لهستان: Duda سر برای دور دوم

لهستان PiS حزب (prawo من sprawiediwosc=قانون و عدالت) در قدرت پس از 2015 نگران است. در اخیر انتخابات ریاست جمه

توسط NEWSATROPAT در 9 تیر 1399

لهستان PiS حزب (prawo من sprawiediwosc=قانون و عدالت) در قدرت پس از 2015 نگران است. در اخیر انتخابات ریاست جمهوری خود را نامزد رئيس جمهور وقت آندره Duda موفق به پیروزی 50 درصد از رای گیری مشارکت مردم است. او محکوم است به دیدار با نزدیک ترین رقیب لیبرال و Europhilic شهردار ورشو Rafal Trzaskowski. در دور دوم انتخابات در تاریخ 12.

PiS را از آمدن به قدرت در پاییز 2015 بود در مجموع غیر منتظره. کسب و کار دوستانه PO (ptarforma obywatelska=مدنی پلت فرم) بوده است در قدرت پس از سال 2007. آن را به حال سازی لهستان با موفقیت از طریق بحران مالی سال 2008 ساخت لهستان تنها کشور اروپایی است که تا به حال تجربه یک سقوط در درآمد ملی در طول بحران. نخست وزیر دونالد تاسک بود absconded به بروکسل به عنوان رئیس شورای اروپا (در آن زمان او فقط می دانست لهستانی و یک دانش سطحی از آلمان; از آن پس او با تسلط به زبان انگلیسی). PO بود بیشتر آسیب غیرقانونی ضبط آن bigwigs ناپاک دهیم متحدان خود در طول یک شام عجیب در مالیات دهندگان هزینه.

چه بود غیر منتظره بود میزان PiS پیروزی. در حالی که در طول دوره 2005-2007, PiS تا به حال اداره در یک ائتلاف آن را در حال حاضر قادر به اداره خود به خود برای اولین بار یک حزب واحد برگزار قدرت در پست کمونیست لهستان.

PiS از دست زمان کمی در قرار دادن از طریق آن اصلاحات اجتماعی. آن را به ارمغان آورد و سن بازنشستگی را به جایی که آن را به حال شده است قبل از دولت قبلی مطرح شده آن است. این lynchpin از اصلاحات بود "500+" برنامه ارائه شده است که 500 zlotys (حدود 100 پوند) برای هر دوم و اضافی کودک. برنامه ثابت آنقدر محبوب است که احزاب مخالف قول داده اند که برای حفظ آن باید از آنها بازگشت به قدرت به رغم رزرو در مورد هزینه های این برنامه است. PiS تجربه بهترین عملکرد خود را در بهار سال 2019 زمانی که از آن خواهد 27 از 51 کرسی نسبت به لهستان در پارلمان اروپا, از بین بردن کوچکتر احزاب جناح راست.

با وجود چنین موفقیت PiS در زمان هیچ شانس. قبل از ملی و قانونی انتخابات در تابستان 2019 PiS ضرب وعده. آن را تمدید "500+" برنامه برای پوشش اولین فرزند آن وعده داده شده را به دو برابر حداقل دستمزد در لهستان و آن ارائه شده برای افزایش حقوق بازنشستگی. این انتخابات ثابت کرد یک ناامیدی. درست است PiS سهم از آرای مردمی افزایش تقریبا 7 درصد. اما آن را نگه داشته و به همان تعداد از نمایندگان در این مجلس که از آن لذت می برد به حال قبل و بالاتر از همه آن را از دست داد کنترل مجلس سنا.

این است که چرا انتخابات ریاست جمهوری بسیار مهم برای آینده PiS. رئیس جمهور برخوردار از حق وتو در قانون. یک رئیس جمهور مانند Rafal Trzaskowski که دشمن به PiS را ناسیونالیستی و پوپولیستی اهداف نمی خواهد نگاه مهربانی را در حزب خود کرد. در وهله اول او را ریشه کن لهستانی-مجارستانی پشت سر هم است که هجوم اتحادیه اروپا.

انتخابات ریاست جمهوری در لهستان قرار داده اند به سوال برخی از دریافت حکمت. چگونه رای دهندگان قاضی PiS تا کنون cozier ارتباط با روم Cathollc کلیسا در سن زمانی که روحانیت سوء استفاده جنسی زنده است مسئله حتی در لهستان ؟ آن را نیز ذکر شده است که در طول همه گیر دولت مجاز مراسم مذهبی در حالی که منع سکولار هستند.

چگونه خواهد شد انتخاب کنندگان عمیقا اروپایی و آگاه از روند های بین المللی واکنش نشان می دهند به اظهارات اخیر رئیس جمهور فعلی Duda که جنبش دگرباشان جنسی است "بدتر از کمونیسم"?

انتخابات به نتایج مورد انتظار در 12 جولای ارائه خواهد شد پاسخ به این سوال و سوالات دیگر. در هر صورت PiS دولت را برای مدیریت کشور پس از همه گیر هر آنچه که نتایج انتخابات ریاست جمهوری.

Rafal Trzaskowski, 2017.
Rafal Trzaskowski EPP, 2017. | فلیکر/EPP.برخی از حقوق این سایت متعلق به.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب