فیلیپین روزنامه نگار ماریا Ressa به جرم افترا داده شده 6-سال مدت

توسط: AP | مانیل | منتشر شده در تاریخ: 15 ژوئن 2020 1:23:41 pm Rappler مدیر عامل و سردبیر اجرایی مار

توسط NEWSATROPAT در 26 خرداد 1399
توسط: AP | مانیل | منتشر شده در تاریخ: 15 ژوئن 2020 1:23:41 pm
Maria Ressa, Maria Ressa found guilty, Maria Ressa jail sentence, Maria Ressa guilty, Maria Ressa news, World news, Indian Express Rappler مدیر عامل و سردبیر اجرایی ماریا Ressa, مرکز, همراهی, به عنوان او می رسد برای حضور در دادگاه در مانیل منطقه ای دادگاه فیلیپین روز دوشنبه 15 ژوئن 2020. (AP Photo/هارون Favila)

یک روزنامه نگار برنده جایزه مهم از رییس جمهور فیلیپین بود به اتهام افترا و محکوم به زندان در روز دوشنبه در یک تصمیم گیری به نام یک ضربه عمده به آزادی مطبوعات در سنگر و استحکامات از دموکراسی است.

این مانیل دادگاه ماریا Ressa آنلاین, اخبار سایت, Rappler, Inc سابق و خبرنگار Reynaldo سانتوس جونیور گناه از libeling یک تاجر ثروتمند.

این Rappler داستان در مه 29, 2012, ذکر یک گزارش اطلاعات ارتباط او را به قتل قاچاق مواد مخدر, قاچاق انسان و قاچاق. سایت وکلا اختلاف هر گونه کینه توزی و گفت: محدودیت زمانی برای تشکیل پرونده افترا شکایت کرده بود به تصویب رسید.

"Rappler و هر دو متهم را ارائه نمی دهد scintilla از اثبات این که آنها تایید imputations از جنایات مختلف در این مورد اختلاف مقاله بر شخص Keng," قاضی Rainelda Estacio-Montesa گفت: در 36 صفحه ای حاکم است.

"آنها فقط به سادگی منتشر شده آنها را به عنوان اخبار در نشریه آنلاین در بی پروا بی اعتنایی از اینکه آنها نادرست یا نه. این تصمیم برای من بسیار مخربی چون اساسا می گوید که Rappler, که ما در اشتباه هستند" Ressa گفت: در یک کنفرانس خبری پس از حاکم.

صدای او را ترک او قول داد که "ما را حفظ خواهد کرد مبارزه" و اعتراض به روزنامه نگاران و فیلیپینی به ادامه مبارزه برای حقوق خود "و نگه دارید قدرت به حساب".

این تاجر Wilfredo Keng استقبال حاکم است که او گفت: او را توجیه و پاک نام او "که Ressa با یک کلیک یک دکمه اقدام به از بین بردن".

Ressa شد و محکوم به شش سال اما وکیل او تئودور Te گفت: حبس و مجازات های دیگر تحمیل نمی تواند اجرا شود مگر اینکه همه تجدید نظر رد شد. او نوشته وثیقه برای این مورد در سال گذشته و مطالعه امکان تجدید نظر در 15 روز آینده Te گفت.

"این حکم در برابر ماریا Ressa برجسته توانایی فیلیپین" سوء استفاده رهبر به دستکاری در قوانین پس از بحرانی شناخته رسانه صدای هر هزینه نهایی به این کشور گفت:" فیل رابرتسون از دیده بان حقوق بشر اضافه کرد حکم بود "پیشانی حمله به آزادی مطبوعات بسیار مهم است که به حفظ و حراست از فیلیپین دموکراسی".

رئیس جمهور رودریگو Duterte و دیگر مقامات فیلیپین باید گفت که این شکایات کیفری علیه Ressa و Rappler نبود آزادی مطبوعات موضوع اما بخشی از نرمال قضایی رویه ناشی از اتهام نقض قانون است.

Keng رد اتهامات در سال 2012 داستان به عنوان بی اساس و نادرست و گفت: Rappler حاضر به خراب کردن داستان آنلاین و نشر سمت خود را از داستان. او با ارائه گواهینامه دولت در دادگاه نشان می دهد که او هیچ سابقه کیفری و به دنبال 50 میلیون پزو (1 میلیون تومان) خسارت اما دادگاه اعطا بسیار کوچکتر خوب است.

Rappler وکلا گفت: این داستان بر اساس نامشخص گزارش اطلاعات و فیلیپین قانون مجازات نیاز به یک افترا شکایت واصل شود و در عرض یک سال است. Keng واصل طرح دعوی در دادگاه خود را در سال 2017, پنج سال پس از داستان منتشر شد.

یک cybercrime قانون که Rappler روزنامه نگاران به اتهام نقض شد و نیز تصویب در سپتامبر 2012 و یا چهار ماه پس از داستان نوشته شده توسط Santos منتشر شد. Rappler وکلا گفت: فیلیپین کیفری قوانین نمی تواند عطف به ماسبق شود.

Rappler, اما اذعان کرد که این به روز رسانی داستان در فوریه 2014 برای تصحیح یک غلط املایی کلمه اما گفت: نه آن را به هر گونه تغییرات دیگر. وزارت دادگستری است که به ارمغان آورد و افترا اتهامات به دادگاه معتقد است که با به روز رسانی داستان, Rappler موثر چاپ داستان آنلاین در سال 2014 استدلال رد شده توسط سایت خبری وکلا.

وزارت دادگستری استدلال شکایت می تواند در زمینه 2012 جرائم تا 12 سال که برای مقابله با Rappler استدلال که Keng شکایت نامعتبر بود با توجه به اینکه در خارج یک سال مهلت برای افترا.

این مانیل دادگاه را تایید کرد 12 سال دوره.

به عنوان Rappler مدیر ارشد اجرایی Ressa هفت سایر شکایات کیفری در رابطه با مسائل حقوقی hounding اخبار آژانس از جمله اتهام که آن را نقض قانون اساسی ممنوعیت سازمان های رسانه ای دریافت صندوق های سرمایه گذاری خارجی.

Ressa کار کرده است که برای سی ان ان و یکی از مجله تایم افراد از سال 2018 تا دولت را متهم به سوء استفاده از قدرت خود و با استفاده از قانون به پوزه مخالفت.

بسیاری از رسانه های خبری در فیلیپین و فراتر از آن انتقاد کرده اند Duterte سیاست ها از جمله مبارزه با مواد مخدر کمپین است که در سمت چپ هزاران عمدتا فقیر مظنون مرده است.

Duterte آشکارا مورد روزنامه نگاران و سایت های خبری که گزارش انتقادی در مورد او از جمله Philippine Daily Inquirer پیشرو روزانه و ABS-CBN این کشور بزرگترین شبکه تلویزیونی بود که تعطیل دولت در ارتباطات از راه دور تنظیم کننده در ماه گذشته پس از آن 25 سال حق رای تمام شده است. کنگره شده است از شنیدن این شبکه درخواست برای حق رای تجدید.

خاموش کردن انتقاد شده است به عنوان آن را قطع منبع اصلی اطلاعات در COVID-19 همه گیر در جنوب شرق آسیا داغ نقطه ای از این بیماری است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن