همه گیر نشان میدهد نیاز به روستایی مواد غذایی در داکوتای شمالی

Tellmann را در بازار باز جدید سالم در سال 2016 پس از قبلی فروشگاه مواد غذایی محلی بسته درهای خود را در سال 201

توسط NEWSATROPAT در 3 تیر 1399

Tellmann را در بازار باز جدید سالم در سال 2016 پس از قبلی فروشگاه مواد غذایی محلی بسته درهای خود را در سال 2013 ترک این شهر بیش از 25 کیلومتر از دیگر فروشنده در گلن Ullin و بیسمارک-مندن. برخلاف روند که دیده می شود بسیاری از شهرهای کوچک خود را از دست بدهند تنها فروشگاه مواد غذایی در سال های اخیر Tellmann گفت که او شاهد یک افزایش قابل توجه در ترافیک و مشتریان جدید از ابتدای coronavirus بیماری همه گیر.

"برخی از مردم که به طور معمول رفته اند به شهرستان های بزرگ به فروشگاه احتمالا یک کمی نگران" Tellmann گفت. "آن را ایجاد یک تنش کم به طوری که آنها ترجیح داده اند در خانه بمانند."

در سراسر کشور, روستایی, فروشگاه های مواد غذایی باید شاهد رشد قابل توجهی در فروش میان همه گیر. برخی از آنها دیده می شود افزایش فروش توسط بیش از 100% در چند ماه گذشته گفت: لری Capouch توسعه روستایی, مدیر داکوتای شمالی انجمن روستایی برقی تعاونی.

Capouch گفته او اعتبارات افزایش به کمتر سفر و بیشتر مردم در حال کار از خانه منجر ساکنان به فروشگاه محلی برای مواد غذایی.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"ما شش سال را صرف ساخت تا همه از این اطلاعات سعی کنید تا ثابت کند که ما نیاز به دسترسی به مناطق روستایی و یا مواد غذایی به غذاهای سالم در مناطق روستایی و اماکن است که این مهم در طول زمان اضطراری" Capouch گفت. "سپس ما این زندگی واقعی آتش مته اضطراری و آن را به ما نشان می دهد که چقدر مهم است برای مردم روستایی (به) دسترسی به غذاهای سالم محلی است."

از سال 2013 دولت از دست داده و حدود 15% از فروشگاه های مواد غذایی در شهرهای کمتر از 2,500 با توجه به قطعنامه از ایالتی داکوتای شمالی در سنای موقت بازرگان. هیچ یک از باقی مانده فروشگاه ها بسته شده اند پس از همه گیر آغاز شد Capouch گفت.

برای Tellmann تابستان سال معمولا افزایش در کسب و کار, اما پرش آمد چند ماه زودتر از انتظار می رود در این سال به دلیل بیماری همه گیر. با سه کارمند انتخاب به نشستن با توجه به نگرانی های سلامت Tellmann گفت که او تا به حال برای یادگیری به کار موثر تر است.

با وجود افزایش در فروش در محلی بقال و دولت نیز شاهد افزایش نیاز به برنامه هایی مانند ضربه محکم و ناگهانی به عنوان بسیاری روبرو هستند اخراج با توجه به همه گیر گفت: کارن Ehrens بهداشت و درمان تغذیه و مشاور و سیاست حمایت کند.

Ehrens گفت: در دهه گذشته ناامنی غذایی در کشور افزایش یافته است به آرامی و در چند ماه گذشته شاهد افزایش. دشت بزرگ مواد غذایی بانک, بزرگترین گرسنگی-امداد سازمان در دولت شاهد 44 درصد افزایش در تقاضا برای کمک های غذایی از شریک pantries و سازمان ها. آنها همچنین شاهد 79 درصد افزایش در تقاضا برای تلفن همراه توزیع مواد غذایی.

این به خصوص تحت تاثیر قرار جوامع قبیله ای که در آن فقر و نقاط روستایی ایجاد مشکلات در دسترسی به مواد غذایی به راحتی. مریم گرین Trottier مدیر روح دریاچه ملت توزیع مواد غذایی برنامه گفت: ترس از همه گیر و عدم حمل و نقل ساخته شده است آن را حتی سخت تر برای کسانی که زندگی در رزرو برای دسترسی به فروشگاه های مواد غذایی.

گرین Trottier گفت: توزیع مواد غذایی برنامه شاهد افزایش تقاضا در طول ماه اول از این بیماری همه گیر است و دسترسی محدود به توزیع تسهیلات.

"ما چندین c-فروشگاه, فروشگاه رفاه, و سپس ما همچنین یک tribally عمل فروشگاه مواد غذایی و ... اما اگر شما یک وسیله نقلیه و شما لازم نیست که در, حمل و نقل, شما لازم نیست دسترسی به غذا" گرین Trottier گفت.

Ehrens گفت: هنگامی که ویروس فروکش خواهد بود قادر به بازگشت به شهرهای بزرگتر برای فروشگاه مواد غذایی, اما به همه گیر نشان میدهد نیاز به روستایی فروشنده برای کسانی که قادر به سفر به مواد غذایی دسترسی داشته باشید. او گفت: فروشنده محلی باید در طول سال پشتیبانی اگر آنها در دسترس خواهد بود در زمان بحران.

به عنوان مردم شروع به رفتن به کار و محدودیت از این بیماری همه گیر شل Tellmann گفت که او را هیجان زده برای ساکنان به پشت هم و سهولت در اجتماعی فاصله. اما او گفت که او امیدوار است جامعه ادامه خواهد داد دیدن اهمیت خود را کوچک فروشگاه های محلی.

"آن هم از نوع ثابت می کند که یک جایی است که از ارزش به یک شهر کوچک فروشگاه مواد غذایی" Tellmann گفت. "این که آیا آن یک طوفان برف و یا یک بیماری همه گیر مردم به آنچه آنها را در خانه."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن