پلیس در طول همه گیر: بینش به نژادپرستی در انگلستان

بازگشت به ما Covid صغیر: تفاوت در درمان سیاه مردم با پلیس شد و دوباره بازیگران به استارک امداد توسط پلیس انگلس

توسط NEWSATROPAT در 10 تیر 1399

بازگشت به ما Covid صغیر: تفاوت در درمان سیاه مردم با پلیس شد و دوباره بازیگران به استارک امداد توسط پلیس انگلستان BLM تظاهرات. در 6 ژوئن سال 2020 نصب شده و ماموران پلیس به نظر می رسد به اتهام معترضان مخالف نژادپرستی در مرکز لندن. دیگر معترضین kettled برای چند ساعت. زمانی که پلیس شروع به اندیشیدن و آزاد کردن مردم از کتری حقوقی مشاهده گزارش شبکه برای پلیس نظارت (Netpol) که این در ابتدا به شرط این که افراد تا به حال تصاویر گرفته شده از آنها. این بود که در تناقض مستقیم با یک حکم دادگاه است که آن را روشن می سازد که قانع کننده کسی برای ارسال به ضبط غیر قانونی است. به طور مشابه, نفر گزارش گفت که آنها تا به حال به ارائه نام و آدرس و حتی اگر تنها قانونی صورت نیاز به این است که در آن وجود دارد دلایل منطقی به این باور است که فردی که اطلاعات گرفته شده است و یا درگیر شده است در "رفتار ضد اجتماعی".

آخر هفته زیر در 13 ژوئن 2020, پلیس شهری محدودیت های تحمیل شده در این مسیر از هر گونه مارس ("صفوف") "ترویج شده توسط سیاه و سفید "زندگی مهم و مرتبط با گروه". شرایط مشخص شده در این مسیر از هر گونه مارس و مورد نیاز آن را به پایان برساند تا 5 بعد از ظهر. نقض این شرایط شده اند که یک جرم جنایی.

ممکن است گفته شود که معادل شرایط اعمال شد 'ضد معترضان'. در حال حاضر قرار دادن به یک طرف پتانسیل مفهوم 'counter-قاره" که مقبولیت نژادپرستی یک ماده قانونی بحث آن است که تنها سرسری درست است که معادل شرایط تحمیل شده بود در همه طرف. تنها گروهی خاص به نام پلیس توجه در این شرایط سیاه بود زندگی ماده – حتی پس از رسمی مارس لغو شده بود با توجه به نگرانی مردم در مورد تبدیل شدن به اهداف نژادپرستانه و خشونت است.

در حالی که پلیس با اشاره به هر گونه مارس یا مونتاژ ترویج شده توسط "جناح راست و همراه گروه" هیچ گروه خاص شناسایی شد. این رندر در حال حاضر شدیدا مبهم شرایط عملا غیرقابل اجرا.

اگر این آمار چیزی به توسط اجرای قانون بود به طرز محسوسی پایین در دستور کار است که به هر حال آخر هفته. برای همه ویدئوها از راست حامیان goading و جسمی آزار افسران پلیس وجود دارد تنها "100+ بازداشت." آن خواهد بود جالب است بدانید که چگونه بسیاری از (و یا چند) از کسانی که از مردم "در ارتباط با جناح راست".

در ضمن 16 ساله تنها به عنوان شناخته شده "جرارد" بود بنا به گزارش مجموعه که توسط یک گروه از راست حامیان و حمله با بطری شیشه ای است که می تواند کور او. زمانی که او با نزدیک شدن یک افسر پلیس برای کمک جرارد قرار گرفت به متوقف کردن و جستجو. پایه و اساس قانونی برای جستجوی گفته شد به عدالت کیفری و نظم عمومی قانون 1996 s.60.

در قوی ترین ادای احترام به سوس قوانین استفاده نامتناسب به criminalise نسل از مردم از رنگ از جمله خانواده های مهاجر به نام به انگلستان از طریق Windrush s.60 قانون نظم عمومی است و یک قدرت برای متوقف کردن و جستجو است که 40 برابر بیشتر احتمال دارد به استفاده علیه مردم سیاه و سفید در انگلستان و ولز از مردم سفید. آن نیازی نیست که سوء ظن معقول است که یک فرد و یا ممکن است که در کمیسیون از هر جرم. کافی است که آنها در یک منطقه که یک s.60 سفارش صدق می کند.

هدف از این قدرت است که اعلام می شود برای کمک به افسران برای قرار دادن سلاح یا دیگر "خطرناک ابزار" در متن واقعی یا بالقوه بزرگ مقیاس اختلال عمومی. بر چه اساس منطقی تصور می شد که یک مشخصه خون آلود 16 ساله که قربانی چه پلیس در حال حاضر به عنوان یک نژاد تشدید حمله ممکن است حامل سلاح باقی مانده است دیده می شود.

به ظاهر گذرا ارزیابی خود را آسیب تلقی آنها جدی نیست. این افسر همچنین بنا به گزارش ها خودداری کرد جرارد درخواست کمک گرفته شود به جایی که او می تواند امن است چرا که او "به" کمک به دیگر افسران پلیس.

ما ممکن است از دو دهه از Macpherson اما به عنوان جرارد توصیف آن به کانال 4 اخبار' Symeon قهوه ای, این حادثه قطاری بسیاری از آنچه باقی می ماند همان: یک جوان سیاه معرض یک حمله نژادپرستانه درمان برای اولین بار به عنوان یک مظنون و از چپ به دفع کردن برای خود را که بلافاصله پس; ارزش یک جست اما نه یک پلیس اسکورت به ایمنی: سمبل یک جامعه است که هنوز هم احساس می کند و می داند که آن را بیش از-ای اداره و تحت محافظت شده است.

در چند روز گذشته اخبار شکست از دو افسر پلیس که به اتهام سوء رفتار در دفتر عمومی در ارتباط با قتل تحقیقات که باز شد به قتل خواهر نیکول Smallman و Bibaa هنری در 5 ژوئن سال 2020 است. ادعا شده است که این افسران در زمان "نامناسب" عکس از نیکول و Bibaa را در صحنه جرم است. این اتهامات که IOPC توصیف کرده است در نحو نامشخصی قرآن به عنوان "مشمئز کننده است." اگر این اتهامات درست است این فرصت را به ارائه این نوع از عدالت به تاخیر افتاد و محروم به بسیاری از دیگران نباید از دست داد.

آن است که با این نمونه های بریتانیا را در نظر داشته باشید که پاسخ برخی از بریتانیا مقامات پلیس به قتل جورج فلوید می افتد به عنوان خوانده شده. پاسخ شبیه به این از مایک Cunningham, مدیر عامل شرکت ملی دانشکده پلیس که توییتی در 29 مه سال 2020:

"رویدادهای جاری در مینه سوتا در حال سرد. انگلیسی پلیس مدل ساخته شده است در اصل مشروعیت. آن نیاز به طور مداوم ساختمان اعتماد با جوامع ما در خدمت است. بدون آن ما را شکست."

هفته گذشته Cressida, کیر, ملاقات کمیسر پلیس او شکسته است قابل توجه سکوت چند هفته گذشته به اصرار دارند که پلیس شهری است institutionally نژادپرستانه و که برای توصیف آن به عنوان "مدعی". و در حال حاضر صرف بحث defunding پلیس – مرکزی تماس بگیرید و از زندگی مهم شده است شتابزده اخراج به عنوان "مزخرف" توسط آقا Keir Starmer که در زمان زانو صداقت همبستگی با جنبش او در حال حاضر توصیف به عنوان یک "لحظه".

این است که چرا از آن باقی مانده ضروری به تاکید واقعیت خشونت پلیس در انگلستان است. وجود دارد بسیاری از جمله کسانی که نه تنها بهتر می دانند اما کسانی که باید از این قدرت برای انجام بهتر که قصد انکار این واقعیت از آن است. B. L. M است که تقاضا در سه نامه از آمریکا است که تا حد رزونانس در اینجا به عنوان آن را در سراسر اقیانوس اطلس.

برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به Lammy بررسی درمان و نتایج به صورت سیاه و اقلیت های قومی (بام) افراد در سیستم عدالت کیفری; یا Angiolini بررسی مرگ و میر و حوادث جدی به عنوان دو دولت خود گزارش به این مسائل هر دو منتشر شده در سال 2017.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن