پندلتون منتشر شده از بیمارستان رزرو به زندان جلوتر از آینده دادگاه ظاهر

سلمه پندلتون به اتهام تیرانداز در یک حادثه ای که در سمت چپ دو مرده در ماه گذشته منتشر شده است از Altru بیمارس

توسط NEWSATROPAT در 3 تیر 1399

سلمه پندلتون به اتهام تیرانداز در یک حادثه ای که در سمت چپ دو مرده در ماه گذشته منتشر شده است از Altru بیمارستان و رزرو شده بود به چنگال بزرگ شهرستان مرکز تادیبی در دوشنبه 22 ژوئن. پیوند خود را تنظیم شده است در $1 میلیون پول نقد فقط.

Pendleton, 41 متهم کرد از باز کردن آتش بر روی دو چنگال بزرگ شهرستان کلانتر نمایندگان در مه 27 , زمانی که آنها در تلاش برای خدمت به او را اخراج کاغذ بازی در گرند فرک آپارتمان. پلیس می گویند او اخراج بیش از 40 دور از AK-47 مجروح شدن یکی از معاونان و کشتار Grand Forks افسر پلیس کودی هولته که در پاسخ به نمایندگان برای کمک تماس بگیرید. پندلتون مادر لولا مور نیز کشته شد در ضربات پنالتی.

پندلتون گرفته شده بود به زندان پس از تحمل جراحات ناشی از گلوله پلیس. میزان صدمات خود را تایید شده است با توجه به قوانین HIPAA اما در اولیه دادگاه ظاهر در مه 29, دولت محقق به دادگاه گفت که پندلتون ناخودآگاه بود و در ونتیلاتور.

پندلتون رو دو فقره قتل با بی تفاوتی سه فقره اقدام به قتل جنایی فساد و در نتیجه آسیب در بیش از 10.000 دلار وحشت و بی پروا خطر افتادن با بی تفاوتی. اگر محکوم به قتل او چهره حداکثر مجازات دو جملات زندگی در زندان بدون آزادی مشروط یک جمله برای هر بار شارژ. او چهره اضافی حداکثر مجازات 20 سال زندان و یک $20,000 خوب اگر محکوم برای هر اقدام به قتل به اتهام, 10 سال زندان و 10 ، 000 دلار جریمه در صورت محکومیت کیفری برای فساد و پنج سال در زندان و $10,000 خوب هر صورتی محکوم به وحشت و بی پروا خطر افتادن.

او برنامه ریزی شده است به نظر می رسد برای یک تفهیم اتهام و جلسه مقدماتی در روز دوشنبه, ژوئن 29. نهایی dispositional کنفرانس برنامه ریزی شده برای سپتامبر. 10.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب