مالکیت و جهانی coronavirus همه گیر

در حال حاضر ما می دانیم که اقتصادی و اجتماعی و سیاسی با پیامدهای بیماری همه گیر کوروناویروس با ما خواهد بود بر

توسط NEWSATROPAT در 4 تیر 1399

در حال حاضر ما می دانیم که اقتصادی و اجتماعی و سیاسی با پیامدهای بیماری همه گیر کوروناویروس با ما خواهد بود برای سال, اگر نمی دهه. آن است که در حال حاضر برای ما روشن است که این تاثیر را در زندگی ما گسترش فراتر از حال حاضر اضطراری برای بهداشت عمومی.

اگر چه آن را می سازد کمتر سرفصل از دست دادن شغل و یا ملی مستند سیاست های, یکی از مهم ترین اثرات این بحران در سراسر جهان است که در حکومت جهانی که در آن از قبل موجود و نقاط ضعف و مشکلات را تبدیل به بیشتر تشدید.

مفید مالکیت کدورت – به عبارت دیگر ناتوانی برای پیدا کردن که صاحب و کنترل های خاص کسب و کار -- یک موضوع در سراسر جهان به عنوان دولت تمرکز بر روی بیماری همه گیر. آن است که یک موضوع را با محدوده گسترده ای مفاهیم.

تقلب و فساد

چرا باید مفید مالکیت از تمام آیتم های موجود در جهان را باید انجام دهید-بهتر است لیست تواند مانند یک نگرانی ؟ به سادگی قرار دادن به عنوان دولت بسیج منابع مالی برای مقابله با بحران بهداشت عمومی اقتصادی مقاومتی و حکومت داری خوب ضرورت برای انتشار جزئیات از صاحبان شرکت ها در حال تبدیل شدن به قوی تر و فوری تر.

به عنوان تریلیون دلار هستند قرار داده و به COVID-19 تلاش, تمرکز است طبعا در فعال کردن اورژانس خرید فوری لوازم بهداشت و درمان و جلوگيري از شغل معیشت و کلیدی زنجیره تامین. اما به عنوان دولت انجام تحلیل توسط U4 مبارزه با فساد اداری در مرکز منابع نشان می دهد که کلید کنترل و توازن در هزینه ها کاسته شود و یا شکسته. به ناچار این به این معنی یک خطر بسیار بیشتری از پول در حال از دست به تقلب و فساد, و یا در غیر این صورت منحرف و دور از حمایت از کسانی که بیشترین نیاز.

فقط به عنوان همه گیر بدتر از قبل موجود نقاط ضعف در بسیاری از کشورها سیستم های بهداشتی سمی تاثیر از قبل موجود حکومت مسائل شده است افزایش بیش از حد. در اواخر ماه مه و ضد فساد و COVID-19 رویداد برگزار شده توسط سازمان همکاری و توسعه اقتصادی تأکید این نقطه است. Drago کوس صندلی OECD ضد رشوه خواری مشغول به کار بود بلانت در ارزیابی خود: شرایط فعلی هستند "بهشت برای فساد". ما به سادگی نمی توانیم صبر کنید تا فوری بحران بهداشت عمومی موسى قبل از پرداختن مربوطه را کشتند.

OpenOwnership

آنچه باید انجام شود برای تقویت شفافیت ؟ OpenOwnership یک ابتکار جهانی که با این نسخهها کار به آن را آسان تر برای دسترسی به اطلاعات در مورد که صاحب کنترل و سود حاصل از شرکت های

به تازگی برگزار شد میزگرد تخصصی با نمایندگان, دولت, صنعت, جامعه مدنی, دانشگاه ها و رسانه ها به بحث در مورد چگونه مفید مالکیت شفافیت کاهش در سراسر هر دو کوتاه مدت واکنش های اضطراری کوتاه مدت و دراز مدت بهبود اقتصادی.

در این جلسه کارشناسان شناسایی پنج مناطقی که مفید مالکیت شفافیت است از بیشترین اهمیت برای دولت و جامعه مدنی و شهروندان:

– تدارکات: دولت در حال حاضر انجام گسترده اورژانس تدارکات عمومی برای دیدار با COVID-19-مربوط به بهداشت عمومی نیاز دارد و آنها در مواجهه با جهانی کمبود کلیدی لوازم مانند PPE. بدون کافی به دلیل سعی و کوشش دولت می تواند طعمه به تقلب و جعل طرح به عنوان بازیگران بی پروا به دنبال استفاده از فشار تقاضا است.

مالکیت شفافیت اجازه می دهد تا دولت به سرعت و به طور موثر انجام حداقل استانداردهای علت سعی و کوشش در شرکت هایی که آنها در حال خرید کالا و خدمات از. و همچنین به عنوان کاهش فوری خطر فساد را فراهم می کند با ارزش نوین برای آینده حسابرسی.

پیگیری کمک های مالی: بسیاری از تریلیون ها دلار در حال حاضر به پمپ اقتصاد در سراسر جهان است. مقدار قابل توجهی از این بودجه را به شرکت هایی که در حال دریافت حمایت مالی به عنوان بخشی از محرک اقتصادی و دستمزد حفاظت بسته است. اما بدون موثر پیگیری این بودجه ها در معرض خطر انحراف از طریق فساد و یا سوء مدیریت.

مفید مالکیت شفافیت می دهد دولت اطلاعات ارزشمند در مورد کسی است که در نهایت با بهره گیری از اقتصادی و پشتیبانی ارائه شده به شرکت ها اجازه می دهد متحده برای پشتیبانی از هدف که در آن نیاز بزرگترین است.

– حمایت از اقتصاد داخلی: علاوه بر محافظت در برابر فساد و سوء مدیریت دولت ها با چالش حصول اطمینان از حمایت مالی به شرکت می رود به سمت تقویت اقتصاد داخلی – و نه از مردم و شرکت های مستقر در جاهای دیگر. کشورها از جمله کانادا و دانمارک و فرانسه حاضر اورژانس حمایت مالی به شرکت های مستقر در پناهگاه های مالیاتی.

مالکیت شفافیت ارائه می کنند دولت با اطلاعاتی که آنها نیاز به منظور درک ساختار مالکیت شرکتها و ببینید که در آن شرکت های مختلف در مالکیت زنجیره ای بر اساس هستند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن