فاز دوم محاکمه می یابد چینی COVID-19 واکسن بی خطر است باعث پاسخ ایمنی

توسط: PTI | پکن | منتشر شده در تاریخ: جولای 21, 2020 4:27:16 pm در این آزمایش محققان با استفاده از یک

توسط NEWSATROPAT در 31 تیر 1399
توسط: PTI | پکن | منتشر شده در تاریخ: جولای 21, 2020 4:27:16 pm
covid courses, stress problem در این آزمایش محققان با استفاده از یک ضعف انسانی سرماخوردگی ویروس (adenovirus که آلوده سلول های انسانی به آسانی است اما ناتوان از ایجاد بیماری) برای تحویل مواد ژنتیکی که کدهای رمان coronavirus سنبله پروتئین به سلول های.

فاز دوم کارآزمایی بالینی یک COVID-19 کانديد واکسن انجام شده در چین نشان داده است که آن را بی خطر است و باعث یک واکنش سیستم ایمنی بدن, یک مطالعه منتشر شده در مجله لانست می گوید.

دانشمندان از جمله کسانی که از مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری گفت: این دادگاه به دنبال ارزیابی ایمنی و ايمنی زايی واکسن نامزد شده است.

آنها گفت: نتایج ارائه داده از یک گروه وسیع تری از شرکت کنندگان از قبل خود را فاز آزمایشی شامل یک زیر گروه از شرکت کنندگان در سن بیش از 55 سال و بالاتر.

با این حال محققان هشدار داد که هیچ شرکت کنندگان در این زمان محاکمه قرار گرفتند رمان coronavirus SARS-CoV-2 پس از واکسیناسیون. بنابراین آنها گفت: ممکن است برای زمان مطالعه برای تعیین اینکه آیا واکسن نامزد به طور موثر محافظت در برابر SARS-CoV-2 عفونت است.

در این آزمایش محققان با استفاده از یک ضعف انسانی سرماخوردگی ویروس (adenovirus که آلوده سلول های انسانی به آسانی است اما ناتوان از ایجاد بیماری) برای تحویل مواد ژنتیکی که کدهای رمان coronavirus سنبله پروتئین به سلول های. دانشمندان گفت: این سلول ها سپس تولید coronavirus سنبله پروتئین و سفر به بدن در غدد لنفاوی که در آن سیستم ایمنی بدن باعث ایجاد آنتی بادی است.
آنها گفتند: این آنتی بادی سپس تشخیص اسپایک پروتئین و مبارزه با کروناویروس.

"پکن رویکرد مبتنی بر ستون فقرات یک انسان معمولی مشترک-ویروس سرماخوردگی که برخی از افراد از قبل موجود آنتی بادی و بنابراین آنها را پایین تر پاسخ برخی از مردم به واکسن چرا که مردم باید از قبل موجود آنتی بادی برای خود بردار بنابراین ممکن است پاک کردن آن قبل از آن یک فرصت به درستی کار توضیح داد:" دنی Altmann استاد ایمونولوژی در امپریال کالج لندن در انگلستان است که ربطی به تیم تحقیقاتی.

به گفته دانشمندان 508 شرکت کنندگان در این آزمایش واکسن جدید نامزد شده است. از این گفتند 253 نفر از دریافت یک دوز از واکسن 129 دریافت یک دوز پایین و 126 دریافت ساختگی درمان دارونما.

این مطالعه به ذکر است که حدود دو سوم از شرکت کنندگان 18-44 سال, یک چهارم سن شدند 45-54 سال و 13 درصد از 55 سال یا مسن تر.

شرکت کنندگان نظارت به صورت فوری عوارض جانبی برای 30 دقیقه پس از تزریق شدند و برای هر تزریق-سایت واکنش در مدت 14 و 28 روز پس از واکسیناسیون مطالعه اشاره کرد. آن گفت: عوارض جانبی جدی گزارش شده توسط شرکت کنندگان در تمام طول دوره مطالعه نیز مستند شده و نمونه خون گرفته شده از آنها بلافاصله قبل از درمان و 14 و 28 روز پس از واکسیناسیون برای اندازه گیری آنتی بادی پاسخ.

نتايج نشان داد که 95 درصد (241/253) از شرکت کنندگان در دوز بالا و 91 درصد (118/129) از کسانی که در دوز پایین گروه نشان داد یا سلول T و یا آنتی بادی پاسخ ایمنی بدن در روز 28 پس از واکسیناسیون.

به گفته محققان این واکسن موجب خنثی سازی پاسخ آنتی بادی در 59 درصد (148/253) و 47 درصد (61/129) از شرکت کنندگان و اتصال آنتی بادی پاسخ در 96 درصد (244/253) و 97% (125/129) از شرکت کنندگان در بالا و پایین دوز گروه به ترتیب با 28 روز.

این مطالعه اشاره کرد که بسیاری از شرکت کنندگان که تا به حال هیچ گونه عوارض جانبی مانند تب و خستگی و محل تزریق درد به طور قابل توجهی بالاتر در دریافت کنندگان واکسن از کسانی که دارونما داده.

با این حال دانشمندان گفت: بسیاری از عوارض جانبی خفیف یا متوسط بودند. آنها گفت: شایع ترین واکنش شدید شد و تب است.
محققان هشدار داد که از قبل موجود ایمنی به بشر بودند که به عنوان وکتور (در Ad5 وکتور) برای این واکسن و افزایش سن می تواند تا حدی مانع خاص پاسخ ایمنی به واکسن به خصوص برای آنتی بادی پاسخ.

"از آنجا که افراد سالمند در معرض خطر بالای بیماری های جدی و حتی مرگ در ارتباط با COVID-19 عفونت آنها هدف مهم جمعیت برای یک COVID-19 واکسن. ممکن است که یک دوز اضافی ممکن است مورد نیاز به منظور القاء پاسخ ایمنی قوی تر در جمعيت سالمندان, اما بیشتر تحقیقات در جریان است به این منظور" گفت: مطالعه همکاری نویسنده Wei Chen از پکن موسسه بیوتکنولوژی در چین است.

پس از محاکمه شرکت کنندگان در معرض coronavirus پس از واکسیناسیون دانشمندان گفت: ممکن است برای زمان مطالعه به منظور تعیین اثربخشی نامزد واکسن. گفتند: آن را نیز ممکن است برای گفتن از پژوهش حاضر اگر وجود دارد هر گونه خطرات مرتبط با آنتی بادی ناشی از واکسیناسیون هنگامی که در معرض رمان coronavirus.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب