بحث ساده: Care19 توسعه دهنده نرم افزار می گوید نه تنها آن را غیر قانونی برای او به فروش اطلاعات, اطلاعات جمع آوری شده است "کاملا بی ارزش' به بازاریابان

یکی از نوآورانه چیز ایالت داکوتای شمالی انجام داده است و در طول coronavirus همه گیر است کار با یک فارگو مبتنی

توسط NEWSATROPAT در 6 خرداد 1399

یکی از نوآورانه چیز ایالت داکوتای شمالی انجام داده است و در طول coronavirus همه گیر است کار با یک فارگو مبتنی بر توسعه دهنده ProudCrowd به ایجاد یک تماس ردیابی نرم افزار.

قرارداد ردیابی است اپیدمیولوژیک روش با هدف ردیابی که در آن شیوع اتفاق می افتد و که در آن است اتفاق می افتد به طوری که سیاست می تواند هدف قرار دادند. این اجازه می دهد تا سیاستگذاران بهتر به اعتصاب تعادل بین پرداختن به شیوع در حالی که بی جهت مزاحمت برای مردم است.

تیم Brookins بنیانگذار ProudCrowd و در این قسمت از بحث ساده, او در مورد چگونه برنامه خود را کمک کرده است تا در طول COVID-19 شیوع و همچنین به عنوان های اخیر نگرانی های حریم خصوصی آورده شده توسط یکی دیگر از نرم افزار توسعه دهنده.

Brookins می گوید شرکت او است و نه فروش اطلاعات نه تنها به دلیل آن را غیر قانونی خواهد بود تحت قرارداد خود را با کشورهای شمالی و داکوتای جنوبی, اما از آنجا که "آن را کاملا بی ارزش است."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

دادهها Care19 برنامه جمع آوری است ناشناخته خواهد ماند و تکنولوژی غول مانند Facebook و گوگل در حال حاضر جمع آوری به مراتب دقیق تر داده ها از بسیاری از بسیاری از مردم است.

است Care19 برنامه کمک به پاسخ به همه گیر? مرتب کردن بر اساس. "ما فقط باید واقعا واقعا کم استفاده از نرخ" Brookins گفت: برآورد که حدود 5 درصد از داکوتای شمالی جمعیت با استفاده از نرم افزار.

هنوز هم در هر نمونه داده شده از عفونت این نرم افزار می توان مفید در کمک به پیگیری که فرد جنبش. "اگر آن را کمک می کند تا فقط یک نفر ارزش آن را از" Brookins گفت.

او همچنین گفت که شرکت در حال کار بر روی یک برنامه دوم که به کاربران هشدار اگر آنها بوده است در نزدیکی کسی که بعد از تست مثبت برای ویروس.

اگر شما علاقه مند در Care19 برنامه شما می توانید اطلاعات دانلود آن را در اینجا.

برای مشترک شدن در پادکست اینجا کلیک کنید.

به نظر در این مقاله مراجعه کنید www.sayanythingblog.com

راب پورت بنیانگذار SayAnythingBlog.com یک فروم ارتباطات مفسر. رسیدن به او را در توییتر @robport و یا از طریق ایمیل در rport@forumcomm.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب