پدر و مادر می گوید: بسیاری چنگال بزرگ دانش آموزان در اسنپ چت جنجال ناعادلانه مارک

"ما احساس نیاز فوری به سمت خود را از داستان" گفت: Chris VanSickle, پدر و مادر یکی از اصلی شرکت کنندگان در چت.

توسط NEWSATROPAT در 24 خرداد 1399

"ما احساس نیاز فوری به سمت خود را از داستان" گفت: Chris VanSickle, پدر و مادر یکی از اصلی شرکت کنندگان در چت. "این بسیار یک طرفه به این نقطه است."

آنچه در این گزارش به عنوان یک گروه چت – مجازی اتاق که در آن بسیاری از مردم می توانند صحبت و به اشتراک گذاری آزادانه میان یکی دیگر پر شده با outdoorsy گفتگوی بورسی مورد کامیون وانت و کشاورزی در زمان تیز نژادپرستانه به نوبه خود حدود یک ساعت پس از یک چنگال بزرگ تظاهرات که برگزار شد در اعتراض به مرگ جورج فلوید, سیاه و سفید مردی که پس از او دوخته بود به زمین برای بیش از هشت دقیقه با یک مینیاپولیس افسر پلیس است. افسر شده است به اتهام قتل درجه دوم و درجه دوم در قتل نفس.

تصاویری از اسنپ چت گفتگو گردش دور و گسترده از جمله یک ویدیو در Infinite یکی دیگر از پلت فرم رسانه های اجتماعی که به دست آورد 1.2 میلیون بازدید و در یک Change.org طومار خواستار پیامدهای آن تا به حال به دست آورد تقریبا 5,900 امضا از بعد از ظهر جمعه.

کسانی که تصاویر گرفته شده نژادپرستانه پیام مانند "یکی از افسران مرده است قبل از میلاد از یک [expletive]," اشاره آشکار به تیراندازی مرگ از چنگال پلیس کودی هولته; "[expletive]s بد مردم بد و باید رایت"; و پس از کسی که تحت فشار قرار دادند "خب تو باید با فلوید."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

چت و نام آن را به "سفید قدرت" ظاهرا بدون آگاهی از بسیاری از کسانی که در اصل شرکت کردند. بسیاری از کسانی که درگیر در چت هستند کنونی و یا سابق مرکزی دانش آموزان دبیرستانی.

یکی از اعضای چت اضافه شدن یک سیاه "به توهین کردن به او برای حمایت از (فلوید) اعتراض (که تا به حال رخ داده در مرکز شهر ساری)" با توجه به Change.org طومار که به دانش آموزان برگزار می شود پاسخگو و در صورت عواقب. بیشتر مردم اضافه شد و یک رویارویی بزرگ شد.

اما VanSickle گفت: تقریبا همه مردم در اصل چت نیست ارسال یک پیام نژادپرستانه و او گفت: چند تن از دانشجويان چپ چت زمانی که آنها متوجه شدم چه اتفاقی می افتد.

VanSickle گفت: آن دسته از دانش آموزانی که در سمت چپ در حال ناعادلانه مارک و بالقوه قرار داده شده است در یک وضعیت خطرناک به عنوان جنجال و هیاهو رشد می کند.

"نام گروه را در روز پنج شنبه بدون اطلاع از تعدادی از اعضای گروه دانستن در مورد آن و یا به قصد پشت تغییر" VanSickle گفت هرالد. او گفت: بسیاری از دانش آموزان نمی دانند چت گرفته شده بود به نوبه خود به این دلیل که آنها مشغول کار و یا چیزهای دیگر "ترک آنها را غافل از آنچه اتفاق می افتد."

تصاویر منتشر شده از طریق رسانه های اجتماعی و ارسال به هرالد تمایل به حمایت از VanSickle را ادعا می کنند. سه Snapchat حساب فرستاده نژادی تهمت یا پیام های نژادپرستانه در آن تصاویر – به مراتب کمتر از تعداد شرکت کنندگان است. در حال حاضر هرالد انتخاب کرده است به نام کسانی که به دلیل مختلفی را دریافت کرده اند یک سری از تهدیدات پس از Change.org درخواست جمع آوری بخار در Instagram. آن را در ابتدا ذکر نام کامل افراد در چت, اما از آن زمان شده است ویرایش به redact همه چیز اما اعضای اولین و آخرین حرف.

دیگر تصاویر نشان می دهد که چندین فعالان چپ یکهو به عنوان چت شده بود را به تغییر نام "BLACK LIVES MATTER" که نقطه رشد بیشتر acrimonious.

"تعدادی از این بچه ها تصمیم به ترک این گروه بدون گفتن یک کلمه چرا که آنها احساس کردند این

شد کار درست انجام دهد. از آنجا که آنها شده اند به عنوان برچسب نژادپرستان توسط بسیاری از مردم از جمله جدید اعضای گروه به دلیل 'سکوت خشونت' در چشم خود" VanSickle گفت. "متاسفانه این بچه ها بودند که از دست دادن-از دست دادن وضعیت."

اما امل عبدی و عایشه حسن دو سال 2017, Grand Forks, عمومی, فارغ التحصیلان مدرسه که ایجاد دادخواست تردید دارند. حسن گفت: شرکت کنندگان شروع به ترک زمانی که عبدی خواهر کوچکتر اضافه شده به چت و عبدی گفت: یکی از شرکت کنندگان در زمان موضوع با نام "فاحشه" اما بعد messaged حسن به دفاع از برخی از چت دادند.

"من فکر می کنم که نژاد پرستی و برای آنها فقط 'I don't like you, I hate یک گروه خاصی از مردم'" عبدی گفت. "آنها نمی دانند که آن را بسیار بزرگتر از آن است."

عبدی گفت که او و حسن نیز همچنین تهدید شده اما گفته هرالد او خوب است با نام خود را ذکر شده در این مقاله است.

گروه پیام های صدر Grand Forks دستور کار هیئت مدیره مدرسه در جمعه, ژوئن 8. در این نشست سرپرست تری برنر گفت: پیام ها در چت شد "ننگین مبتذل نژادپرستانه و تهدید آمیز, تهدید غیر قابل توجیه و غیر دوستانه" و منطقه تلاش به استقبال تازه واردان "به وضوح کافی نیست."

منطقه است و تشکیل یک کمیته تنوع سهام و ورود برنر گفت. او گفت: این منطقه خواهد شد وصله پینه کردن آن قلدری سیاست.

VanSickle گفت: گروه او نشان دهنده – پدر و مادر از دانش آموزان که در سمت چپ چت یا نیست چیزی ارسال نژادپرستانه – پشتیبانی از سیاه و سفید زندگی مهم جنبش است.

"اما ما نمی پشتیبانی از کشیدن گناه بچه ها به این," او گفت:.

در ضمن VanSickle گفت که او ممکن است فایل طرح دعوی در دادگاه به دلیل چند تن از دانش آموزان بودند که به نام در این طومار هستند و افراد زیر سن قانونی.

"در حالی که این افراد جوان باید به فکر کردن در مورد تمام است که در تابستان به ارمغان می آورد" VanSickle گفت: "آنها به خواب رفتن و فکر کردن و نگرانی در مورد چگونه جامعه ما احساس می کند در مورد آنها را در بالای زندگی از طریق یک بیماری همه گیر."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن