Pelosi انگلیسی دوبله که مغلوب ساختن پیشی جستن است 'در تالار دوو در کفش خود را در حال انجام تف

توسط: عصر ایران | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 21 مه سال 2020 7:12:32 am مجلس نانسی پلوسی از کالیفر

توسط NEWSATROPAT در 1 خرداد 1399
توسط: عصر ایران | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 21 مه سال 2020 7:12:32 am
Pelosi quips that Trump has 'doggy doo on his shoes' in ongoing spat مجلس نانسی پلوسی از کالیفرنیا در حال سخنرانی در یک کنفرانس خبری در کاپیتول هیل, جمعه, مارس 20 سال 2020 در واشنگتن است. (AP Photo: مانوئل Balce Ceneta)

نانسی پلوسی بالا انتخاب ما دموکرات در مقایسه با رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز چهارشنبه به یک کودک "با سبک دوو در کفش خود" را به عنوان شکاف بین رهبران دو کشور افزایش یافت.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا و جمهوری خواه رئیس جمهور صحبت نکرده به طور مستقیم برای هفت ماه اما باید رد و بدل barbs این هفته به کنگره و کاخ سفید کار برای پاسخ به یک بیماری همه گیر کوروناویروس که به کشته شدن بیش از 91,000 مردم در ایالات متحده است.

"مثل یک کودک که می آید با گل در شلوار خود را" پلوسی یک کنفرانس خبری گفت که در مورد خواسته تحریک آمیز نظرات مغلوب ساختن پیشی جستن ساخته شده است در مورد MSNBC تلویزیون میزبان جو Scarborough, از جمله ارجاع به او به عنوان "روانی."

"او می آید با سبک دوو در کفش خود را و هر کسی که با این نسخهها کار با او است که در کفش های خود را بیش از حد برای مدت زمان بسیار طولانی برای آمدن" پلوسی گفت: با اشاره به مدفوع سگ.

مغلوب ساختن پیشی جستن معروف برای خود نام و توهین به خبرنگاران گفت: قبلا در این هفته در سفر به کاپیتول هیل: "پلوسی یک زن بیمار. او بسیاری از مشکلات است. بسیاری از مشکلات روانی."

رئیس جمهور شد در پاسخ به Pelosi نظرات در روز دوشنبه که او نباید مصرف مالاریا, داروی هیدروکسی کلروکین به عنوان یک طب پیشگیری در برابر coronavirus به دلیل سن و سال او و بودن در یک گروه وزنی او گفته بود "چاق."

پلوسی که در خط دوم برای ریاست جمهوری است و نه صحبت به طور مستقیم به ناروا پس Oct. 16, زمانی که او با حضور در کاخ سفید دیدار کرده است.

وزیر خزانه داری استیون Mnuchin و دیگر تهمت مقامات دولت رهبری مذاکرات با پلوسی و دیگر دموکرات کنگره که منجر به 3 تریلیون دلار در coronavirus امداد بیش از دو ماه گذشته.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب