پاکستان به باقی می ماند در FATF خاکستری لیست

نوشته شده توسط Shubhajit Roy | دهلی نو | منتشرشده: ژوئن 25 سال 2020 6:10:01 am نخست وزیر پاکستان عم

توسط NEWSATROPAT در 5 تیر 1399
نوشته شده توسط Shubhajit Roy | دهلی نو | منتشرشده: ژوئن 25 سال 2020 6:10:01 am
pakistan fatf, pakistan fatf blacklist, pakistan terrorist financing, fatf grey list, fatf warning to pakistan, indian express نخست وزیر پاکستان عمران خان. (عکس)

پاکستان به احتمال زیاد در لیست خاکستری از Financial Action Task Force (FATF) برای عدم تطابق با جهانی تامین مالی تروریستی watchdog مهلت به تعقیب و قسمت بزرگي ازانرژي جنبش تروریستی را تامین مالی در کشور است.

منبع گفت که تصمیم گرفته شده در سومین و آخرین جلسه عمومی روز چهارشنبه تحت چینی ریاست جمهوری Xiangmin لیو, به زودی اعلام خواهد شد.

در بخشی از جلسه به ریاست چین در پاریس در فوریه سال اسلام آباد گفته شده بود که "تمام ضرب العجل" تمام شده بود و اگر آنها نمی, تعقیب و قسمت بزرگي ازانرژي جنبش تامین مالی تروریستی در ماه ژوئن 2020 ناظر اقدام خواهد بود با عواقب مالی.

در پاریس, جامع FATF تا به حال ابراز نگرانی جدی بیش از شکست پاکستان برای تکمیل آن 27-نقطه طرح اقدام در راستای توافق جدول زمانی – به پایان رسید که در سپتامبر سال 2019.

یکشنبه توسعه آمد در یک روز زمانی که پاکستان ابراز ناامیدی بر ما مسدود کردن یک پیشنهاد برای تعیین ملی هند در افغانستان به عنوان یک تروریست در سطح جهانی.

"ما در حال نا امید که پاکستان پیشنهاد برای تعیین Venumadhav Dongara به عنوان یک تروریست بوده است در اعتراض به" وزارت امور خارجه پاکستان روز چهارشنبه گفت:.

اما پاکستان ابراز امیدواری کرد که لیست درخواست سه تن دیگر از اتباع هند خواهد بود با توجه به علت در نظر گرفتن 1267 شورای امنیت سازمان ملل تحریم های کمیته در یک هدف و شفاف. منابع گفتند که سوار یک کمپین دیپلماتیک با چین برای متقاعد کردن اعضای شورای امنیت سازمان ملل.

در اسلام آباد به وزارت امور خارجه گفت: پاکستان پیشنهاد کرده بود تعیین چهار اتباع هند در سال 2019 تحت سازمان ملل متحد 1267 لیست تحریم — یعنی Venumadhav Dongara, Ajoy Mistry, Gobinda Patnaik و Angara Appaji. این ادعا که این افراد تامین مالی حمایت و سازماندهی تروریسم در داخل پاکستان با ارائه مالی, فنی و حمایت های مادی به گروه های تروریستی از جمله تحریک طالبان پاکستان, Jamaat-ul-احرار و دیگران.

به عنوان یک نتیجه از محدودیت های مسافرتی ناشی از Covid-19 FATF است جلسه تقریبا. آلمان طول می کشد بیش ریاست جمهوری از FATF در ماه ژوئیه برای یک سال.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن