeo می گوید " مهم " و اثبات این که Covid-19 پدید آمده از ووهان آزمایشگاه پکن بازدید

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: مارس 4, 2020 3:44:56 pm وزارت امور خارجه بلافاصله پاسخ ب

توسط NEWSATROPAT در 16 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: مارس 4, 2020 3:44:56 pm
'Significant' evidence that coronavirus emerged from Wuhan lab: Mike Pompeo وزارت امور خارجه بلافاصله پاسخ به یک درخواست برای روشن شدن در Pompeo نظرات.

Ramping تا حمله خود را علیه پکن, ایالات متحده گفته است که "مقدار قابل توجهی از شواهد" که رمان coronavirus نیز آلوده کرده است که میلیون ها نفر در سراسر جهان پدید آمده از یک آزمایشگاه است. چین اما متهم دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن-led دولت از "بلوف" و در پی اثبات آن را توجیه کرد.

صحبت کردن با ABC news در روز یکشنبه وزیر خارجه آمریکا مایک Pompeo گفت: "وجود دارد مقدار قابل توجهی از شواهد که این آمد که آزمایشگاه در ووهان."

Pompeo, اما به طور خلاصه در تضاد آمریکا و سازمان های اطلاعاتی این نتیجه رسیدند که ویروس بود نه انسان ساخته شده و نه اصلاح شده ژنتیکی.

"بهترین کارشناسان تا کنون به نظر می رسد فکر می کنم آن را انسان ساخته شده است. من هیچ دلیلی برای کافر که در این نقطه," او گفت:.

وقتی مصاحبه کننده اشاره کرد که نتیجه گیری از سازمان های اطلاعاتی او عقب نشینی کرد و گفت: "من دیده ام چه جامعه اطلاعاتی گفته است. من هیچ دلیلی برای این باور است که آنها آن را کردم اشتباه است."

وزارت امور خارجه است و در عین حال به صدور هر گونه توضیح در Pompeo اظهارات.

در پاسخ به Pompeo اظهارات چین جهانی بار اجرا شده توسط حزب کمونیست رسمی روزانه مردم گفت: در یک سرمقاله که او نمی باید هر گونه شواهد این ویروس در آمد از آزمایشگاه در ووهان است و این که او بود "بلوف میزند". همچنین این خواسته ما به ارائه مدرک در این زمینه است.

"مغلوب ساختن پیشی جستن دولت همچنان به تعامل بی سابقه تبلیغات جنگ در حالی که تلاش برای مانع تلاش جهانی در مبارزه با Covid-19 همه گیر" سرمقاله گفت.

کل جامعه اطلاعاتی (IC) شده است به طور مداوم ارائه بحرانی حمایت سیاستگذاران و کسانی که پاسخ به این ویروس که اولین شکست در چین دفتر مدیر اطلاعات ملی (ODNI) در بیانیه ای گفت.

"جامعه اطلاعاتی نیز concurs با اجماع علمی است که Covid-19 ویروس بود نه ساخته دست انسان و یا اصلاح ژنتیکی شده," ODNI گفت: به ارزیابی خود در مورد عفونت است.

خوانده شده در اینجا مالایالامی

"IC ادامه خواهد داد به دقت بررسی فناورى اطلاعات و هوش برای تعیین اینکه آیا شیوع شروع از طریق تماس با حیوانات آلوده و یا اگر آن را ناشی از یک حادثه در یک آزمایشگاه در ووهان" به آن اضافه شده است.

هفته گذشته Pompeo گفته بود آن شناخته شده نیست که آیا این ویروس از ووهان موسسه ویروس شناسی یک بازار گوشت و یا در جایی دیگر. در همان روز نسبت ناروا گفته بود که او با اعتماد به نفس ممکن است سرچشمه گرفته و در یک آزمایشگاه ویروس شناسی است اما برای توصیف شواهد.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن