پپ تا وقت خود را در خانه و با همه گیر فلفل مرغ کباب

وقتی که می آید به مواد غذایی این به این معنی برنامه ریزی هفتگی ما منوها در پیش خرید به خوبی گردد لیست و استفاد

توسط NEWSATROPAT در 7 خرداد 1399

وقتی که می آید به مواد غذایی این به این معنی برنامه ریزی هفتگی ما منوها در پیش خرید به خوبی گردد لیست و استفاده از مواد تشکیل دهنده در حال حاضر ما در شربت خانه.

این است که همیشه یک ایده آل تمرین. در اوایل بیماری همه گیر روز, من پیدا کردم خودم را در تلاطم واکنشی وحشت-خرید. در علاوه بر این به انباشت استاندارد پایان بار کالاهای اساسی مانند ماکارونی و لوبیا و غلات سبوس دار من نیز به پایان رسید تا خرید بیشتر کره بادام زمینی از ما خوردن در یک سال و دیگر اقلام ضربه است که من تا به حال هرگز قبل از در نظر گرفته شده ضروری است.

من مطمئن هستم که برخی از من اوایل خرید شد انگیزه وسرد و قفسه های خالی که در آن بسیاری از اقلام مواد غذایی معمولی قرار شد. آیا من واقعا نیاز به دو کوزه موز قطعه قطعه فلفل? اما آنها در کامل سهام تا در سبد خرید آنها رفت.

چند هفته پیش که آب و هوا خوب بود به اندازه کافی به کوره بنابراین من کشیده برخی از سینه مرغ از فریزر به خدمت برای شام آن شب. هیچ کس در خانواده من هیجان زده در چشم انداز سینه مرغ گریل شده به عنوان آنها اغلب می تواند تبدیل به خشک و سخت که در کوره پخته شده. من نیاز به یک ترشی به اطمینان حاصل شود که مرغ بود ومزه شاداب و لطیف. من scoured شربت خانه من و به پایان رسید تا با آنچه که من در حال حاضر من تماس بگیرید همه گیر فلفل ترشی.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

Grill the chicken over high, direct heat for about five minutes per side until fully cooked. Sarah Nasello / The Forum

کوره مرغ بیش از بالا حرارت مستقیم برای حدود پنج دقیقه در هر طرف تا زمانی که به طور کامل پخته شده. سارا Nasello / انجمن

در علاوه بر این به من عمر عرضه موز فلفل, شربت خانه من حمله نیز به همراه داشت یک شیشه فلفل قرمز بو داده و این دو مواد تشکیل دهنده فرم پایه عطر و طعم برای این قوی سس. دیگر کالاهای اساسی شامل روغن زیتون, سیر, پونه کوهی خشک, Dijon, خردل, سرکه شراب قرمز, عسل تازه و یا خشک شده ریحان. من اضافه شده یک ماهی کولی را به سس مورد پسند اومامی کیفیت اما یک چلپ چلوپ از سس ووسترشر نیز کار می کنند.

Roasted red and mild banana peppers are the main flavor components in Sarah's Pandemic Pepper Marinade. Sarah Nasello / The Forum

قرمز بو داده و خفیف ناف فلفل طعم های اصلی اجزای سارا همه گیر فلفل ترشی. سارا Nasello / انجمن

من انداخت این مواد به مواد غذایی پردازشگر و blitzed آنها را به یک زبانه دار ومزه سس هم که کار به خوبی با شرکت ماهی و غذاهای دریایی مانند اره ماهی تن ماهی و میگو و یا به عنوان یک ترشی یا سس فرو بردن. سس چنین رسید که تونی و خطا از من خواهش کرد که به ایجاد دوباره آن را بیش از آخر هفته روز یادبود این بار با مرغ کباب.

من در حال برنامه ریزی برای بریدن تمام سینه مرغ را به قطعات کوچکتر; اما دیگر از دستگاه کلرزنی تنها مرغ موجود در مواد غذایی اجرا شد مرغ مناقصات, با, که من تا به حال هیچ تجربه. من دقیق طرح بودند با خوشحالی طرح میتوانست با این جایگزینی به عنوان مناقصات به مراتب برتر از سینه مرغ گریل شده. آنها پخته تر و سریع تر به مراتب حساس تر, شاداب و آبدار و باقی مانده حتی دو روز بعد.

Chicken tenders are better than breasts for this recipe, and often easier to find at the market these days. Sarah Nasello / The Forum

مناقصه مرغ بهتر از سینه برای این دستور غذا و اغلب آسان تر برای پیدا کردن در بازار این روزها. سارا Nasello / انجمن

من ترشی مناقصه برای سه ساعت قبل از نخ آنها را با سیخ کباب چوبی است که همیشه باید در آب خیس برای جلوگیری از سوختن. ما کبابی مرغ در حرارت بالا برای حدود پنج دقیقه در هر طرف آنها را کوک با سس تر به عنوان آنها پخته شده است.

با صدای ماشین چمن زنی چمن و غوغای پرندگان خوشبختانه در این زمینه ما لذت می برد ما همه گیر فلفل, مرغ, کباب, کبابی با Buttertop نان سفید و سس اضافی در سمت فرو بردن.

The tenders are covered with Pandemic Pepper Sauce and marinated for two to four hours before grilling to ensure a succulent result. Sarah Nasello / The Forum

مناقصه هستند با پوشش همه گیر فلفل سس و ترشی برای دو تا چهار ساعت قبل از کباب برای اطمینان یک بار نتیجه. سارا Nasello / انجمن

Thread each tender onto the skewer like a stitch to ensure they don't fall off on the grill. Sarah Nasello / The Forum

موضوع هر مناقصه بر روی سیخ مانند کوک برای اطمینان از آنها سقوط نمی کردن در کوره. سارا Nasello / انجمن

یک نوع متفاوت از مرغ به صورت های مختلف و امیدوارم خوشمزه نوع از تابستان است.

چاپ: اینجا را کلیک کنید برای یک چاپگر دوستدار نسخه از دستور

باعث می شود: 12 مرغ کباب

مواد لازم:

1 فنجان فلفل قرمز بو داده, jarred یا تازه خرد شده به قطعات

½ فنجان موز فلفل خرد شده به قطعات (من با استفاده از دلی-قطعه قطعه فلفل rings خفیف یا داغ)

2 حبه سیر خرد شده

½ قاشق چای خوری پونه کوهی خشک پرک

1 قاشق چای خوری خردل دیژون

1 قاشق غذا خوری سرکه شراب قرمز

2 قاشق غذا خوری رب گوجه فرنگی

1 ½ قاشق چای خوری عسل

6 تا 8 بزرگ برگ ریحان خرد شده (حدود 2 تا 3 قاشق غذا خوری و یا 1 و نیم قاشق غذا خوری ریحان خشک برگ)

خرج کردن از فلفل قرمز خرد شده تکه های

1 ماهی کولی ریز خرد شده (یا یک چلپ چلوپ از Worcestershire sauce)

1/3 فنجان روغن زیتون فوق العاده خالص

½ قاشق چای خوری نمک کوشر (اگر با استفاده از ماهی کولی, طعم, قبل از اضافه کردن نمک)

¼ قاشق چای خوری فلفل سیاه تازه زمین

12 مرغ مناقصات

جهت:

در کاسه ای از یک پردازنده مواد غذایی مجهز به تیغه پیوست اضافه کردن فلفل و سیر و پالس تا درشت خرد شده حدود 6 تا 8 بار. اضافه کردن پونه خردل دیژون و سرکه و رب گوجه فرنگی و عسل ریحان, تکه های فلفل قرمز و ماهی کولی (یا سس Worcestershire) و پالس دوباره تا به خوبی ترکیب 6 تا 8 بار.

به نوبه خود پردازنده و به آرامی اضافه کردن روغن زیتون از طریق لوله خوراک. حفظ و پردازش برای یک دقیقه دیگر تا زمانی که به طور کامل امولسیون.

طعم و اضافه کردن نمک و فلفل به عنوان مورد نظر. سس ممکن است ساخته شده و در یخچال تا 1 هفته پیش از استفاده از. استفاده به عنوان یک ترشی برای مرغ و یا شرکت و پوسته پوسته شدن ماهی و غذاهای دریایی (مانند میگو اره ماهی mahi-mahi) و یا به عنوان سس فرو بردن برای کبابی, نان, میگو, کباب, تراشه, و غیره.

به جمع آوری سیخ کباب: محل مناقصه مرغ را در یک ظرف پخت و نم نم بالا از هر یک را با نمک و فلفل. انتقال برخی از سس فلفل قرمز را در یک کاسه کوچک برای فرو بردن و سپس بریزید و سس باقی مانده بیش از مناقصه. پوشش ظرف و در یخچال به مدت 2 تا 4 ساعت است.

اگر با استفاده از سیخ کباب چوبی خیس کردن آنها را در آب به مدت 30 دقیقه قبل از استفاده برای جلوگیری از سوختن. موضوع هر مناقصه مرغ با سیخ سپس در یک ظرف پخت. قبل از کباب مطمئن شوید که کوره گرم و تمیز و براق با نفت برای جلوگیری از چسبیدن.

جای مرغ کباب به طور مستقیم در کوره حرارت بالا. طبخ برای 5 دقیقه مسواک زدن با بیشتر سس نیمه راه را از طریق و پس از آن تلنگر سیخ کباب و تکرار تا زمانی که مرغ کاملا پخته شده و مات و یا تا زمانی که درجه حرارت داخلی از 165 درجه به دست آورد.

جای مرغ پخته کباب در یک ظرف تمیز و خدمت با سس فرو بردن در سس.

این هفته در...

دستور العمل های را می توان با مقاله در InForum.com.

"خانه با از دست, ایتالیایی" یک ستون هفتگی نوشته شده توسط سارا Nasello این برنامه شامل دستور العمل توسط شوهرش تونی Nasello. زن و شوهر متعلق به Sarello را در مورهد و زندگی در فارگو با پسر جیووانی. خوانندگان می توانند به آنها در رسیدن sarahnasello@gmail.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب