Pompeo می گوید: در هنگ کنگ است که دیگر مستقل از چین

توسط: AP | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 28 مه سال 2020 1:29:58 am "هنگ کنگ ادامه نمی دهد به حکم درم

توسط NEWSATROPAT در 7 خرداد 1399
توسط: AP | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 28 مه سال 2020 1:29:58 am
Mike Pompeo hopes North Korea's Kim chooses 'peace and prosperity over conflict and war' "هنگ کنگ ادامه نمی دهد به حکم درمان در ایالات متحده قوانین در همان شیوه ای که آمریکا قوانین اعمال شد به هنگ کنگ قبل از جولای سال 1997" Pompeo در بیانیه ای گفت شنبه.(AP Photo/پابلو مارتینز Monsivais)

وزیر امور خارجه مایک Pompeo اعلام کرده است کنگره که مغلوب ساختن پیشی جستن دولت دیگر توجه هنگ کنگ به عنوان مستقل از سرزمین اصلی چین و صحنه را برای ایالات متحده به برداشت این مستعمره سابق بریتانیا را ترجیحی تجارت و وضعیت مالی آن لذت می برد و پس از آن بازگشته و به حکومت 23 سال پیش.

حرکت نمی کند و انجام هر گونه فوری مجازات است که باید به تصمیم رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در مشورت با کنگره است. اما دولت آن را می بیند به عنوان قرار دادن چین در توجه داشته باشید که دلار هنگ کنگ قدرت پردازش در معرض خطر هستند.

"هنگ کنگ ادامه نمی دهد به حکم درمان در ایالات متحده قوانین در همان شیوه ای که آمریکا قوانین اعمال شد به هنگ کنگ قبل از جولای سال 1997" Pompeo در بیانیه ای گفت شنبه.

بخوانید| Pompeo: چین اندازه گیری یک "ناقوس مرگ" برای هنگ کنگ استقلال

اطلاع به ارمغان می آورد آینده هنگ کنگ مستقیما به دولت جنگ های متعدد با چین قرار داده است که جهان را به دو اقتصاد در تضاد است.

روابط را بدتر کرده اند بیش از ایالات متحده اتهامات که مقامات چینی به دنبال پوشش coronavirus همه گیر و تحت فشار سازمان جهانی بهداشت از مصرف اولیه اقدام به مبارزه با آن. که اضافه شده است به مدت طولانی از تنش ها بر سر تجارت, حقوق بشر, آزادی مذهبی و وضعیت تایوان.

Pompeo گواهینامه می آید در میان تماس در کنگره و جاهای دیگر برای آمریکا و دیگران به واکنش در برابر پکن حرکت به اعمال چینی قوانین امنیت ملی بیش از این سرزمین است.

مدت کوتاهی پس از اعلام تهمت متحد لیندزی گراهام سناتور. R-S. C. خواهان سنا به تصویب مجازات است. "این ضروری است که قانون مجلس سنا در آمریکا قانون تحریم چین برای نابودی هنگ کنگ دموکراسی و آزادی" او گفت: "ما باید به سرعت حرکت می کند و قاطعانه است."

بخوانید| چرا پیشنهاد چین برای امنیت ملی قانون است و دامن زدن به اعتراضات در هنگ کنگ

ارشد مقامات دولت از جمله Pompeo مشاور امنیت ملی رابرت اوبراین و کاخ سفید, مشاور اقتصادی, Kevin Hassett در روزهای اخیر هشدار داده است که چین در خطر از دست دادن هنگ کنگ به عنوان یک آسیایی مالی hub اگر آن رفت جلوتر با چنین حرکت می کند.

"پکن فاجعه تصمیم تنها آخرین در یک سری از اقدامات است که اساسا تضعیف دلار هنگ کنگ استقلال و آزادی و چین وعده خود را به هنگ کنگ مردم" Pompeo گفت. او گفت: "هیچ فرد معقول و منطقی می تواند ادعا امروز که دلار هنگ کنگ حفظ درجه بالایی از استقلال از چین داده حقایق بر روی زمین است."

چین واکنش نشان داد و با عصبانیت به هر که می توان آن را برای آنچه در آن در نظر گرفته می شود صرفا داخلی مهم است. در مورد خواسته احتمالی آمریکا تلافی بیش از قانون امنیت, چینی, سخنگوی وزارت خارجه ژائو Lijian گفت: در پکن روز چهارشنبه که چین می خواهد گام های لازم را برای مبارزه با آنچه که او به نام "غلط دخالت خارجی در هنگ کنگ امور."

Pompeo گواهینامه به کنگره های مورد نیاز در هنگ کنگ حقوق بشر و دموکراسی عمل می کنند که به تصویب اکثریت با حمایت هر دو حزب در سال گذشته است. قانون نیاز آمریکا به اعمال تحریم علیه مقامات مسئول نقض حقوق بشر در هنگ کنگ و همچنین تعیین اینکه آیا این شهر همچنان به حکم وضعیت خاص است.

تحت شرایط چین-بریتانیا توافق هنگ کنگ بود که لذت بردم قابل توجه استقلال از دولت کمونیست در پکن به مدت 50 سال در سال 1997 شروع. که استقلال بود که شامل حمایت از آزادی بیان و حکومت خودگردان تحت چه چین نامیده می شوند "یک کشور دو سیستم" سیاست.

هفته گذشته پس از سال ها از نصب تظاهرات علیه تجاوزات به هنگ کنگ استقلال چین تشریفاتی مجلس نقل مکان کرد و به تصویب امنیت ملی قانون برای هنگ کنگ با هدف منع secessionist و فعالیت های خرابکارانه و همچنین دخالت خارجی و تروریسم است.

بخوانید| چین گسترش دامنه هنگ کنگ قانون امنیت

تظاهرات توده ای در سال 2014 به دنبال دولت چین تصمیم به اجازه مستقیم انتخابات شهرستان, رهبر, تنها پس از آن را به نمایش نامزدها. در پایان این طرح به صورت مستقیم در انتخابات کاهش یافته بود.

قانون پیشنهادی در هنگ کنگ در سال گذشته که اجازه هنگ کنگ از ساکنان را به سرزمین اصلی چین برای محاکمه تعیین ماه از تظاهرات که در زمان درگیر درگیری بین مردم و پلیس است. این قانون خارج شد.

اوایل روز چهارشنبه هزاران نفر از معترضان فریاد دموکراسی شعارها و توهین در پلیس در هنگ کنگ به عنوان نمایندگان مجلس با لایحه بحث جرم سوء استفاده از چینی سرود ملی در این شهر است. این لایحه آن را غیر قانونی به توهین و یا سوء استفاده چینی ها سرود ملی, "مارس از داوطلبان" در نیمه خودمختار هنگ کنگ.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب