همه گیر منجر به یک دوچرخه رونق و کمبود در سراسر جهان

توسط: AP | پورتلند | منتشر شده در تاریخ: 15 ژوئن 2020 9:40:05 am فروش دوچرخه بیش از دو ماه گذشته شاه

توسط NEWSATROPAT در 29 خرداد 1399
توسط: AP | پورتلند | منتشر شده در تاریخ: 15 ژوئن 2020 9:40:05 am
bicycle sales, world pandemic cycles, cycles sales world, world news, indian express فروش دوچرخه بیش از دو ماه گذشته شاهد بزرگترین افزایش در ایالات متحده پس از بحران نفت از 1970s. (تصویر برای نمایندگی) (AP Photo/چینگ یانگ-یانگ)

تناسب اندام معتادان بیرون از ورزشگاه مسافران ترس از حمل و نقل عمومی و خانواده رفتن هم بزنید دیوانه در داخل خانه های خود را در طول بیماری همه گیر کوروناویروس باید ایجاد رونق در فروش دوچرخه نهان در دهه.

در ایالات متحده دوچرخه راهرو در توده merchandisers مانند خارج شده و هدف شده اند جاروب و تمیز و مغازه های مستقل در حال انجام یک کسب و کار سریع و در حال فروش و خارج از مقرون به صرفه "خانواده" دوچرخه.

فروش دوچرخه بیش از دو ماه گذشته شاهد بزرگترین افزایش در ایالات متحده پس از بحران نفت در دهه 1970 گفت: Jay تونلی (دهانه) که تجزیه و تحلیل دوچرخه سواری روند صنعت در انسان شده راه حل.

"مردم کاملا رک و پوست کنده را وحشتزده و آنها در حال خرید دوچرخه مانند کاغذ توالت" تونلی (دهانه) گفت: با اشاره به عجله به خرید ملزومات مانند کاغذ توالت و ضد عفونی کننده دست که در فروشگاه دیدم در ابتدای بیماری همه گیر.

روند آینه در سراسر جهان به عنوان شهرستانها بهتر شناخته شده برای ماشین-مسدود شدن خیابان ها مانند مانیل و رم نصب مسیرهای دوچرخه سواری به جای افزایش علاقه به دوچرخه سواری در حالی که حمل و نقل عمومی محدود باقی می ماند. در لندن مقامات شهرداری قصد رفتن بیشتر با ممنوع کردن اتومبیل از برخی از معابر مرکزی.

دوچرخه صاحبان فروشگاه در پایتخت فیلیپین می گویند تقاضا قوی تر از در کریسمس. انگیزه های مالی در حال افزایش فروش در ایتالیا که در آن دولت پست-مستند محرک ماه گذشته شامل 500 یورو ($575) "bici " پاداش" تخفیف تا 60% از هزینه یک دوچرخه است. اما اگر شما می توانید دست خود را در یک.

شوق منجر به کمبود آن را در برخی از هفته ها و شاید ماه ها به حل و فصل و به خصوص در آمریکا که متکی بر چین برای حدود 90 درصد از آن دوچرخه تونلی (دهانه) گفت.

تولید وجود دارد تا حد زیادی تعطیل با توجه به کروناویروس و فقط از سرگیری. دوچرخه عجله لگد کردن در اواسط ماه مارس در حدود زمان کشورها بستن مرزهای خود را کسب و کار بسته بودند و اقامت در خانه سفارشات بودند که تحمیل شده به سرعت گسترش coronavirus که آلوده کرده است میلیون ها نفر از مردم کشته و بیش از 450,000.

فروش بالغ اوقات فراغت دوچرخه سه برابر شده در ماه آوریل در حالی که به طور کلی ما دوچرخه فروش از جمله کودکان و نوجوانان و برقی-کمک به دوچرخه دو برابر از سال قبل با توجه به تحقیقات بازار شرکت NPD که آهنگ های خرده فروشی فروش دوچرخه ثابت.

این گریه به دور از آنچه که پیش بینی شده در ایالات متحده است. به 6 میلیارد دلار در صنعت تا به حال پیش بینی کاهش فروش بر اساس حجم پایین تر در سال 2019 است که در آن تعرفه های تنبیهی بر دوچرخه های تولید شده در چین به 25٪. دلایل متعددی وجود دارد برای همه گیر دوچرخه بوم.

در سراسر جهان بسیاری از کارگران به دنبال یک جایگزین برای اتوبوس و مترو. افرادی که قادر به رفتن به ورزشگاه به دنبال راه دیگری برای ورزش است. و بسته در خانواده درهم برای پیدا کردن یک راه برای نگه داشتن بچه ها فعال در طول اقامت در خانه سفارشات.

"بچه ها به دنبال چیزی برای انجام. آنها احتمالا در پایان اینترنت, در حال حاضر, بنابراین شما باید برای دریافت و انجام چیزی گفت:" دیو Palese در Gorham دوچرخه و اسکی یک مین فروشگاه که در آن وجود دارد مجموعه ای باریک برای خانواده گرا اوقات فراغت دوچرخه.

نوار بندر رستوران برایان اسمیت خرید دوچرخه جدید برای یکی از دختران خود را یک شناگر رقابتی بود که قادر به دریافت به استخر. در روزهای اخیر او به عنوان بازگشت به فروشگاه دوچرخه محلی به ساز و برگ جوانترین دختر خود را که فقط می خواهم آموخته است که چگونه به سوار شدن.

او سه دختر با استفاده از دوچرخه خود را هر روز و تمام اعضای خانواده می رود برای یک زن و شوهر از بار در هفته. این واقعیت که آنها در حال گرفتن ورزش و بهره گیری از هوای تازه یک جایزه است.

"آن را سرگرم کننده. شاید که خط پایین. آن را واقعا سرگرم کننده برای سوار دوچرخه" اسمیت گفت که او 7 ساله دختر Ellery, pedaled به مغازه دوچرخه. این بیماری همه گیر است همچنین رانندگی رونق در برقی-کمک به دوچرخه به نام e-bikes که تو رفتگی در دیوار بخشی از بازار به طور کلی تا به حال. اکثر e-دوچرخه نیاز به یک دوچرخه سوار به پدال اما موتور الکتریکی اضافی دلربایی.

VanMoof هلندی e-دوچرخه ساز, دیدن است "نامحدود تقاضا" از همه گیری آغاز شد و در نتیجه 10-هفته به منظور جمع شدن برای رفت و آمد دوچرخه برقی در مقایسه با معمولی یک روز و زمان تحویل و گفت: co-founder تاکو Carlier.

این شرکت فروش رسید 138 درصد در آمریکا و پرورشی 184% در انگلیس در فوریه-مارس دوره نسبت به سال گذشته با دستاوردهای بزرگ در دیگر کشورهای اروپایی است. شرکت تکاپوی به سطح شیب دار بالا تولید به عنوان سریع به عنوان آن می تواند اما آن را به دو تا سه ماه برای دیدار با تقاضا Carlier گفت.

"ما برخی از مسائل را با ما در زنجیره عرضه در ماه ژانویه فوریه زمانی که بحران اول در آسیا" گفت: Carlier. اما "مسئله این است که در حال حاضر با تقاضا عرضه نیست."

فروش در کابوی, یک بلژیکی e-دوچرخه ساز سه برابر شده است در ماه های ژانویه-مارس دوره از سال گذشته است. قابل توجه آنها مشخصی در بریتانیا و فرانسه در حدود همان زمان ممکن است که این کشورها شروع به کاهش مستند محدودیت گفت: افسر ارشد بازاریابی Benoit Simeray.

"این در حال حاضر تبدیل شدن به بسیار واضح برای بسیاری از ما زندگی در داخل و اطراف شهرها که ما نمی خواهید برای رفتن به عقب به حمل و نقل عمومی گفت: Simeray.

اما مردم هنوز هم ممکن است نیاز به خرید مواد غذایی و یا رفت و آمد به دفتر یک یا دو روز در هفته تا "سپس آنها شروع به واقعا فکر می کنم در مورد دوچرخه برقی به عنوان تنها راه حل آنها کردم."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب