همه گیر هل برخی از عراقی ها شکسته توسط جنگ به فقر

توسط: رویترز | بغداد | منتشر شده در تاریخ: 6 مه سال 2020 11:40:44 am دولت در ماه گذشته اعلام کرد که

توسط NEWSATROPAT در 18 اردیبهشت 1399
توسط: رویترز | بغداد | منتشر شده در تاریخ: 6 مه سال 2020 11:40:44 am
Pandemic pushes some Iraqis, broken by conflict, into poverty دولت در ماه گذشته اعلام کرد که دستمزد ماهانه برای خانواده ها تلاش برای درآمد بدون دولت حقوق و دستمزد. رویترز/Khalid al-Mousily (بازنمودی)

زمانی که مغازه ها و خانه های شاتر مقررات منع رفت و آمد در برخی از عراقی ها در این منطقه بغداد می گویند آن را به یاد آنها را از صدمات گذشته آن را در زندگی و معیشت: فرقه ای جوخه های مرگ, خارجی, تهاجم و خراب کردن ساخته شده توسط تحریم های بین المللی.

این COVID-19 همه گیر است منبع فعلی خود را رنج می برند. در مصاحبه با رادیو فردا نیم دوجین مردم در Adhamiya محله گفت: این محور خانواده خود را به بدترین فقر آنها می توانند به یاد داشته باشید.

"برای دو سال من چمباتمه در یک دوست برای صرفه جویی در اجاره و ارسال تمام درآمد – شاید 350 $در یک ماه – به بیمار همسر و فرزندان در ترکیه گفت:" عبدالوهاب قاسم یک زن 46 ساله روز کارگر.

"پس از coronavirus مستند وجود دارد کار می کنند. من می تواند ارائه دهد خانواده من هیچ چیز نیست."

قاسم می گوید او و تعداد فزاینده ای از همسایه هایی که گاه به گاه در کار یا اجرای فروشگاه های کوچک خود را تماشا درآمد متوسط تبخیر شود. آنها را جمع آوری شب وعده های غذایی اهدا شده توسط یک خانواده در محلی مسجد در طول ماه رمضان اغلب پذیرش این موسسه خیریه برای اولین بار.

"از آن زمان کمتر از دو ماه حکومت نظامی برای بسیاری از به از دست دادن کار" قاسم گفت. عراق تا کنون اجتناب از یک فاجعه گسترش این کروناویروس جدید, ضبط برخی از 2,200 موارد و کمتر از 100 مرگ و میر با توجه به وزارت بهداشت.

اما همانطور که در بسیاری از کشورها اقدامات مورد نیاز از جمله یک کشور مقررات منع رفت و آمد در محل پس از ماه مارس را از فروشگاه های خارج از کسب و کار و چپ صوتی معطل ماندن در خانه هدف قرار دادن بخش های آسیب پذیر از جمعیت ،

یک سخنگوی عراق برنامه ریزی وزارت عبدالزهرا al-Hindawi گفت: 20 درصد از جمعیت در حال حاضر در فقر زندگی می کند و انتظار می رود که نزدیک به 30 درصد در این سال به دلیل از مردم قرار داده و از کار با این بحران است.

دولت در ماه گذشته اعلام کرد که 25 دلار دستمزد ماهانه برای خانواده ها تلاش برای درآمد بدون دولت حقوق و دستمزد. Hindawi گفت: 13 میلیون نفر تقریبا یک سوم از عراق اعمال شده برای کمک.

کاهش قیمت نفت که حساب برای تقریبا تمام عراق درآمد در حال حاضر فشردن اقتصاد وادار کردن دولت به دموکراسی و کاهش آن گسترده بخش دولتی حقوق و دستمزد. قیمت نفت کاهش یافته است بیش از 55% از سال آغاز شد.

بدهی های محلی

عراق چهره همان معضل به عنوان بسیاری از نقاط جهان – آیا به سهولت محدودیت برای کمک به فعالیت های اقتصادی یا حفظ یک مستند برای جلوگیری از این ویروس را گسترش. مقامات به تازگی لغو مقررات منع رفت و آمد در طول روز اما اعلام کرد جریمه های جدید برای شکستن آن را در شب.

سازمان بهداشت جهانی می گوید: عراق باید حفظ یک مستند. برای دریافت خود را رایگان شب وعده های غذایی قاسم و همسایگان خود می گویند که آنها در دامن حکومت نظامی. با مسجد بسته آنها را جمع آوری به دعا لرزش دست و شکستن رمضان سریع در یک shopfront هر شب.

مردان از بزرگ پلاستیک سینی. زنان جمع آوری جعبه های پلی استایرن برنج و مرغ را به خانه. ان Majeed که آشپز غذا در آشپزخانه کوچک وجود دارد گفت: بیشتر خانواده های نیازمند از همیشه.

"این افراد هیچ دولت درآمد. آنها کسب آنچه می تواند در یک روز به فروشگاه های در حال اجرا و یا انجام رنجبر. چرا که از گذشته درگیری وجود دارد بسیاری از خانواده ها بدون مردان که هیچ درآمد," او گفت:. اسراء خلیل که دو برادر کشته شدند شبه نظامیان در سال 2006 و شوهر است که در اثر یک عفونت گلو چندین سال پیش, پشتیبانی از او دو فرزند با پول از صندوق دولت پرداخت می شود و به مادرش.

اما مادر او درگذشت در ماه مارس و جبران خسارت است و دیگر پرداخت می شود. "به عنوان یک زن بیوه, من نمی توانید بیرون بروید دنبال شغل," او گفت:. او گفت که او در حال حاضر مدیون پول به فروشگاه های محلی از جمله بقال, که گفت که او باعث می شود یک چهارم از آنچه او قبل از coronavirus.

Hindawi گفت: برنامه ریزی وزارت بود انجام مطالعه برای اندازه گیری تعدادی از عراقی ها که تا به حال از دست رفته کار و یا کاهش یافته است به فقر است. یک سخنگوی دولت نمی تواند رسید برای نظر بیشتر در بحران اقتصادی.

هیچ دولت

عراق در مواجهه اقتصادی و چالش های بهداشت از COVID-19 همه گیر بدون دولت. تظاهرات گسترده توسط عمدتا جوان بیکار عراقی در برابر آنچه آنها می گویند فاسد است نخبگان حاکم مجبور نخست وزیر عادل عبد المهدی به استعفا در سال گذشته است. او همچنان به عنوان رئیس یک دولت موقت.

نخست وزیر Mustafa al-Kadhimi عراق سوم در سه ماه تلاش برای تشکیل یک کابینه که رقیب احزاب را قبول کند به عنوان یک مهلت این هفته است.

بدون یک دولت جدید عراق, بودجه بر اساس قیمت نفت تقریبا سه برابر ارزش فعلی خود را نمی تواند تجدید نظر شده است. بانک جهانی در این هفته پیش بینی شده عراق اقتصاد خواهد قرارداد 9.7 درصد در این سال است.

عبد المهدی در بیانیه ای گفت: در ماه گذشته که همه کشورها در مواجه با بحران از این بیماری همه گیر است و این مهم برای عراق به کاهش درآمد نفتی وابستگی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن