پپسید به عنوان یک ویروس درمان? مغلوب ساختن پیشی جستن admin تومان 21M قمار fizzled

توسط: AP | واشنگتن | منتشرشده: ژوئیه 24 سال 2020 4:45:09 pm دولت whistle blower ریک روشن شکایت متهم ار

توسط NEWSATROPAT در 3 مرداد 1399
توسط: AP | واشنگتن | منتشرشده: ژوئیه 24 سال 2020 4:45:09 pm
New York eases visitor ban aimed at curbing virus in nursing homes دولت whistle blower ریک روشن شکایت متهم ارشد اداره سلامت رسمی از عجله معامله از طریق بدون نظارت علمی لازم برای چنین بزرگ فدرال جایزه. (AP Photo/تد Shaffrey) (بازنمودی)

یک دلار آمریکا تقریبا 21 میلیون دولت-بودجه پژوهش برای دیدن اگر محبوب بیش از حد دارو سوزش معده می تواند یک COVID-19 درمان fizzled در میان اتهامات از تضاد منافع و سوء استفاده علمی, با توجه به مصاحبه های خلاف کاران شکایت و داخلی دولت سوابق به دست آمده توسط آسوشیتد پرس.

در اواسط ماه آوریل مغلوب ساختن پیشی جستن دولت بودجه یک مطالعه فاموتیدین مواد تشکیل دهنده اصلی در Pepcid با وجود فقدان اطلاعات منتشر شده یا مطالعات نشان می دهد سنگین دوز موثر خواهد بود در برابر رمان coronavirus. زمانی که دولت دانشمندان آموخته از عجله تولید شده پیشنهاد به صرف میلیون ها نفر در بودجه فدرال در تحقیقات آنها در نظر گرفته آن را خنده دار.

در حال حاضر پپسید پروژه چهره های آینده. Northwell سلامت نیویورک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی استخدام برای انجام این تست در بیمارستان های آن قرار داده و محاکمه در برگزاری با توجه به کمبود بیمارستان بستری COVID-19 بيمار که در دولت است. Northwell است با همکاری Alchem آزمایشگاه فلوریدا بر اساس شرکت های دارویی که دریافت قرارداد.

این پپسید پروژه بر آنچه منتقدان توصیف به عنوان برگ برنده دولت گاه به گاه بی توجهی به علم و مبارزه با فساد قوانین و مقررات به منظور محافظت در برابر دلار مالیات دهندگان رفتن به سیاسی cronies یا بودجه پروژه است که بر اساس دقیق تر علم است.

آن را به شدت مورد انتقاد قرار توسط دولت خلاف کاران ریک روشن است. او شکایت متهم ارشد اداره سلامت رسمی از عجله معامله از طریق بدون نظارت علمی لازم برای چنین بزرگ فدرال جایزه.

دولت تا به حال بسیار کمی اطلاعات که بر پایه بودجه تصمیم گیری در مورد پپسید و COVID-19 منتقدان می گویند; هیچ درجه بالا تحقیقات روی فاموتیدین را coronavirus-مبارزه بالقوه به زیر بنای یک کارآزمایی بالینی که شامل صدها نفر از بیماران.

"شواهد مورد استفاده قرار گیرد برای حمایت از محاکمه بسیار ضعیف است" گفت: دکتر استیون Nissen, یک متخصص قلب و عروق کلینیک کلیولند و مکرر مشاور سازمان غذا و دارو.

"و من بسیار مهم از این رویکرد به COVID-19 اپیدمی که من تشبیه به پرتاب اسپاگتی در دیوار و دیدن آنچه که چوب. به نظر من محاکمات مثل این یکی می شود تا حد زیادی از اتلاف وقت و پول است."

Northwell سلامت سخنگوی متی Libassi کاهش یافته است به نظر روشن است whistleblower شکایت. "با توجه به فاموتیدین محاکمه ما با اعتماد به نفس آن است که در علم صدا", او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب