بحث ساده: "این قطعا عجیب و غریب,' Beadle می گوید از شدت مورد اعتراض دولت خزانه دار مسابقه

احزاب سیاسی نیست خود را نگه دارید سنتی دوسالانه دولت می پردازند. نامزدها بودند محدود در توانایی خود را برای مب

توسط NEWSATROPAT در 21 خرداد 1399

احزاب سیاسی نیست خود را نگه دارید سنتی دوسالانه دولت می پردازند. نامزدها بودند محدود در توانایی خود را برای مبارزات انتخاباتی در فرد است. همه از رای گیری انجام شد و از طریق پست. رئیس جمهور ایالات متحده تایید شده در پایین-رای گیری مسابقه اولیه برای یک خواب آلود اجرایی دفتر شعبه با نفوذ کم و بیش واقعی سیاست های عمومی.

این اولیه فصل بود احتمالا غیر معمول ترین در داکوتای شمالی ،

دولت Rep. تام Beadle (R-فارگو) به نظر می رسد که برنده اصلی برای دولت خزانه دار بیش از حریف خود تشکر. دن جانستون (R-کاترین) و در این قسمت از بحث ساده او صحبت کردن در مورد آنچه آن را مانند به مبارزات انتخاباتی میان coronavirus و در برابر یک نامزد است که دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در کنار او.

"این قطعا رو عجیب و غریب" Beadle به من گفت. او گفت: در یک نقطه حمله شخصی علیه او — از Johnston حامیان اگر نه نامزد خود — رو بسیار زشت و بسیار شخصی است. "من تو را دیدم رسانه های اجتماعی پست نه از من حریف کمپین اما قطعا از هواداران خود بودند که با حمله به من و همسرم برای بودن با برکت فرزندان و در عین حال" او گفت:. "آنها گفتند هیچ راه ما می تواند درک و حمایت از ارزش های خانواده از آنجا که ما لازم نیست که بچه های خودمان است."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

رژیم صهیونیستی. داگ بورگوم حمایت Beadle در راه بزرگ بخشی از حدود 2 میلیون و تلاش از طرف او برای ترویج خود را ترجیح داده نامزدها در NDGOP اولیه.

"من بسیار سپاسگزار برای حمایت از فرماندار تا به حال برای من نامزدی" Beadle گفت.

چه به او می گویم به کسانی که با این استدلال که بورگوم خریداری انتخابات ؟ "من یک مؤمن است که ما حزب بزرگ قدیمی بزرگ-چادر حزب" Beadle گفت و اشاره کرد که این شکایت در مورد فرماندار تلاش بودند که در آزادی ND PAC.

که ظاهرا در حال حاضر از بین رفته بود و پشتیبانی شده توسط آزادیخواه متمایل به جناح NDGOP.

Beadle نیز همچنان به حمایت از مغلوب ساختن پیشی جستن با وجود رئيس جمهور در حمایت از Johnston. "یک چیزی که می توانم بگویم این است که این دولت شده است و فوق العاده برای, North Dakota."

برای مشترک شدن در پادکست اینجا کلیک کنید.

به نظر در این مقاله مراجعه کنید www.sayanythingblog.com

راب پورت بنیانگذار SayAnythingBlog.com یک فروم ارتباطات مفسر. رسیدن به او را در توییتر @robport و یا از طریق ایمیل در rport@forumcomm.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن