فیلیپس: مهربانی یعنی مهم نیست که اگر ما برای تشویق این تیم همان

این که آیا آن یک اهل تفریح و اختلاف نظر و یا عمیقا ریشه اختلاف در ارزش من امیدوارم که در پایان روز, ما می گوین

توسط NEWSATROPAT در 13 تیر 1399

این که آیا آن یک اهل تفریح و اختلاف نظر و یا عمیقا ریشه اختلاف در ارزش من امیدوارم که در پایان روز, ما می گویند ما عاشق مردم هست. که هدف من است.

به طور خاص, من می خواهم به در دسترس باشد به فرد در مقابل من است که ممکن است نیاز به یک دست کمک و بدون تلاش به اندازه تا جایی که آنها ایستاده در سیاست خارجی و امور داخلی و یا بحث بر MLB.

مرتبط:

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

واندا Venham-Schaad فرستاده من این داستان مردی است که نشان داد مایل به کمک بدون سوال پرسید.

"دوست پسر من کلاف زندگی در غرب ویرجینیا فقط 13 مایل از من در اوهایو. او به طور مداوم به من یک زمان سخت در مورد اینکه یک Ohio State Buckeyes فن.

"چند هفته پیش او در راه خانه خود را از قرار ملاقات های پزشکی زمانی که او یک تماس تلفنی از VA ،

"او کشیده به نزدیکی مک دونالد را به تماس بگیرید. در حالی که او نشسته بودند و او متوجه کم فشار تایر نور در آمد.

"باران ریختن بود و آن بود بدجور باد می وزد اما قبل از او حتی می تواند دریافت کردن و نگاه کردن به تایر یک مرد جوان کشیده تا به پنجره و خواست اگر او نیاز به کمک.

"زمانی که هنک به او گفتم بله تقریبا همه چیز را از تنه تغییر تایر قرار داده و همه چیز را از جمله بزرگ و سنگین جک هیدرولیک هنک به تازگی خریداری شده است.

"هنک ارائه شده مرد جوان 20 دلار اما او گفت:" هیچ که بیش از حد!'

"پسر من اصرار داشت و در نهایت آن را در زمان. مرسی که به من اشک است.

"حتی در این بار تلاش دارد مردم خوب وجود دارد. من فقط فکر مردم ممکن است مایل به شنیدن بیشتر در مورد یک مثال است.

"و آه آره این بهترین بخش! من را فراموش کرده به ذکر است یاور بود, گیاهی شبیه شاهبلوط هندی!"

در یک یادداشت شخصی آشنا شدم واندا چند سال پیش. مسیر ما عبور از آنجا که ما هر دو به حال سرطان پستان و زندگی در جنوب شرقی اوهایو.

من عاشق داستان از مهربانی او به من فرستاده اما کلمات او گنجانده شده است در پایان پیام خود را واقعا به من یادآوری به نگاه خوب در هر شرایطی و چگونه واقعا ساده آن این است که به روز کسی را.

او به پایان رسید پیام او گفت: "من دوست دارم و همه شما باید انجام دهید برای انسان است. و من بسیار افتخار به شما می دانید. دیدن ؟ سرطان پستان را در مورد خوبی است. من هرگز شما را ملاقات! مراقبت و سالم ماندن!"

تصور کنید گفتن به کسی که "من عشق و قدردانی از همه شما برای خانواده ما ... جامعه ما ... شرکت ما است." در خالی را پر کنید. که در آن شما ببینید مردم در کمک به دیگران ؟

کسانی که در حال قدرتمند کلمات محبت. آنها را به وحدت است. آنها یادآوری می کنند مردم آنها مهم است. و آنها نمی خواهند برای هر چیزی در بازگشت.

با تشکر از شما واندا برای دیدن هر دو محبت و مهربانی!

بایگانی: جزئیات بیشتر از نیکول J. Phillips' مهربانی مسری است ستون

لطفا ادامه برای به اشتراک گذاشتن داستان خود را از مهربانی با من در info@nicolejphillips.com.

نیکول J. Phillips سابق فارگو تلویزیون لنگر یک سخنران و نویسنده و میزبان مهربانی پادکست. او زندگی می کند در آبردین, S. D., با سه فرزند و همسرش Saul فیلیپس, در سر مردان بسکتبال مربی در دانشگاه شمال. شما می توانید ببینید نیکول در nicolejphillips.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب