بحث ساده: "من فکر می کنم آنچه او انجام تلخه"

"اگر رژیم صهیونیستی است. بورگوم مردم برنده آن خواهد بود یک ضربه بزرگ به محافظه کاری" دولت تشکر. ریک بکر گفت: د

توسط NEWSATROPAT در 20 خرداد 1399

"اگر رژیم صهیونیستی است. بورگوم مردم برنده آن خواهد بود یک ضربه بزرگ به محافظه کاری" دولت تشکر. ریک بکر گفت: در این قسمت از بحث ساده.

بکر یک جمهوریخواه مجلس از بیسمارک و بنیانگذار Bastiat انجمن از محافظه کاران در قوه مقننه. او در پاسخ به یک سوال در مورد رژیم صهیونیستی است. داگ بورگوم دخالت در NDGOP اولیه فصل است.

بورگوم حمایت کرده است چندین نامزد در رقابت قانونی مقدماتی در سراسر کشور به عنوان یک دولت تشکر. توماس Beadle در NDGOP را نامزدی نژاد برای خزانه دار و او را قرار داده و حدود 2 میلیون دلار از پول خود را در پشت این تلاش است.

هر چند بورگوم حمایت بیشتر نامزدهای تایید شده توسط محلی NDGOP مناطق — رییس Rep. جف Magrum در منطقه 28 توسط تنها استثنا — Becker می بیند مشکلات اگر بورگوم می شود راه خود را.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"خود را بازسازی قوه مقننه در تصویر خود را خوب است برای حزب جمهوری خواه. این خوب نیست برای دولت" بکر گفت.

"من فکر می کنم بعید است," او اضافه شده است.

"ما می دانیم که او نمی مراقبت در مورد محلی حزب و یا فرایند" بکر گفت: پرداختن به این واقعیت است که بورگوم است که عمدتا پشتوانه NDGOP-تایید نامزدها. در سال 2016 بورگوم خود موفق به دریافت NDGOP را تایید اما مبارزه برای و برنده فرمانداری نامزدی در انتخابات ژوئن به هر حال.

اتحاد بورگوم شده است یک فرماندار خوب? "من فکر نمی کنم او شده است وحشتناک" بکر در پاسخ محکم وقت با برخی از ضعف ستایش است. بکر می گوید: او دوست داشت بورگوم را پیگیری بازده در شاخه های اجرایی و او نیز دوست داشت که بورگوم به چالش کشیده آنچه او به عنوان "تاجگذاری" از حزب جمهوری خواه دادستان کل Wayne Stenehjem به عنوان فرماندار در سال 2016. او دوست ندارد بورگوم رهبری در طول coronavirus همه گیر و همچنین حمایت خود را از هزینه های پروژه های مانند تدی روزولت کتابخانه ریاست جمهوری در Medora.

با توجه بورگوم استفاده از ثروت شخصی خود را در سال 2020 اولیه مبارزات کند و بکر فکر می کنم داکوتای شمالی نیاز بیشتر محدودیت های سیاسی پول ؟

"من فکر می کنم آنچه او انجام تلخه" بکر پاسخ داد: "اما من فکر نمی کنم ما نیاز به زانو حرکت تند و سریع قانونی مداخله."

برای مشترک شدن در پادکست اینجا کلیک کنید.

به نظر در این مقاله مراجعه کنید www.sayanythingblog.com

راب پورت بنیانگذار SayAnythingBlog.com یک فروم ارتباطات مفسر. رسیدن به او را در توییتر @robport و یا از طریق ایمیل در rport@forumcomm.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب