پاکستان مجلس سخنران تست مثبت برای coronavirus

توسط: رویترز | اسلام آباد | منتشر شده در تاریخ: 1 مه سال 2020 2:09:24 pm فیصل Edhi ملاقات کرده بود خ

توسط NEWSATROPAT در 12 اردیبهشت 1399
توسط: رویترز | اسلام آباد | منتشر شده در تاریخ: 1 مه سال 2020 2:09:24 pm
Pak speaker coronavirus positive, coronavirus Pakistan speaker, Pakistan speaker tests positive, coronavirus Pakistan, World news, Indian Express فیصل Edhi ملاقات کرده بود خان در دفتر نخست وزیر است. (بازنمودی)

سخنران پاکستان در مجلس ملی گفت: اواخر روز پنجشنبه که او تا به حال آزمایش مثبت برای COVID-19 بعد از میزبانی یک ضیافت افطار شام جشن رمضان و جلسه نخست وزیر عمران خان و دیگر مقامات بالا قبلا در این هفته است.

آن است که بلافاصله شناخته شده اگر خان تست خواهد شد اما او بررسی می شود در ماه آوریل و آزمایش منفی, پس از دیدار با رئیس جمهور بزرگترین سازمان خیریه بود که پس از آن تایید کرد که گرفتار این بیماری است.

فیصل Edhi ملاقات کرده بود خان در دفتر نخست وزیر است.

مجمع ملی مجلس در حال حاضر در زنگ تفریح هر چند احزاب مخالف را خواستار شده است برای آن تشکیل و به بحث در مورد دولت را از دست داده و از شیوع کروناویروس در کشور که در آن تعدادی از موارد افزایش یافته است به 16,817 از جمله 385 مرگ و میر.

تصمیم گیری در مورد اینکه آیا برای تشکیل استراحت با رئیس مجمع اسد Qaiser که پنج شنبه شب نشان داد او تا به حال آزمایش مثبت در پایتخت اسلام آباد."من باید قرنطینه خودم در خانه" Alpaca که از نزدیکان خان گفت در توییتر. Qaiser ملاقات با نخست وزیر روز دوشنبه و در دیدار چند تن دیگر از چهره های پیشرو در طول چند روز گذشته.

سخنران به حال میزبانی یک ضیافت افطار شام به استراحت در طول ماه رمضان با حضور سیاستمداران و مقامات در روز دوشنبه.

روزانه تشخیص ویروس به آمار رکورد در هر سه روز آخر به عنوان کشور رمپ تا آن تست. در روز پنج شنبه 990 نفر تست مثبت است. روزانه تست است و هنوز هم در اطراف 8,000 در کشور که بیش از 207 میلیون نفر است.

دولت می گوید عفونت ها و زیر بینی و که این برنامه برای سهولت بیشتر احتیاطی محدودیت در حال حاضر پس از باز کردن ده ها تن از صنایع و فعالیت های تجاری و همچنین به عنوان مسجد جماعت.

Qaiser دوم مقام بالا به طور کامل در پاکستان پس از, فرماندار استان جنوبی سند عمران اسماعیل آزمایش مثبت در روز دوشنبه.

دولت پاکستان توافق کردند که اجازه می دهد تا مسجد جماعت بعد از ارشد روحانیون و رهبران مذهبی را تهدید به نقض محدودیت در ماه رمضان.

دو طرف کار می کرد از پروتکل های ایمنی برای مساجد تجمعات اما تحقیقات اجتماعی سازمان در اوایل این هفته گزارش داد که پروتکل بودند نه به دنبال داشت.

برجسته پزشکان التماس کرد با دولت به تجدید نظر در این تصمیم هشدار داد که, مسجد, جماعت, که به طور معمول بزرگتر در ماه رمضان می تواند منجر به افزایش عفونت با بيمارستان در حال حاضر نزدیک شدن به ظرفیت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن