فایزر شروع می شود ما آزمایشات تجربی Covid-19 واکسن

توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 5 مه سال 2020 8:56:54 pm فایزر و BioNTech به دنبال چهار عکس های م

توسط NEWSATROPAT در 16 اردیبهشت 1399
توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 5 مه سال 2020 8:56:54 pm
coronavirus vaccine, vaccine human trials covid 19, coronavirus us pharmaceuticals vaccines, covid 19 world deaths, coronavirus latest news فایزر و BioNTech به دنبال چهار عکس های متفاوت و در انواع دوز و برنامه

Pfizer Inc. به اداره اول آمریکا در بیماران با آن آزمايش واکسن برای مبارزه با این بیماری ناشی از رمان coronavirus بخشی از تلاش برای اصلاح سال از معمولی زمان آن طول می کشد برای توسعه های جدید تلقيح.

آزمایشات در حال انجام در دانشگاه نیویورک گراسمن دانشکده پزشکی دانشگاه مریلند دانشکده پزشکی, داروسازی روز سه شنبه گفت.

"کوتاه کمتر از چهار ماه زمان-قاب که در آن ما قادر به حرکت از مطالعات بالینی برای تست انسان فوق العاده ای است" رئیس اجرایی آلبرت Bourla در بیانیه ای گفت.

مطالعات بالینی هستند چه شرکت ها را در حیوانات و یا در آزمایشگاه قبل از آنها تست واکسن در انسان است. داروسازان کار کرده اند با تنظیم کننده برای فشرده سازی توسعه بار برای جلوگیری از گسترش این ویروس نیز آلوده کرده است که بیش از 3.5 میلیون نفر در سراسر جهان کشته و بیش از 250 ، 000.

فایزر سهام افزایش یافت 2.2 ٪ به $38.44 در 9:35 صبح در نیویورک است. آنها پایین 2% تا کنون این سال است.

نیویورک-بر اساس فایزر در حال کار با BioNTech SE آلمان است. این شرکت آغاز تست واکسن در بیماران در آلمان در اواخر ماه آوریل است. واکسن آزمایش به طور معمول شروع شده توسط به دنبال در ایمنی اما به منظور تسریع توسعه یک Covid-19 واکسن های داروسازان به دنبال در هر دو ایمنی و سیستم ایمنی بدن پاسخ از تجربی عکس.

فایزر و BioNTech در یک مسابقه با شرکت هایی از جمله Johnson & Johnson, مدرن, Inc. و ده ها تن از دیگر biopharmacuetical لباس و گروه های آموزشی به آمده تا با یک بی خطر و موثر واکسن علیه این بیماری در سال آینده به 18 ماه می باشد. یک تعداد انگشت شماری هستند که در آزمایشات انسانی در حال حاضر از جمله مدرن و آنهایی که از CanSino بیولوژیک, Inc., پکن و موسسه بیوتکنولوژی و Inovio Pharmaceuticals Inc.

Pfizer و در آمریکا محاکمه خواهد شد شامل 360 نفر در دو گروه سنی: 18 تا 55 و 65 تا 85 هر چند محاکمه در جمعيت مسن تر شروع خواهد شد تنها پس از ایمنی و پاسخ ایمنی در حال تاسیس در گروه جوان. دانشگاه مرکز پزشکی روچستر/روچستر منطقه ای بهداشت و پزشکی بیمارستان کودکان سینسیناتی مرکز خواهد شد در نهایت ارائه تست سایت برای واکسن به عنوان به خوبی.

"در اوایل آزمایش واکسن شما در واقع برای نظارت بر تعداد زیادی از پتانسیل واکنش شما بازیگران بسیار گسترده ای خالص شما در واقع درخواست از مردم برای ارائه گزارش به شما همه چیز را آنها احساس" گفت: Pfizer فیل Dormitzer ارشد علمی افسر واکسن ویروسی. "شما نمی دانید که برای اطمینان حاصل کنید تا زمانی که شما نگاه در تعداد بسیار زیادی است."

با توجه به آنچه که اتفاق افتاده است با توسعه واکسن های دیگر در گذشته این خطر وجود دارد که تلقیح می تواند در واقع بیماران بیشتر مستعد ابتلا به بیماری های شدید.

"دانستن وجود یک خطر بالقوه ما در حال رفتن به اقدام به عنوان اگر آن را یک خطر واقعی," Dormitzer گفت. "اگر آن را به اتفاق می افتد, ما تشخیص آن را به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است"

چهار عکس

فایزر و BioNTech به دنبال چهار عکس های متفاوت و در انواع دوز و برنامه و تصمیم خواهد گرفت که به عنوان محاکمات ادامه آن موثر است. هدف این است که به یک شات آماده برای استفاده ، این شرکت همچنین به اشتراک گذاری داده ها با تنظیم در زمان واقعی به جای تجزیه و تحلیل آن خود را قبل از ارسال آن و درخواست برای تصویب از تنظیم کننده.

فایزر و BioNTech بالقوه واکسن مهار یک نوع جدید از RNA فن آوری است. پس از تزریق به بدن RNA ورقه به سلول های انسان و به آنها می گوید برای تولید پروتئین های ویروسی است که پس از آن باعث می شود بدن برای توسعه محافظ آنتی بادی است. این فن آوری نیست که تایید شده برای استفاده نشده است. مزیت آن این است که RNA فن آوری می تواند حرکت سریعتر به دادگاه به دلیل آن را شامل نمی شود دم دسته از پروتئین و یا غیر فعال ذرات ویروسی در سلول های زنده است که می تواند ماه ها طول بکشد.

مدرن است که به دنبال یک رویکرد مشابه و شروع به تست خود واکسن در بیماران در ماه مارس است.

یکی از چالش های عمده ای فراتر از پیدا کردن یک محیط امن و واکسن موثر خواهد بود ramping تا تولید به سرعت به اندازه کافی برای دیدار با جهان نیاز دارد. شرکت گزارش می گوید باید آن را قادر به ایجاد میلیون دوز در سال جاری و صدها میلیون نفر در سال 2021 بودند و آن را به موفقیت با یکی از آن واکسن نامزدها.

RNA روش است "در واقع یک طبیعی تر تقلید از آنچه اتفاق می افتد با یک پاسخ ایمنی بدن به یک مهاجم گفت:" علامت گذاری Mulligan, مدیر NYU Langone واکسن مرکز که در آن دادگاه در حال وقوع است. "قطعا وجود دارد چیزهایی که من فکر می کنم مطلوب از نظر سرعت که با آنها تولید می شود و این ایده این است که یک نوع از واکسیناسیون."

شهر نیویورک شده است یک مرکز برای Covid-19 در ایالات متحده بخش کوئینز بروکلین و برانکس به عنوان رتبه سه بالاترین شهرستانهای مرگ و میر در کشور با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز داده است. در NYU غربالگری آغاز شد و هفته گذشته با 10 تا 15 نفر که داوطلب. اولین کسی بود واکسینه روز دوشنبه.

"ما تا به حال یک پاسخ فوق العاده ای از مردم علاقه مند" مولیگان گفت. "من فکر می کنم که این صحبت ها بسیار تمایل از نیویورک به مبارزه با عقب."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب