پاریس ممنوعیت جورج فلوید اعتراض برنامه ریزی شده در سفارت آمریکا

توسط: رویترز | پاریس | به روز شده در: 6 ژوئن 2020 10:10:49 am پلیس در پایتخت فرانسه روز سهشنبه با شل

توسط NEWSATROPAT در 17 خرداد 1399
توسط: رویترز | پاریس | به روز شده در: 6 ژوئن 2020 10:10:49 am
پلیس در پایتخت فرانسه روز سهشنبه با شلیک گاز اشک آور در تظاهرات بودند که با نشان دادن در برابر مرگ و میر مردان سیاه پوست در بازداشت پلیس.(picture-alliance/dpa/AP/دی کول)

پلیس فرانسه را ممنوع اعلام کرد یک تظاهرات برنامه ریزی شده را در مقابل سفارت آمریکا در پاریس در روز شنبه به عنوان اعتراض کوه در سراسر جهان بیش از مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس.

پاریس اداره پلیس گفت: روز جمعه آن را به حال تصمیم به ممنوعیت تظاهرات به دلیل خطرات ناشی از اختلال اجتماعی و سلامت خطرات ناشی از اجتماعات بزرگ به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

بخوانید| Black Lives Matter پاریس در اعتراض به خدشه دار تنش و گاز اشک آور

مشکل شکسته بود در یکی دیگر از ضد پلیس تظاهرات در پایتخت فرانسه روز چهارشنبه. هزاران نفر تبدیل شده بود تا با وجود یک پلیس ممنوعیت رویداد در حافظه از آدما ترائوره 24 ساله سیاه فرانسوی که در یک سال 2016 عملیات که بعضی از آنها تشبیه به Floyd مرگ است.

ناآرامی های شکسته است در سراسر ایالات متحده پس از کشته شدن فلوید 46 ساله آمریکایی آفریقایی تبار که پس از یک پلیس سفیدپوست دوخته گردن خود را در زیر زانو برای نزدیک به نه ساعت در مینیاپولیس در مه 25.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن