دادخواست به دنبال شلیک Forestview معلم متهم نژادپرستانه رسانه های اجتماعی نظرات

کارا سالن های هنرهای تجسمی در Forestview در باکستر به نظر می رسد به نظرات در Facebook پست توسط سابق دریاچه ساک

توسط NEWSATROPAT در 14 خرداد 1399

کارا سالن های هنرهای تجسمی در Forestview در باکستر به نظر می رسد به نظرات در Facebook پست توسط سابق دریاچه ساکن منطقه که دقیق او تجربه شرکت در تظاهرات پس از مرگ مرد آمریکایی جورج فلوید که در بازداشت پلیس مارس 25. سالن دیدگاه به نام سیاه و سفید از مردم برای از بین بردن کسب و کار شامل:

"آیا شما از دیدن آنچه که سیاه پوستان مردم انجام می دهند در طول این تظاهرات در?'" "آنها در حال از بین بردن خواص و کسب و کار." "شاید شما باید در خارج وجود دارد گفتن آنها را برای جلوگیری از سوختن کسب و کار اگر آنها چنین خوب مردم ؟ من می دانم که تمام من در حال ترسناک افتضاح سیاه پوستان مردم سرقت از کسب و کار است که سزاوار نیست این. آنها در حال ساخت آن را بدتر کنند."

One of a number of Facebook comments apparently made by Kara Hall, a visual arts teacher at Forestview Middle School in Baxter. Screenshot / Chelsey Perkins

یکی از تعدادی از Facebook نظرات ظاهرا ساخته شده توسط Kara سالن های هنرهای تجسمی در Forestview مدرسه در باکستر. تصویر / Chelsey پرکینز

نظر دیگری از سالن انتقاد مینیاپولیس شهردار یعقوب فری و خواستار نظم و قانون به بازسازی شامل: "خزنده مخرب و خشونت آمیز سیاه پوستان همه ما در سراسر امریکا تماشای حمله و خراب کردن کسب و کار در سراسر امریکا نیاز به قرار دادن در زندان! این است که دیگر کردند. من سیاه و سفید دیده بان بچه ها انجام موارد ویسکی در حالی که آنها لبخند بزنید و بخندید — که نه خوب است و نه اعتراض — که فرصت طلب سرقت anc (sic) غیر قانونی است."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

سالن Facebook profile است که دیگر قابل مشاهده و او را از پاسخ دادن به یک ایمیل و یا پست صوتی درخواست دهید.

سرپرست Laine لارسون با صدور بیانیه زیر چهار شنبه, ژوئن 2, از طریق ایمیل نیز ارسال می شود برای بسیاری دیگر که تماس او با نگرانی:

"دولت از برینرد مدارس ساخته شده آگاه از یک کارمند فعالیت های رسانه های اجتماعی بحث در مورد حوادث اخیر در مینیاپولیس پس از مرگ جورج فلوید.

"این منطقه را پشتیبانی نمی کند و یا تایید به هیچ وجه دیدگاه های مطرح شده در رسانه های اجتماعی پست های که آورده شده است به این منطقه توجه شود.

"در حالی که منطقه پشتیبانی و احترام به آزادی بیان رسانه های اجتماعی پست سوال نادرست و بی احترامی و تفرقه اظهارات در مورد مسابقه از افرادی که مشغول غارت و دیگر مخرب رفتار در شهرهای دوقلو.

"کلی تنور و محتوای پست ها خلاف قانون اساسی ماموریت آموزشی در منطقه و در تضاد با منطقه را تلاش برای ایجاد یک محیط استقبال و حمایت برای دانش آموزان در زمینه های.

"این منطقه در حال حاضر با مشاور حقوقی از شهرهای دوقلو به رفتار مستقل و در محل تحقیقات در مورد این نگرانی مطرح شده است.

"ما نمی توانیم اظهار نظر بیشتر در این وضعیت برای حفظ حریم خصوصی داده ها دلایل."

لارسون کاهش یافته است به نظر فراتر از بیانیه. Forestview اصلی جان اندرسون نیست پاسخ دادن به پست صوتی و یا ایمیل درخواست دهید.

سالن دیدگاه به دست آورد توجه زیادی پس از Facebook پست توسط منطقه پدر و مادر که ارسال شده تصاویری از نظرات و خواسته پدر و مادر دیگر چگونه آنها احساس. او شامل اطلاعات تماس برای رهبران منطقه.

پست شده در اواخر صبح روز دوشنبه است و پس از بدست بیش از 200 نظرات و بیش از 300 سهام. اکثر نظرات در پست آمد از پدر و مادر و ساکنان منطقه که گفت: آنها خشمگین با سالن دیدگاه که آنها را غیر قابل قبول تلقی و پرهیاهو و نژادپرست است. بسیاری از نظر گفت: آنها بیش از حد ایمیل و نام مدرسه منطقه به بیان نگرانی خود را.

Some of a number of Facebook comments apparently made by Kara Hall, a visual arts teacher at Forestview Middle School in Baxter. Screenshot / Chelsey Perkins

برخی از تعدادی از Facebook نظرات ظاهرا ساخته شده توسط Kara سالن های هنرهای تجسمی در Forestview مدرسه در باکستر. تصویر / Chelsey پرکینز

بعد از دیدن سالن دیدگاه دو برینرد فارغ التحصیلان دبیرستان نوشت, نامه ای سرگشاده به مدرسه رهبران منطقه توضیح داد که چرا نظرات نژادپرستانه و چگونه هال اشتغال در ISD 181 تهدید عادلانه محیط یادگیری برای همه دانش آموزان است. در این نامه هانا Kangas و آنا گاردنر برینرد فارغ التحصیلان دبیرستان سال 2013 و 2015 به ترتیب به نام برای سالن فوری فسخ است. آنها اشاره به مینه سوتا حقوق بشر عمل می کنند که منع تبعیض بر اساس نژاد و جنسیت و مذهب و عقیده و ملی منشاء ناتوانی گرایش جنسی و محافظت دیگر طبقات مردم است.

خواندن نامه اینجا هستید:: نامه سرگشاده به Independent School District 181

"خانم هال نظرات موهن نشان دادن معقول تهدید به نقض این حقوق بشر نه تنها دانش آموزان از 'protected کلاس,' اما جامعه ما در بزرگ" نامه متحده است. "به عنوان کسی که رفته از طریق ISD 181 سیستم و دریافت عالی آموزش و پرورش آن است که ظالمان به من که این آموزش باید نابرابر به تمام اعضای جامعه."

این نامه شامل یک بیانیه از یک عضو جامعه که با حضور مدارس در منطقه و در حال حاضر کودکان در برینرد منطقه مدرسه. Kangas گفت: این عضو جامعه که یکی از دوستان او آرزو به ناشناس باقی می ماند زیرا این فقط در داستان اما داستان از بسیاری از بچه ها از رنگ که از طریق مشابه و یا حتی بدتر از شرایط. این عضو جامعه گفت: در این نامه او دل شکسته است که هر کسی او را ببینید و یا هر کسی که در خانواده اش به عنوان یک "ترسناک افتضاح سیاه".

"تعدادی از جامعه در برینرد در حال رشد است و من امیدوار هستم که این کمک می کند تا فشار مردم خارج از منطقه راحتی خود را به حداقل بدانید که ما قادر به بگویید ما به مراتب از حیوانات ترسناک" بیانیه گفت. "هیچ معلم تدریس خواهد شد فرزندان من از رنگ اگر او را کاهش می دهد زندگی خود را به ترسناک افتضاح سیاه و سفید بچه ها."

One of a number of Facebook comments apparently made by Kara Hall, a visual arts teacher at Forestview Middle School in Baxter. Screenshot / Chelsey Perkins

یکی از تعدادی از Facebook نظرات ظاهرا ساخته شده توسط Kara سالن های هنرهای تجسمی در Forestview مدرسه در باکستر. تصویر / Chelsey پرکینز

در حالی که شناخت مربیان به عنوان عوامل بسیار مهم در دانش آموزان چگونه یاد بگیرند به فکر تعامل و انتقادی در این نامه اظهار داشت: این منطقه باید اجازه می دهد برای یک مربی که تحمیل عاطفی فشار بر اعضای جامعه.

"ما می خواهیم که خانم هال پاسخگو برای او شکست به نمایندگی از ISD 181 ارزش ها و که او یک تهدید مناسب به نقض مینه سوتا حقوق بشر عمل در سیستم مدارس دولتی" در این نامه اعلام کرد. "ما را به التماس که شما در نظر ختم با توجه به پتانسیل برای آینده تاثیر بر سیاه بومی و دانش آموزان از رنگ در ISD 181. شخصی می تواند خونریزی را به تعصب حرفه ای, در نتیجه باعث ایجاد سمی و تبعیض آمیز آموزش و پرورش, تجربه, است که محافظت در برابر توسط MHRA."

نویسندگان نامه گفت: آنها بر این باورند سالن التهابی نظرات جدا شده است, به معنی وجود دارد و نیاز به تغییر ساختاری برای جلوگیری از مشابه از وقوع دوباره اتفاق می افتد

Kangas و گاردنر نیز آغاز شده دادخواست در https://bit.ly/2Y8tmR5 خواستار سالن ختم. همانطور که از شنبه شب دادخواست تا به حال بیش از 3000 امضا.

هر دو نامه امضا شده توسط 14 برینرد دبیرستان فارغ التحصیلان و درخواست تماس برای مدیران منطقه به اقدامات زیر را انجام دهید:

  • پاسخگویی برای سالن سخنان به عنوان یک شکست برای نشان دادن ارزش های ISD 181 و همچنین به عنوان یک تهدید بالقوه به حقوق ارائه شده به دانش آموزان در مینه سوتا حقوق بشر عمل از طریق فسخ است.

  • به وضوح اعلام کرد در ISD 181 handbook, استخدام قراردادها و سایر اسناد و مدارک مربوطه که تبعیض آمیز سخنان قابل تحمل نیست تحت MHRA خواهد شد و در نتیجه در اتصالات مجازات مانند فسخ یا تعلیق بدون پرداخت.

  • ایجاد یک نظارت هیئت مدیره است که می تواند زمینه های داخلی و خارجی گزارش از تعصب و تبعیض است. اعضای این هیئت مدیره خواهد بود دموکراتیک انتخاب شده به شیوه ای مشابه به عنوان هیئت مدیره آموزش و پرورش.

  • اضافه کردن یک کد رفتاری به ISD 181 کارمند handbook در تراز با مینه سوتا حقوق بشر عمل می کنند و این کتاب در دسترس عموم.

نویسندگان نامه افزوده آنها پیدا کردن منطقه سیاست های فعلی در رسیدگی به شکایات از این طبیعت ناکافی است در بیان دانشجويان حقوق و تأکید منطقه باید بیشتر فرایند دموکراتیک برای شکایت.

یک منطقه پدر و مادر است که آرزو را نمی توان نام برد اما توافق برای به اشتراک گذاشتن داستان خود را گفت: سالن دقیق دلیل او کشیده پسرش از Forestview دبیرستان. پدر و مادر که پسر است که نیمی از آمریکایی های آفریقایی تبار گفت: سالن یک بار گفته شده اظهارات تحقیر در مورد او و دیگر دانش آموزان سیاه پوست.

اعزام ارائه اطلاعات عمومی به درخواست مدرسه در منطقه برای اطلاعات در مورد هر شکایت رسمی ساخته شده در برابر هال در طول زمان در این منطقه است.

شانون پورتر یک بومی آمریکایی مادر با کودکان در منطقه گفت: واکنش اولیه به نظرات شوک بود. او گفت: اظهارات نژادپرستانه هرگز OK اما به احتمال زیاد اتفاق می افتد.

"اما وجود دارد برخی از زمینه های حرفه ای است که شما واقعا نمی باید لوکس تفکر که" پورتر گفت: در طول یک مصاحبه تلفنی روز سه شنبه. "شما باید برای نژادهای مختلف است که شما در حال رفتن به روبرو می شوند."

پورتر گفت که او نگران است در مورد دخترش — چه کسی خواهد بود در کلاس چهارم سال آینده در سالن کلاس هنگامی که او در نهایت می شود به Forestview.

"چگونه است که معلم را درک کرد؟" پورتر گفت. "... او را به گرفتن لرزش نمایشگاه که در کلاس ؟ او به عدالت رفتار شود که در کلاس؟"

به عنوان یک پدر پورتر درخواست یک نمایشگاه تحقیق و تفحص از منطقه است. او گفت که او نمی داند که زمینه سالن اظهارات و اگر آنها می تواند ساخته شده اند نشانگر و یا اگر حساب کردم هک در دسترس نباشد. اما اگر این تحقیقات می یابد اظهارات ساخته شده بودند در یک مضر و نفرت زمینه پورتر گفت: او نه راحت با سالن آموزش فرزندان او و گفت: سالن نباید شاغل با منطقه دیگر هیچ.

اما پورتر اشاره کرد او خوشحال بود با منطقه تلاش های سال گذشته Ojibwe مطالعات پروفسور آنتون Treuer آمد برای صحبت با کارکنان و به صورت ضمنی و تعصب آموزش کارکنان تحت با Sourcewell.

یکی دیگر از پدر و مادر بریتنی میلر گفت: او در حال حاضر نگران ارسال او 10 ساله پسر به Forestview سال آینده برای کلاس پنجم به عنوان او در چنین تاثیرپذیر سن و سوالات همه چیز.

"من نمی توانم تصور کنید چه اتفاقی خواهد افتاد اگر او شنیده ام یک معلم صحبت خواهم که" میلر گفت: با اشاره به او ایمیل فرستاده منطقه مدیران با نگرانی.

او افزود: "در آن قرار دادن این بچه ها در یک نقطه ضعف به کسی که با یک ذهن بسته آموزش آنها است."

میلر گفت که او مطمئن نیست چه توسل صحیح خواهد بود در این وضعیت یا اگر شلیک سالن راه رفتن است اما گفت که حداقل برخی از مرتب کردن بر اساس از کلاس یا آموزش باید مورد نیاز است.

"او فقط نمی تواند زندگی خود را با فکر کردن که این خوب بود" میلر گفت. "وجود دارد بچه ها از رنگ است که از طریق آن درب و آنها را می دانم آنچه که او فکر می کند که می تواند واقعا مضر باشد."

دیگران که نظر پدر و مادر Facebook پست هال گفت: این اظهارات به نظر می رسد ساخته شده اند از ترس و نه نژاد پرستی و آنها معتقد بودند او باید بیشتر آموزش و پرورش در موضوع و نه اخراج و از دست دادن زندگی او را بیش از نظرات که ممکن است غلط.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن