ساعت بوریس جانسون اشکال کمیسیون برای مقابله با نژادپرستی در انگلستان

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 15 ژوئن 2020 3:02:03 pm بریتانیا نخست وزیر بوریس

توسط NEWSATROPAT در 26 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 15 ژوئن 2020 3:02:03 pm
coronavirus, coronavirus news, corona news, coronavirus gloabal update, coronavirus worldwide cases, covid 19 usa, covid 19 russia, russai coronavirus, usa coronavirus cases, spain coronavirus, cpronavirus us, us coronavirus news, covid 19 tracker, italy coronavirus news, india coronavirus news, coronavirus latest update, coronavirus today update, ccovid 19, coronavirus in usa, coronavirus in italy, coronavirus total cases بریتانیا نخست وزیر بوریس جانسون اعلام کرد و از تشکیل یک 'صلیب دولتی کمیسیون' است که نگاه به نژادی و نابرابری. (فایل)

با موضوع نژادپرستی مسلط بین المللی گفتمان سیاسی به تازگی پس از جورج فلوید تظاهرات در آمریکا و انگلیس و نخست وزیر بوریس جانسون اعلام کرد که تشکیل یک "صلیب کمیسیون مشترک" است که نگاه به "همه ابعاد" از نابرابری نژادی در انگلستان است.

تصدیق کرد که انگلیس خیلی بیشتر را برای مقابله با نژادپرستی Johnson, نوشتن در روزنامه دیلی تلگراف گفت: این کمیسیون را بررسی "تمام ابعاد نابرابری در اشتغال در سلامت نتایج علمی و تمام دیگر جنبه های زندگی".

بخوانید| جورج فلوید تظاهرات: این می تواند لحظه ای حساب برای رهبر جنبش?

"ما باید اذعان کرد که هزاران نفر از مردم در مارس مسالمت آمیز برای زندگی مهم نیست شما نمی تواند چشم پوشی است. من به عنوان یک رهبر به عنوان کسی که در دولت من نمی تواند چشم پوشی از قدرت احساس" جانسون گفت.

به تازگی در بریتانیا صدراعظم Rishi Sunak صحبت کردن در مورد سوء استفاده نژادپرستانه او رو به عنوان یک کودک در حال رشد در بریتانیا. "این نوع از چیزی که اتفاق می افتد در خود آن]s به اندازه کافی دشوار است اما زمانی که من جوان برادر و خواهر من در آن زمان به خصوص ناراحت کننده; من می خواستم برای محافظت از آنها را از آن," او گفت: آسمان, اخبار, پاسخ به سوال در مورد تجربه خود را از سوء استفاده نژادپرستانه.

نخست وزیر بریتانیا است که هنوز به پخش کردن جزئیات بیشتر از جدید کمیسیون خود را حواله و جدول زمانی اما از آن خواهد شد نظارت انگلستان عدالت وزیر کمی Badenoch و شامل مستقل اعضای. وجود دارد در حال انتظار به عمومی شواهد جلسات و قانون می تواند به دنبال.

توسعه می آید پس از یک سری از تظاهرات خشونت فوران در آمریکا به دنبال وادار سازد قتل آفریقایی-آمریکایی جورج فلوید در مینیاپولیس. بالا بردن مسائل نژادی و نابرابری و تبعیض تعبیه شده در این کشور سیستم بسیاری از زمان به خیابان ها و تشویق مردم در سراسر جهان به انجام این کار.

بخوانید| بوریس جانسون می گوید بریتانیا تظاهرات 'ربوده شده توسط افراطیون'

بریتانیا شاهد هزاران نفر از مردم معترض به صورت سیاه و سفید زندگی می کند ماده و خواستار دولت برای مقابله با سابقه خود از امپریالیسم و نژادی و نابرابری AP گزارش شده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن