پیتر Oborne شارت برای اورول جایزه – پس از مقالات دیگر او را رد کرد

شجاعت نادر است که در روزنامه نگاری این روزها. در مقایسه با پیشگام همکاران مانند ماریا Ressa در فیلیپین یا 67 ر

توسط NEWSATROPAT در 2 خرداد 1399

شجاعت نادر است که در روزنامه نگاری این روزها. در مقایسه با پیشگام همکاران مانند ماریا Ressa در فیلیپین یا 67 روزنامه نگاران در حال حاضر در زندانی در چین خطرات ما را رقت انگیز ،

اما یک روزنامه نگار شارت برای این سال اورول جایزه روزنامه نگاری خارج از غرفه را – اگر نه برای شجاعت و پس از آن حداقل برای بد مورد نیاز جسارت و دقت است. و برای ارائه حقایق ناراحت کننده است که قدرتمند نمی خواهید به شنیدن.

پیتر Oborne نامزد دریافت جایزه شده است در این سال برای سه قطعه منتشر شده توسط # teamnigel در طول مبارزه تلخ بیش از Brexit. اول خود را "من قوی بود Brexiteer در حال حاضر ما باید فرو کردن ما غرور و فکر می کنم دوباره', جزئیات, خود, درد مقعد تصمیم به تغییر طرف در سمی جنگ سیاسی که تعریف تاریخ اخیر ما و آینده ما را شکل خواهد داد.

اما در اینجا مالش است. Oborne ارائه این قدرتمند و قانع کننده قطعه به چند عمده بریتانیا رسانه ها قبل از # teamnigel. (او یک مفسر سیاسی سابق در تماشاگر دیلی تلگراف و دیلی میل). هیچ کس آن را می خواستم.

همان چیزی که اتفاق افتاد این بار دوم بیش از حد. 'روزنامه انگلیسی تبدیل شده اند بخشی از بوریس جانسون جعلی اخبار ماشین' یک قانونی برچیدن گرفتن از ما مطبوعات فعلی دولت بریتانیا: یک مراقب حساب دقیق از چگونه پیشرو سیاسی روزنامه نگاران – از بی بی سی به ایمیل دستکاری شده اند به چاپ و نشر, دولت دروغ و تبلیغات به عنوان اخبار. دوباره و دوباره.

نه تنها رسانه های چند آن را به نوبه خود یک ویرایشگر حتی بستری عدم تمایل خود را در زمینه های سیاسی خود تیم تا به حال کشت "عالی خودی منابع". پذیرش با پیامدهای ویرانگر.

یک بار دیگر # teamnigel دوباره گذاشتم. Oborne خواهد بود خجالت من توصیف او تصمیم به رفتن پیش با ما به عنوان 'شجاع'. اما من فکر می کنم آن بود. به زودی پس از ما منتشر شده او جدا از راه با خود و سپس با کارفرما ایمیل روزانه.

او به شما یک سابقه طولانی گفت: لازم و مهم است که حتی هنگامی که آن را می آید در برخی از هزینه شخصی. بازگشت در سال 2015 اعلام کرد استعفای خود را از دیلی تلگراف در # teamnigel پس از کشف که کاغذ به حال سرکوب گزارش منفی در سیستم بانکی HSBC عمده تبلیغ با کاغذ. توصیف این حادثه به عنوان یک "تقلب در خوانندگان" او نوشت: "اگر روزنامه ها اجازه می دهد تا شرکت ها برای تاثیر گذاری مطالب خود را برای ترس از دست دادن درآمد حاصل از تبلیغات دموکراسی خود را در خطر است."

بعد از آن که در سال Oborne همچنین در زمان جنجال بر مسلمان دفاع قفس با این استدلال که این کمیسیون خیریه را "بی سابقه حرکت می کند برای جلوگیری از بودجه از قفس بالا می برد نگران سوالات برای بحث های عمومی در بریتانیا است."

من می توانم نقطه به بسیاری از نمونه های بیشتر, اما من فقط ذکر نهایی خود را اورول-نامزد قطعه: "به عنوان یک مادام العمر محافظه کار در اینجا است که چرا من نمی توانم رای برای بوریس جانسون'. قانون سوم در یک متفکر سیاسی سفر در طول Brexit سال آن تساوی در درک عمیق خود را از ریشه و اصول محافظه کاری.

وجود دارد تعدادی از دیگر رقیب قوی برای این سال جایزه اورول. Aditya Chakrobarty جان هریس و جان Domokos, همه برداشته صدای کسانی که بدون قدرت. پیتر فاستر به خوبی منابع با دقت نوشته شده قطعه در تلگراف (به علاوه خود را قانونی tweet موضوعات مهم تواریخ سیاسی ما بار. من هم با افتخار می گویند که در سال های گذشته دیگر # teamnigel همکاران مانند عالی ربکا Omonira-Oyekamni شده اند شارت برای همین جایزه.

اما چه چیزی باعث Oborne ورود ایستادگی است که بسیاری از رسانه های دیگر حاضر به انتشار این قطعه او در حال حاضر نامزد. باید فرض کنیم آن را به دلیل مخالفت آنها با او و یا به دلیل نبود سیاسی مناسب است. که محکم کیفرخواست از بخش های بزرگی از مطبوعات ما و از ما گسترده تر فرهنگ سیاسی.

Oborne نوشتن در معرض چه اورول به نام "جمعی از دروغ بهانه حماقت و نفرت و اسکیزوفرنی" که مشخصه سیاست است. اما این کار را برای یک هدف اصیل. من موافق نیستم با بسیاری از Oborne سیاسی views; این نقطه نیست. او روزنامه نگاری به دنبال به عنوان اورول را به "تغییر دیگر مردم ایده این نوع از جامعه است که آنها باید تلاش پس از."

"اگر آزادی به معنی هر چیزی در همه به این معنی که این حق را به مردم بگویید چه آنها نمی خواهند به شنیدن" اورول نوشت: در پیشنهادی خود را مقدمه برای حیوانات مزرعه.

به همین دلیل ما در حال افتخار به انتشار پیتر Oborne در # teamnigel. چرا من شما را تشویق به خواندن تمام مقالات من ذکر امروز است. و این که چرا اگر شما فکر می کنم # teamnigel باید ادامه انتشار صداهایی که دیگران نمی – بسیاری از مراتب کمتر از وضعیت و امتیاز از پیتر Oborne – ما می خواهم ممنون از حمایت شما.



tinyurlis.gdu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب