همه گیر بر ارزش پیشبرد دستورات

است که تا زمانی که این ژانویه گذشته هنگامی که Pender, 62, رفت برای او سالانه فیزیکی. مردمی در Essentia سلامت ا

توسط NEWSATROPAT در 14 اردیبهشت 1399

است که تا زمانی که این ژانویه گذشته هنگامی که Pender, 62, رفت برای او سالانه فیزیکی. مردمی در Essentia سلامت او را به یاد در مورد این گزینه و او تصمیم گرفت از آن زمان برای انجام آن است.

پیشبرد مراقبت های بهداشتی و دستورات طلسم چگونه یک فرد می خواهید به مراقبت شود اگر آنها نمی تواند ارتباط خود را خواسته های خود را. ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی توصیه می کنند که از جمله دستورات ضروری برای تمام بزرگسالان و که در طول زمان همه گیر آن را حتی بیشتر حس می کند به خصوص برای کسانی که در معرض خطر عوارض ناشی از COVID-19.

پس از تصمیم گیری پیشرفت بخشنامه چیزی بود که او می خواست پندر گفت: گام بعدی صحبت شد آن را با بیش از دخترش, Jenna که 27.

چنین گفتگوهایی می تواند دشوار برای برخی از اما پندر گفت: صحبت های او با دخترش رفت آیا به عنوان او در گفتگو با یک تسهیل کننده در Essentia که هدایت او را در این فرآیند است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"این بسیار مفید بود برای صحبت کردن از طریق کل ایده end-of-تصمیم گیری در زندگی" گفت: پندر که اضافه شده است که به دلیل ایمان او را نگران آنچه ممکن است پس از این زندگی.

"من نگران هستم برای خودم که چگونه است که رفتن. اما من نگران بود برای خانواده و به خصوص کودکان و نوجوانان" گفت: پندر که نیمه بازنشسته از مورهد منطقه مدارس عمومی که در آن او کار می کرد برای 25 سال است.

دخترش به او گفت که خوشحال می شود با توجه به نقش بالقوه در آینده تصمیم گیری در مورد مراقبت از او را.

"این بیش از فقط: شما در حال رفتن به ماندن در حمایت از زندگی و یا نه ؟ وجود قطعات دیگر به آن گفت:" پندر که دختر زندگی در خارج از منطقه شده است و قادر به سفر در طول بیماری همه گیر.

زمانی که آنها قادر به کنار هم قرار گرفتن اجزاء گفت: یک بررسی از دستورات را در میان اولین چیزهایی که آنها انجام می دهند.

دکتر غنی Vetter, افسر ارشد پزشکی در Essentia سلامت گفت: این احتمال وجود دارد افرادی که در معرض خطر ابتلا به عوارض پزشکی احساس آسیب پذیر در طول زمان COVID-19 بیماری همه گیر.

او گفت: با در نظر گرفتن Essentia در روند شناسایی بیماران در معرض خطر بالا برای COVID-19 عفونت با هدف صحبت با آنها در مورد احكام پیشرفت و مطمئن شوید که هر چه گزینه های مراقبت از آنها را مطابقت با نیازهای فردی خود را و می خواهد.

Vetter گفت: یک جنبه مهم از جمله برنامه ریزی است که انتخاب یک فرد که می تواند عمل بر روی یک بیمار نمایندگی اگر آنها نمی تواند تصمیم گیری برای خود را دارند.

هنگامی که فرد در بر داشت آن را ضروری آنها باید درک روشنی از بیمار خواسته Vetter گفت.

داشتن چنین مکالمات قبل از پایان زندگی وضعیت می تواند به کاهش درگیری های خانوادگی هر چند نه همیشه با توجه به Vetter.

او گفت که در نزدیک به سه دهه از عمل او گاهی اوقات اعضای خانواده بیمارانی که مجموعه دستورات پیش دوباره به او "واقعا خدا را شکر ما در زمان با یک دوست خود را به این گفتگو."

او گفت: خانواده ها نباید ترس به بحث در مورد پایان زندگی سوالات.

"هنگامی که آنها این گفتگو آن را در واقع می تواند احساس آرامش به آنها دانستن آنها یک برنامه در محل" او گفت:.

گیل کریستوفر, RN با سانفورد سلامت را در پیشبرد برنامه ریزی مراقبت برنامه گفت که او با این نسخهها کار به طور معمول با بيمار ارجاع شده توسط پزشکان.

اما به دلیل همه گیر کمتری از مردم در حال بازدید از خود پزشکان و بیشتر احساس نمی راحت در حال حاضر با داشتن یک چهره به چهره ملاقات با پیش برنامه ریزی مراقبت تسهیل کریستوفر گفت.

او گفت: بسته های اطلاعاتی در حال ارسال به بیماران و پیگیری مکالمات در حال انجام بر روی تلفن.

هر چند مقدار را می توان با تلفن کریستوفر گفت: دستورات پیش در نهایت نیاز به امضای یک دفتر اسناد رسمی و یا امضای دو شاهد.

او گفت: این مهم است که بیماران باید درک روشنی از آنچه پیش بخشنامه مورد تمام شده است.

"این بسیار بیشتر از آنچه که شما می خواهید و یا آنچه را که شما نمی خواهید," او گفت:. "آن را در مورد که شما می خواهید به صحبت می کنند برای شما؟"

پندر موافقت کرد و اضافه کرد که وقتی که می آید برای پیشبرد دستورات مهم ترین گام این است که یکی از اولین.

"ما نیاز به این مراحل و خطرات آن و به خصوص در حال حاضر," او گفت: یادآوری زمانی که مادر بزرگ خود را که او به خواسته به صحبت با او در مورد پایان زندگی بخواهد.

پندر گفت: او رد دعوت.

"خیلی سخت بود و من آماده برای انجام این کار است," او گفت:. "در حال حاضر من فکر می کنم:" چه فرصت از دست رفته است که بود."'



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن