پارک رودخانه سالانه جولای چهارم رژه خواهد رفت

رژه سالانه در والش شهر شهرستان حدود 55 مایلی شمال غربی از چنگال بزرگ بخشی از یک bang-up جشن است که به ارمغان م

توسط NEWSATROPAT در 13 تیر 1399

رژه سالانه در والش شهر شهرستان حدود 55 مایلی شمال غربی از چنگال بزرگ بخشی از یک bang-up جشن است که به ارمغان می آورد هزاران نفر از مردم از مایل در اطراف. علاوه بر این رژه که در این سال برگزار خواهد شد شنبه, جولای 4, جشن شامل مواد غذایی یکنوع بازی شبیه لوتو کودکان رویداد و یک صفحه نمایش آتش بازی.

دن Stenvold پارک رودخانه شهردار از سال 2006 گفت: او از نزدیک تحت نظارت داکوتای شمالی رژیم صهیونیستی است. داگ بورگوم توصیه های این بهار در مورد اینکه آیا برای برگزاری رویدادها در طول coronavirus بیماری همه گیر.

"او نگه داشته بلند بلند کردن" محدودیت " Stenvold گفت. سپس در اوایل ماه ژوئن Stenvold دیدم نتایج یک Grafton ضبط روزنامه آنلاین نظرسنجی پرسیدن که آیا پارک رودخانه باید میزبان آن تاریخ 4 ژوئیه جشن.

"(از 788 که پاسخ) 89 درصد آنها در نفع" Stenvold گفت.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

در ضمن پارک رودخانه ساکنان التماس کرد با او را لغو رژه است که سالانه در شهر سنت پس از سال 1901 Stenvold گفت.

"به عنوان یک شهردار شما باید به آنچه که مردم می خواهند آن را قریب به اتفاق افرادی که به نام من, پیامک من ایمیل فرستاده شده," او گفت:.

در سال های گذشته در این پارک رودخانه چهارم جولای رژه و جشن های کشیده شده از 5,000 9,000 مردم از سراسر منطقه Stenvold گفت. تنها کسی بود که برگزار می شد در سال 1942.

"از آنجا که از جنگ جهانی دوم آنها را به اندازه کافی ندارند, مردان و پسران," او گفت:.

رژه – شامل انواع مطالب از جمله عتیقه تراکتور شناور و تجهیزات جدید مزرعه – به طور معمول طول می کشد از 1.5 تا 2 ساعت است. یک سال وجود دارد 201 نوشته است.

Stenvold مطمئن نیستید که چگونه بسیاری از نوشته وجود خواهد داشت و در این سال چون او نمی داند تا چه حد از نگرانی های مردم در مورد این بیماری همه گیر کوروناویروس.

"او می تواند بزرگترین و یا کوچکترین" Stenvold گفت.

رژه دهندگان را تشویق اجتماعی فاصله در طول رژه با فاصله نوشته چند پا از هم جدا و درخواست از مردم برای ایستادن در فاصله توصیه می شود از هم جدا. رژه مسیر 1.8 مایل وجود دارد مقدار زیادی از اتاق را برای بینندگان به گسترش Stenvold گفت.

"مردم می توانند با پوشیدن ماسک, اما ما نیاز به آن را," او گفت:.

افرادی که نمی خواهید به تماشای رژه در فرد می توانید از آن در پارک منطقه رودخانه مدرسه کانال تلویزیونی Stenvold گفت.

Stenvold رانندگی خود را به رنگ قرمز تبدیل M2 Spyder, خواهد, به طور معمول, آورد تا عقب رژه.

"من یک رهبر از پشت" Stenvold گفت: با خنده.

Stenvold های داکوتای شمالی ویتنام جانبازان امریکا از رئیس جمهور جدی است در مورد تعهد خود را به سازمان خود و تبلیغ آن را در ماشین خود, او گفت:. در ضمن ماشین خود را نیز انجام خواهد داد یک پیام به رژه علاقه مندان: "با تشکر از شما برای شرکت. دوباره و دوباره."

پس از رژه چندین رویداد برگزار خواهد شد از جمله پرواز بادبادک برای کودکان. جشن لغو آن سالانه کودکان پدال tractor pull; در عوض کودکان را پرواز رایگان بادبادک خواهد شد که توزیع آنها.

"ما امیدوار به دریافت 100 بادبادک در هوا در همان زمان" Stenvold گفت.

یک چهارم جولای جشن سنت است که ادامه خواهد داد تا شنبه فروش رندی هان لوبیا است که در دسترس خواهد بود برای رفتن به ظروف.

"او باعث می شود بهترین لوبیا پخته در جهان" Stenvold گفت.

او امیدوار است که این جشن را یک موفقیت خواهد بود که ساکنان و بازدید کنندگان را سرگرم کننده در طول این رویداد خواهد شد که این نتیجه با 10 p. m. صفحه نمایش آتش بازی در پارک شهر.

"شعار ما بوده است بیا برای یک کهنه پرست چهارم. خود را به ارمغان بیاورد سبد پیک نیک و اقامت برای آتش بازی"' Stenvold گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن