آکسفورد واکسن نشان می دهد وعده های اولیه اما بازار ديپلمات

توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: جولای 21, 2020 2:01:55 pm فاز 1 انسانی آزمایشی که صورت گرفت بین مار

توسط NEWSATROPAT در 31 تیر 1399
توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: جولای 21, 2020 2:01:55 pm
vaccine coronavirus, equitable distribution of coronavirus vaccines, Sanofi, Johnson & Johnson and Moderna Inc, vaccine research and development, vaccines in rich countries, vaccines in poor countries, coronavirus world news, coronavirus vaccines , coronavirus news, indian express news فاز 1 انسانی آزمایشی که صورت گرفت بین مارس 23 و 21 مه درگیر 1,077 افراد سالم در سنین 18 تا 55 بدون سابقه Covid-19. (عکس)

یک coronavirus واکسن دانشگاه آکسفورد در حال توسعه با AstraZeneca Plc نشان داد که نتایج امیدوار کننده ای در اوایل بشر تست و در حال حاضر به حرکت به بزرگتر محاکمه که به احتمال زیاد به طور قاطع در مورد نحوه موثر آنها واقعا هستند.

نتایج نیست به اندازه کافی برای متقاعد کردن بازار. AstraZeneca Plc کاهش یافت و از رکورد بالا در معاملات نیویورک در نگرانی که آیا آن واکسن می توانیم پیشرفت دیده می شود در برنامه های از Pfizer Inc. و BioNtech SE و همچنین به عنوان مدرن, Inc.

"در رقابتی زمینه آنها موفق به تحت تاثیر قرار دادن" گفت: برنشتاین تحلیلگران رهبری Ronny گال.

توضیح داد| آکسفورد-AstraZeneca شات نشان می دهد پیشرفت: این بدان معنی در مبارزه برای پیدا کردن Covid-19 واکسن

واکسن افزایش سطح هر دو محافظ خنثی سازی آنتی بادی و ایمنی بدن سلول های T که هدف این ویروسبا توجه به مطالعه سازمان. نتایج دوشنبه منتشر شده در مجله پزشکی لانست یک نقطه عطف کلیدی برای یکی از سریعترین حرکت واکسن پروژه ها در سطح جهان است.

"امید ما این است که ما در واقع می تواند شروع به ارائه یک واکسن قبل از پایان سال" AstraZeneca اجرایی پاسکال Soriot گفت: در یک تماس. "ما در حال کار به عنوان به سرعت به عنوان ما می توانیم اما البته وجود دارد چیزهایی که شما نمی توانید کنترل کنید."

تشدید بازار نگرانی, مجله پزشکی لانست انتشار آمد فقط یک ساعت پس از Pfizer و BioNtech اعلام کرده بود اوایل مثبت داده از خود Covid-19 آزمایش واکسن در آلمان که ایجاد شده بر نتایج امیدوار کننده ای از برنامه های خود را در اوایل این ماه.

AstraZeneca را به ایالات متحده داد و ستد سهام کاهش یافت و 4 درصد در 2:07 بعد از ظهر در معاملات نیویورک.

سارا گیلبرت یک vaccinologist که منجر به کار در آکسفورد گفت: 18-به-55 ساله و مردم بیش از 55 در انگلستان محاکمه در حال حاضر با توجه به دو دوز از این واکسن نامزد شده است. بزرگتر ایالات متحده دادگاه با توجه به شروع در چند هفته نیز به احتمال زیاد آزمون دو دوز, او گفت:.

بهترین استراتژی

"ما نمی دانیم که در آن ما باید برای رسیدن به پاسخ ایمنی" گیلبرت گفت از طریق تلفن. "هیچ کس نمی داند که چگونه قوی به آن نیاز دارد بود."

بهترین استراتژی او برای رفتن به یک پاسخ ایمنی قوی برای تعیین اثر او اضافه شده است. "اگر آن را تبدیل به بیش از حد خوب است," گیلبرت اضافه شده است. "ما ممکن است قادر به آن را به عقب به یک دوز حداقل برای بزرگسالان جوان."

این تست نیز به دنبال دوز مختلف سطوح" برای تعیین بهترین راه رو به جلو, او گفت:.

یک نتیجه مثبت بوده است به طور گسترده ای انتظار می رود پس از گزارش هفته گذشته برداشته سهام با واکسن در حال حاضر در پیشرفته تر محاکمه. محققان برنامه ریزی برای اولویت بندی تست دو دوز رژیم به جای یک شات تنها تقلیل برخی از شور و شوق بیش از واکسن که آنها قبلا گفت که آنها امیدوار به تحویل در اوایل سپتامبر.

دیگر واکسن پروژه ها از جمله عکس های توسعه یافته توسط چین CanSino بیولوژیک, Inc., و مشارکت Pfizer و BioNTech SE نیز تحویل داده مثبت دادگاه به روز رسانی دوشنبه. نتایج افزایش خوش بینی در مورد راه هایی برای مقابله با یک بیماری همه گیر که به کشته شدن بیش از 600 ، 000 مردم و باعث بحران اقتصادی در سراسر جهان است. مدرن, Inc., یکی دیگر از فرمانداران منتشر شد, نتایج هفته گذشته از مراحل اولیه تست که خود را نشان داد واکسن افزایش سطح آنتی بادی است که مبارزه با ویروس.

"بازار باید بسیار احساس خشنودی که ما چندین واکسن نامزدها که در حال ساخت خوب پیشرفت" لانست ویرایشگر ریچارد هورتون گفت: در مصاحبه با بلومبرگ تلویزیون.

گام کلیدی

اگر چه تحریک تولید آنتی بادی خنثی ثابت نمی کند یک واکسن موثر خواهد بود آن را به عنوان یک گام مهم اولیه در تست. نتایج حاصل از آزمایش در حیوانات در حال حاضر نشان داده شده آکسفورد-AstraZeneca شات باعث ایجاد یک پاسخ ایمنی است.

فاز 1 انسانی آزمایشی که صورت گرفت بین مارس 23 و 21 مه درگیر 1,077 افراد سالم در سنین 18 تا 55 بدون سابقه Covid-19. یک گروه کنترل داده شد واکسن مننژیت به عنوان دارونما و 10 شرکت کنندگان دریافت دو دوز از این شات یک ماه از هم جدا. این واکسن باعث عوارض جانبی جزئی که می تواند با کاهش مصرف پاراستامول. وجود دارد هیچ عوارض جانبی جدی از واکسن.

توضیح داد| آنچه ما می دانیم از Covid-19 شرکت: به روز شده علائم حالت انتقال ایمنی و عوارض

بسیاری از شرکت کنندگان در این مطالعه دریافت یک دوز از واکسن. ماهواره را اولویت بندی دو شات رژیم در آینده آزمایش گفت: Adrian تپه سر آکسفورد Jenner موسسه در مصاحبه.

یک دوز واحد آکسفورد واکسن منجر به چهار برابر افزایش آنتی بادی ها به ویروس سنبله پروتئین در 95 درصد از شرکت کنندگان یک ماه پس از تزریق AstraZeneca در بیانیه ای گفت. SARS-CoV-2 با استفاده از سنبله پروتئین برای ورود به سلول است. یک سلول T پاسخ القا شد در تمام شرکت کنندگان که واکسن اوج در روز 14 پس از تزریق.

آنتی بادی های خنثی

"واکسن مشغول به کار و توسعه همه مهم خنثی سازی آنتی بادی در بسیاری از موارد پس از یک شات و در تمام موارد بعد از 2 عکس," گفت: Ian Jones, استاد علوم پزشکی در دانشگاه خواندن.

در سراسر جهان حدود 160 coronavirus واکسن در مراحل مختلف توسعه, با توجه به سازمان بهداشت جهانی است. آکسفورد شات نزدیک به جبهه بسته و در حال حاضر آغاز شده نهایی مرحله آزمون. AstraZeneca گفته است که ممکن است شروع به ارائه دوز به انگلستان در اوایل سپتامبر.

AstraZeneca دریافت افزایش زمانی که ایالات متحده متعهد شده تا آنجا که $1.2 میلیارد به سمت توسعه است. تحت قرارداد خود را با شرکت داروسازی ایالات متحده می تواند شروع به دریافت منابع در اوایل ماه اکتبر.

انگلستان نیز رخ داد یک توافق برای عرضه شات اما در روز دوشنبه آن را امن دسترسی به دیگر داروسازان' تجربی واکسن به پرچین آن شرط و جلب دوز به اندازه کافی برای پوشش جمعیت آن از 66 میلیون نفر است. دولت امن معاملات با شرکت گزارش BioNTech و Valneva SE.

Covid مبارزه

شرکت ها و دانشگاه ها با تکیه بر آرایه ای از روش ها در مبارزه با Covid-19. آکسفورد تیم را توسعه داده است یک تکنولوژی است که می تواند سرعت بخشیدن به فرایند با استفاده از یک ویروس بی ضرر برای حمل برخی از پاتوژن را مواد ژنتیکی به سلول برای تولید پاسخ ایمنی است. پیشنهاد واکسن ساخته شده از نسخه ضعیف از یک سرماخوردگی ویروس است که از نظر ژنتیکی تغییر آن را قادر به رشد در انسان است.

آکسفورد درج مواد ژنتیکی از سطح سنبله پروتئین از SARS-CoV-2 virus به عنوان یک راه برای فریب سیستم ایمنی بدن به مبارزه با به عقب. پلت فرم تحریک هر دو آنتی بادی و سطح بالا از قاتل سلول های T یک نوع از سلول های سفید خون است که کمک می کند تا سیستم ایمنی بدن در از بین بردن عفونت.

"ما بسیار تشویق" هیل گفت. در حالی که آزمون ثابت نمی کند این واکسن کار خواهد کرد: "من فکر می کنم ما کمی اعتماد به نفس بیشتر باید کار این هفته نسبت به هفته گذشته است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن