بیش از 5 میلیون نفر آواره در هند در سال 2019: سازمان ملل متحد

توسط: PTI | سازمان ملل متحد | منتشر شده در تاریخ: مارس 5, 2020 1:13:20 pm . تقریبا 10 میلیون جابه جا

توسط NEWSATROPAT در 20 اردیبهشت 1399
توسط: PTI | سازمان ملل متحد | منتشر شده در تاریخ: مارس 5, 2020 1:13:20 pm
Over 5 million people internally displaced in India in 2019: UN . تقریبا 10 میلیون جابه جایی در سال 2019 بودند ثبت شده در شرق آسیا و اقیانوس آرام (39 درصد) و تقریبا به همان تعداد در جنوب آسیا (9.5 میلیون دلار). (AP Photo/ست Wenig/فایل)

بیش از پنج میلیون نفر آواره در هند به دلیل بلایای طبیعی و جنگ و خشونت در سال 2019 تشکیل بالاترین تعداد جدید داخلی و آوارگی در جهان در طی این دوره به دنبال فیلیپین و بنگلادش و چین با توجه به یک گزارش سازمان ملل متحد.

از دست در خانه' گزارش منتشر شده توسط سازمان ملل متحد صندوق کودکان (یونیسف) گفت که تقریبا 33 میلیون جابه جایی ثبت شد در سال 2019 — حدود 25 میلیون نفر به علت حوادث طبیعی و 8.5 میلیون دلار به عنوان نتیجه درگیری و خشونت است.

از این وجود دارد 12 میلیون جابجایی مربوط به کودکان از جمله حدود 3.8 میلیون نفر از آنها ناشی از جنگ و خشونت و 8.2 میلیون نفر به علت حوادث مرتبط بیشتر به آب و هوا مربوط به حوادث.

در این گزارش گفت که حوادث طبیعی منجر به جدید تر جابجایی از جنگ و خشونت است. تقریبا 10 میلیون جابه جایی در سال 2019 بودند ثبت شده در شرق آسیا و اقیانوس آرام (39 درصد) و تقریبا به همان تعداد در جنوب آسیا (9.5 میلیون دلار).

"هند و فیلیپین و بنگلادش و چین همه دچار بلایای طبیعی منجر به جابه جایی میلیون ها نفر که برای اختصاص 69 درصد از فاجعه جهانی ناشی از جابجایی. این عمدتا ناشی از شرایط ایجاد شده توسط خطرناک طوفان و سیل" این گزارش افزود که در سطح جهان حدود 8.2 میلیون فاجعه مربوط به جابجایی برآورد شده مربوط به کودکان است.

در هند تعداد کل جدید داخلی جابه جایی در سال 2019 در ایستاده بود 5,037,000 – از جمله 5,018,000 با توجه به بلایای طبیعی و 19,000 به دلیل درگیری و خشونت است.

فیلیپین اختصاص 4.27 میلیون جدید داخلی و جابجایی های ناشی از بلایای طبیعی و جنگ و خشونت در بنگلادش 4.08 میلیون و چین 4.03 میلیون. این گزارش اضافه شده است که امروزه کودکان بیشتر از همیشه قبل از آواره در کشورهای خود را دارند.

در پایان 2019 حدود مجموع 46 میلیون نفر آواره جنگ و خشونت است. "حدود 19 میلیون کودک آواره شدند در داخل کشورهای خود به دلیل درگیری و خشونت در سال 2019 بیش از هر سال دیگر آنها را در میان آسیب پذیرترین به گسترش جهانی COVID-19" این گزارش گفت:.

این آژانس سازمان ملل متحد گفت: COVID-19 همه گیر است که تنها ساخت یک وضعیت بحرانی بدتر است. "از خانه های خود و جوامع این کودکان از جمله آسیب پذیر ترین در جهان است. ادامه COVID-19 همه گیر می ایستد به را حتی بیشتر آسیب و عدم اطمینان به زندگی خود" آن را گفت.

اردوگاه و یا اسکان غیررسمی اغلب به سر می برند و فقدان بهداشت کافی و خدمات بهداشتی و درمانی. فیزیکی فاصله اغلب ممکن است ایجاد شرایطی است که به شدت منجر به گسترش این بیماری در این گزارش گفت:.

"زمانی که بحران جدید پدیدار مانند COVID-19 گیر این کودکان به ویژه آسیب پذیر هستند" گفت: مدیر اجرایی یونیسف هنریتا جلو.

"ضروری است که دولت ها و شرکای بشردوستانه با هم کار کنند برای نگه داشتن آنها را امن و سالم, آموزش و محافظت شده," او گفت:.

این گزارش به نظر می رسد در خطرات آواره صورت کودکان — کودک کار, کودک, ازدواج, قاچاق در میان آنها -- و اقدامات ضروری و مورد نیاز به حفاظت از آنها.

این تماس ها برای سرمایه گذاری استراتژیک و ایالات متحده از تلاش های دولت در جامعه مدنی شرکت های بشردوستانه بازیگران و فرزندان خود را به آدرس کودک-درایور خاص از جابه جایی به ویژه خشونت و استثمار و سوء استفاده است.

همچنین در دولت تشکیل زیر سطح بالا پنل داخلی جابه جایی ایجاد شده توسط دبیر آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ به سرمایه گذاری در اقدامات که ارائه حفاظت و دسترسی عادلانه به خدمات برای همه آواره فرزندان و خانواده خود را.

بهتر به موقع و در دسترس data — disaggregated سن و جنسیتی نیز برای ارائه در این برنامه, این گزارش می گوید. "آواره کودکان و جوانان خود باید یک صندلی در پشت میز ،

بیشترین تعداد آواره کودکان با توجه به درگیری های موجود در خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA) و کشورهای جنوب صحرای آفریقا. آوارگان داخلی متمرکز در دو منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا و غرب و مرکز آفریقا.

منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا ثبت شده بیش از 12 میلیون نفر از آوارگان داخلی به عنوان یک نتیجه از درگیری و خشونت در پایان 2019. تقریبا همه آنها زندگی می کردند فقط در سه کشور سوریه و یمن و عراق و حدود 5 میلیون کودک بودند.

کشورهای جنوب صحرای آفریقا است خانه را به یکی دیگر از 19 میلیون آوارگان ناشی از جنگ و خشونت است. حدود 4 نفر از 10 آوارگان داخلی زندگی در منطقه نصف بودن کودکان است. یک چهارم از تمام آوارگان داخلی با توجه به درگیری و خشونت در 2019 — 6.5 میلیون نفر —زندگی در سوریه به تنهایی.

این شامل 2.4 میلیون کودک. همراه با جمهوری دموکراتیک کنگو (2.9 میلیون) و یمن (1.7 میلیون دلار) این سه کشور به حساب یک سوم (36 درصد) از کودکان آواره با توجه به درگیری و خشونت آن را گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن