پرو شهر شهردار flouts مستند به " نوشیدن با دوستان نقش مرده برای جلوگیری از بازداشت

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: مه 27 سال 2020 6:23:05 pm یک عکس گرفته شده توسط پرو پولی

توسط NEWSATROPAT در 7 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: مه 27 سال 2020 6:23:05 pm
Peru town mayor plays dead, Peru town mayor coffin, Tantara mayor, Jaime Rolando Urbina Torres, Peru lockdown, peru coronavirus updates, indian express یک عکس گرفته شده توسط پرو پولیس ملی که در آن تورس دیده است دروغ گفتن در تابوت است پس رفته ویروسی در رسانه های اجتماعی.

شهردار یک شهر کوچک در پرو بازداشت شده است و پس از او در بر داشت دروغ گفتن در یک تابوت تظاهر به جسد یک COVID-19 قربانی برای جلوگیری از مجازات برای نقض مستند قوانین NZ هرالد گزارش شده است.

شهردار پرو شهر به نام Tantara, جیمی, Rolando Urbina تورس بود و گفته نوشیدن با دوستان در نقض پرو سخت مستند اقدامات است. زمانی که پلیس وارد صحنه تورس گزارش صعود به باز کردن تابوت در این نزدیکی هست و مرده است.

یک عکس گرفته شده توسط پرو پولیس ملی که در آن تورس دیده می شود دروغ گفتن هنوز در تابوت در حالی که با پوشیدن یک ماسک صورت از بین رفته ویروسی در رسانه های اجتماعی. پس از دستگیری تورس داشت مست به گزارش پیشنهاد شده است.

شهردار مواجه شده است و انتقاد از مردم محلی برای مصرف اجتماعی فاصله و مستند جدی است. سخت مستند تحمیل شد در Tantara همراه با بقیه پرو بیش از 66 روز پیش طبق گزارش.

هفته گذشته سازمان بهداشت جهانی (WHO) گفته است که در آمریکای جنوبی در حال تبدیل به یک 'کانون' از جهانی همه گیر. با بیش از 129,751 مثبت coronavirus موارد و 3,788 مرگ و میر پرو دوم-سخت ترین آمار کشور در آمریکای لاتین پس از برزیل و با توجه به اطلاعات منتشر شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن