همه گیر مبارزه نیاز به همکاری جهانی کارشناسان می گویند

به این ویروس به پاشنه آنها گفت: نیاز به یک سطح از همکاری جهانی است که فراتر از بخش های کسب و کار و borderlines

توسط NEWSATROPAT در 6 خرداد 1399

به این ویروس به پاشنه آنها گفت: نیاز به یک سطح از همکاری جهانی است که فراتر از بخش های کسب و کار و borderlines. که به معنی توسعه واکسن در برابر ویروس نمی تواند متعلق به هر یک کشور به تنهایی آنها گفت که سازندگان مواد مخدر نیاز به همکاری اگر آنها به تولید به مقادیر کافی برای توزیع و ذخیره.

"من باور نمی کنم در واکسن ناسیونالیسم. من اعتقاد ندارم که هر کشور خواهد بود قادر به ارائه تمام از پاسخ به این نوآوری و توزیع و تولید ممکن است به خوبی نمی آمد از مکان های سنتی" دکتر جرمی Farrar, مدیر لندن-بر اساس تحقیقات بنیاد ولکام تراست گفت: در طول روز فدرال رزرو تلفنی.

وجود اجماع گسترده روز شنبه که بین المللی همکاری خواهد نقش کلیدی در حال توسعه پاسخ به همه گیر. اما چگونه این مشارکت را می توان کشت — و چگونه واقع بینانه آنها برای رسیدن به — یک سوال باز باقی می ماند.

یک بی ربط پاسخ به همه گیر در ایالات متحده باعث شده است تا انتقاد به سمت کارگردانی ملی بهداشت عمومی سازمان ها و مقامات. سازمان بهداشت جهانی به تازگی یک هدف از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن خشم به همین ترتیب رو موشکافی بین المللی بیش تلاش خود را در روزهای اولیه از این بیماری همه گیر.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

برای برخی از اعضا سه شنبه این بیماری همه گیر در معرض معایب زیر بنای بهداشت عمومی آمریکا زیرساخت ها است. تقویت و بازگرداندن ایمان به آن را در حالی که مبارزه با این ویروس همچنان یک چالش بزرگ گفت: مارگارت هامبورگ, وزارت امور خارجه, غیر انتفاعی, آکادمی ملی پزشکی است.

با موفقیت رو به رو است که چالش او گفت: به پیامدهای اقتصادی نیز هست.

"اگر مردم ندارد اعتماد به نفس در رهبری و مدیریت پزشکی و بهداشت عمومی و پیامدهای این کار است . . . آنها در حال رفتن به با پاهای خود رای نظر خود را re-تعامل با اقتصاد" هامبورگ سابق سازمان غذا و داروی آمریکا کمیسر گفت.

هامبورگ را به عنوان اقامت در خانه محدودیت در کسب و کار و دیگر مکان های تجمع ادامه به سهولت در سراسر کشور. خرده فروشان در مینه سوتا شده اند باز به صورت محدود در شخص برای خرید کمی بیش از یک هفته و در برخی از رستوران ها خواهد بود قادر به بازگشایی برای ناهار خوردن در سرویس شروع ژوئن 1.

آن باقی مانده است دیده شود که آیا مصرف کنندگان را صرف راه آنها قبل از همه گیر و یا اگر نگرانی های بهداشتی و شیوع بیماری های مرتبط با کار ضرر و زیان آنها را جلوگیری از انجام این کار. پس از یک ماه از دست دادن شغل در ماه مارس, مینه سوتا, ریختن یکی دیگر از 360,000 شغل در ماه آوریل به تنهایی آوردن دولت نرخ بیکاری به 8.1%.

بیش از 21,960 موارد مثبت از COVID-19 در ضمن تا کنون تایید شده است در مینه سوتا است. در حالی که بسیاری از آنها بهبود یافتند و دیگر نیاز به بیمارستان مراقبت 899 درگذشت به دلیل این بیماری است.

با ایالات متحده در مورد مجموع بیش از 100,000 مجموع هنوز رتبهدهی نشده است دیده می شود در کشورهای دیگر تحت تاثیر این ویروس نیاز به COVID-19 روش درمان فشار است. هیچ درمانی برای این بیماری وجود دارد.

هنوز پیشین دانشگاه هاروارد و رئیس جمهور و پروفسور لورنس سامرز گفت: مسئولان باید با احتیاط از قرار دادن به مقدار قدرت یا منابع در دست سازمان های بین المللی. سابق وزیر خزانه داری ایالات متحده گفت که در حالی که این امر می تواند "با عنوان جرم جنایی احمق" را به قطع کمک های مالی که به عنوان برگ برنده است که سازمان باید قرار داده نمی شود مسئول واکسن فرآیند توسعه.

پول صرف شده برای نجات شرکت های متاثر از این بیماری همه گیر, Summers, اضافه, بهتر خواهد بود صرف بهداشت عمومی آمریکا سرمایه گذاری است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن