بیش از 580,000 جراحی در هند ممکن است لغو شود با توجه به COVID-19: مطالعه

توسط: PTI | لندن | منتشر شده: 15 مه سال 2020 7:44:42 pm این مدل سازی مطالعه نشان می دهد که هر اضافی

توسط NEWSATROPAT در 26 اردیبهشت 1399
توسط: PTI | لندن | منتشر شده: 15 مه سال 2020 7:44:42 pm
coronavirus, india lockdown, coronavirus in maharashtra, maharashtra surgery cost in private hospitals, maharashta surgery cost cap, Anup Kumar Yadav, director of National Health Mission, indian express news این مدل سازی مطالعه نشان می دهد که هر اضافی هفته از اختلال در خدمات بیمارستان خواهد بود همراه با بیشتر از 2.4 میلیون لغو شد. (بازنمودی)

بیش از 580,000 برنامه ریزی شده عمل جراحی در هند ممکن است لغو و یا با تاخیر به عنوان یک نتیجه از COVID-19 pandemic, با توجه به مطالعه انجام شده توسط یک کنسرسیوم بین المللی.

مطالعه منتشر شده در مجله انگلیسی از عمل جراحی بینی است که بر اساس 12 هفته دوره اوج اختلال در خدمات بیمارستان با توجه به COVID-19 حدود 28.4 میلیون اعمال جراحی الکتیو در سراسر جهان خواهد بود لغو و یا به تعویق افتاد و در سال 2020 است.

این منجر به بیماران رو به صبر طولانی برای سلامت خود را به مسائل مربوط به حل و فصل شود با توجه به تحقیقات انجام شده توسط CovidSurg مشترک یک شبکه تحقیقات از بیش از 5000 جراحان از 120 کشور با تمرکز بر تاثیر COVID-19 در مراقبت های جراحی. این مطالعه به رهبری اعضای مستقر در انگلستان بنین و غنا, هند, ایتالیا, مکزیک, نیجریه, رواندا, اسپانیا, افریقای جنوبی و ایالات متحده است.

این مدل سازی مطالعه نشان می دهد که هر اضافی هفته از اختلال در خدمات بیمارستان خواهد بود همراه با بیشتر از 2.4 میلیون لغو شد.

محققان از جمله کسانی که از دانشگاه بیرمنگام در انگلستان جمع آوری اطلاعات دقیق از جراحان در سراسر 359 بیمارستان و 71 کشور در نظر دارد برای لغو عمل جراحی انتخابی. این داده شد و سپس مدل آماری به منظور برآورد بالغ برای لغو عمل جراحی در سراسر 190 کشور جهان است.

محققان پروژه ای است که در سراسر جهان 72.3 درصد از برنامه ریزی عمل جراحی می توان از طریق دوره اوج COVID-19 مربوط به اختلال و اضافه کرد که اکثر لغو عمل جراحی خواهد بود برای غیر سرطان شرایط.

در هند 5,84,737 بیماران ممکن است جراحی های صورت لغو یا تاخیر بیش از 12 هفته دوره در سراسر زمان رمان coronavirus بیماری قله با توجه به مطالعه برآورد. ارتوپدی روش لغو خواهد شد اغلب با 6.3 میلیون ارتوپدی جراحی لغو شده در سراسر جهان بیش از 12 هفته دوره محققان گفتند.

در این مطالعه نیز پیش بینی شده است که در سطح جهان 2.3 میلیون سرطان عمل جراحی خواهد بود لغو و یا به تعویق افتاد گفتند.

"در طول COVID-19 بیماری های همه گیر اعمال جراحی الکتیو لغو شده اند, برای کاهش خطر ابتلا به بیماران در معرض COVID-19 در بیمارستان و به حمایت گسترده تر بیمارستان پاسخ برای مثال با تبدیل سالن های عامل در بخش مراقبت های ويژه" گفت: Aneel Bhangu از دانشگاه بیرمنگام است.

"اگر چه ضروری لغو جای یک بار سنگین بر روی بیماران و جامعه است. بيماران شرایط ممکن است بدتر بدتر شدن کیفیت زندگی خود را به عنوان آنها منتظر موکول عمل جراحی است. در برخی موارد برای مثال سرطان تاخیر در عمل جراحی ممکن است منجر به تعداد مرگ و میر غیر ضروری" گفت: Bhangu.

دیمیتری Nepogodiev همچنین از دانشگاه بیرمنگام اشاره کرد که هر اضافی هفته از اختلال در خدمات بیمارستان نتایج اضافی 43,300 اعمال جراحی لغو شدن. بنابراین مهم است که بیمارستان ها به طور منظم ارزیابی وضعیت طوری که عمل جراحی می تواند از سر گرفته و در اولین فرصت او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن