خطرات پلیس در سرعت های بالا خار خواستار اصلاحات بیشتر

توسط: AP | شیکاگو | منتشر شده در تاریخ: 15 ژوئن 2020 1:29:22 pm پلیس بیشتر احتمال دارد به سرعت از طر

توسط NEWSATROPAT در 26 خرداد 1399
توسط: AP | شیکاگو | منتشر شده در تاریخ: 15 ژوئن 2020 1:29:22 pm
police speeding, high speed police, police reforms, police brutality پلیس بیشتر احتمال دارد به سرعت از طریق اقلیت محلات گفت: تفنگت را دوایت بار است که یک کشیش. (AP/فایل)

غم انگیز زنجیره ای از حوادث که منجر به مرگ یک معلم ابتدایی بازنشسته در شیکاگو زمانی آغاز شد که یک افسر پلیس مواجه با یک مرد در یک سمت غرب کوچه. پس از صدور یک تماس برای کمک افسر شنیده میشد بیش از این رادیو پلیس جیغ "رها کردن اسلحه!"

سه دقیقه بعد و فقط دو بلوک دور دو پلیس وسایل نقلیه سرعت به مامور کمک های برخورد در تقاطع یکی از پرتاب های دیگر بر روی یک سدان مصرف 84 ساله ورونا Gunn خانه بعد از یک خانواده cookout. او ساعت بعد روی میز عامل.

که سقوط در سال گذشته و دیگر این ماه که به کشته شدن یک جوان شیکاگو مادر برجسته پلیس اصلاحات موضوع که دریافت نکرده که توجه زیادی به استفاده از نیروی بیش از حد: صدها نفر از تصادفات مرگبار مربوط به سرعت پلیس رخ می دهد که در سراسر کشور در هر سال.

صوتی به دست آمده منحصرا توسط آسوشیتد پرس پلیس انتقال رادیویی قبل از کان بود ضرب مجروح نشان می دهد که یک توزیع کننده گفت: در پاسخ افسران و بیش از بیش به کاهش سرعت خود را به دلیل مشکوک شده بود خلع سلاح.

"آهسته" او می گوید: بصورتی پایدار و محکم. او تکرار میکند که منظور حداقل پنج بار بیش از دو دقیقه است.

پلیس بیشتر احتمال دارد به سرعت از طریق اقلیت محلات گفت: تفنگت را دوایت بار است که یک کشیش. او گفت که او می بیند پلیس مسابقه گذشته خود کلیسا در تمام طول روز در عمدتا سیاه و سفید آستین محله که در آن مادر خود را مطرح او سه بچه و که در آن حادثه در زمان زندگی خود را.

این مشکل گفت: باید در زمینه فشار به صورت گسترده پلیس اصلاحات در پی جورج فلوید مرگ در مینیاپولیس.

او و دیگر طرفداران خواهید سختگیرانه تر در بخش سیاست های محدود کننده حالات که در آن پلیس می تواند سرعت.

"تعصبات" کان گفت: "نشان می دهد تا در هر جنبه ای از پلیس از جمله این یکی."

این تصادف که در زمان ورونا Gunn زندگی اتفاق افتاده است حدود 10 p. m. در 25 مه سال 2019 مدت کوتاهی پس از او سمت چپ cookout برای جشن گرفتن یکی از اعضای خانواده فارغ التحصیلی از دانشگاه. دختر او را در چرخ توجه پلیس آژیر و متوقف در عبور خطوط.

می دوزند پلیس یا نمی توجه و یا نمی شنوند توزیع کننده لغو تماس برای کمک.

پس از گذشته خود منظور کند کردن توزیع کننده به طور ناگهانی به نظر می رسد اشتباه توسط یک درهم انتقال از یک افسر radioing در از تقاطع و صدایی مضطرب.

"ما چند نفر, شات" توزیع کننده می گوید haltingly.

"ما چند نفر, گلوله" یک افسر در صحنه تصادف در پاسخ لعن. "این یک ... تصادف ماشین!"

"ما افسران صدمه دیده است." "ما شهروندان صدمه دیده است. ما باید کودکان صدمه دیده است."

تفنگت را پدر یک خانواده در صندلی مسافر و دوستان 9 ساله نوه بعدی به کان در پشت مجروح شدند عنوان شد 10 افسران. همه تحت درمان قرار گرفتند و منتشر شد.

صوتی ارائه شد به AP توسط Gunn خانواده, وکیل, Andrew M. Stroth. او موفق به دریافت آن را به عنوان بخشی از جریان دعوی قضایی مدنی از شیکاگو دفتر مدیریت اضطراری.

یک هیئت منصفه در سال گذشته اعطا $21.3 میلیون دلار به خانواده ماریا مردار-Adame 37 ساله و مادر پنج که کشته شد توسط یک وانت مشکوک دزد تلاش برای تکان پلیس. وکلا گفت: ماموران در ادامه تعقیب و گریز در سمت جنوب و حتی پس از یک رئیس به آنها گفت که برای جلوگیری از.

شهر از دست داده است در دادگاه یا حل و فصل مناسب در 62 پلیس-تعقیب تصادفات بیش از یک دهه از شیکاگو سان-تایمز گزارش داد در سال گذشته است.

فیلم کمک کرده اند ایجاد یک ادراک است که در معرض خطر جرات-devil پلیس تعقیب حیاتی برای ابتلا به بد و به ندرت عواقب وخیم برای افسران یا ناظر.

آمار نشان می دهد در غیر این صورت.

تصادفات در طول اجرای قانون حرفه کشته شدن بیش از 7000 نفر در سراسر کشور بین سال های 1996 و 2015 و یا 355 سالانه به طور متوسط با توجه به آخرین گزارش جامع توسط اداره دادگستری آمار در این موضوع در سال 2017. نزدیک به 30 درصد از مردم کشته شدند و در وسایل نقلیه درگیر در حرفه 4 درصد تماشاگران 65% بودند مظنون و 1 درصد افسران.

ژوئن 3 تصادف در شیکاگو به سمت شمال که به کشته شدن 37 ساله گوادلوپ فرانسیسکو-مارتینز اتفاق افتاده است که پلیس در تعقیب یک تیراندازی مشکوک که دادستان ها می گویند آمار سرعت 100 مایل در ساعت (160 کیلومتر). ویدیو نشان می دهد ماشین پلیس قابل توجه فرانسیسکو-مارتینز SUV با چنین نیروی است که هر دو خودرو به نظر می رسد به منفجر شود.

پلیس نظارت بدن در حال بررسی است و تصادفات که منجر به کشته شدن فرانسیسکو-مارتینز و کان.

پلیس شیکاگو سیاست مستلزم آن است که ماموران با استفاده از یک آزمون تعادل را برای تعیین اینکه آیا نیاز به گرفتن یک مظنون اهمیت بیشتری نسبت به خطرات ایجاد شده توسط سرعت را از طریق خیابان های شهرستان.

یک مطالعه در FBI اجرای قانون بولتن در سال 2010 گفت: برخی از افسران نمی تواند معده اجازه می دهد یک مظنون به رانندگی حتی اگر این گزینه امن تر. محققان همچنین گفت: تعقیب تولید عجله آدرنالین باعث اختلال افسران مهارت های حرکتی.

تکنولوژی موجود بوده است برای سال های سال است که ارائه می دهد از جمله مغناطیسی GPS تهیه است که می تواند پرت بر روی یک مشکوک و خودرو را قادر می سازد پلیس برای متوقف کردن و ردیابی سیگنال.

در نامه ای یکشنبه به شهردار شیکاگو لری Lightfoot دوایت Gunn گفت: Francisco-مارتینز مرگ نشان می دهد که نیاز فوری برای تنگ تر قوانین در مورد زمانی که پلیس می تواند سرعت.

این Gunns' وکیل گفت که او امیدوار است که او قادر خواهید بود به عقب نگاه کنید و ببینید ورونا تفنگت را مرگ به عنوان یک کاتالیزور پیشرو به سرعت پروتکل اضافه کرد: "این نمی تواند باشد که زندگی او گرفته شد بیهوده است."

دوایت Gunn گفت: در یک مصاحبه تلفنی که او طول می کشد آرامش در دانستن خود عمیقا مذهبی بود و روحیه خوب در این جمع قبل از تصادف, صحبت کردن با استقبال دوستان و خانواده.

"این تقریبا مانند او می دانست که او می روم و از او خداحافظی," او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن