خارج از حلقه جهنم: خاموش شدن و humanisation از جهانی شدن

این فاجعه است که COVID-19 بازدید کرده است در آمریکا و انگلستان مربوط است به ماهیت ایدئولوژی اقتصادی است که هر

توسط NEWSATROPAT در 1 خرداد 1399

این فاجعه است که COVID-19 بازدید کرده است در آمریکا و انگلستان مربوط است به ماهیت ایدئولوژی اقتصادی است که هر دو در آغوش بهترین و شناخته شده به عنوان "نئولیبرالیسم' (من می گویند چرا بعد از مدت مهم است). نئولیبرالیسم گود ظرفیت عمومی خود را در بخش های زیر کمک های مالی آنچه در آن نمی privatise. این ایجاد شرایطی که منجر به شدت COVID بحران برای کاخ سفید و خیابان داونینگ.

اما زمینه بحران آنها در حال حاضر مقابله با اقتصاد بازار در همه جا. همه تعطیل یا کاملا قطع تا یک سوم از اقتصاد خود و در حال حاضر باید به دنبال بازیابی چیزی است که هیچ کس انتظار می رود و یا آماده برای.

درست به نئولیبرالی ارث آنگلو-آمریکایی رهبران تلاش سخت به مقاومت در برابر چنین اقدامات است. زمانی که سیاست نسبت به این ویروس مورد بحث قرار گرفت در خیابان داونینگ در "پایان مارس" به نظر می رسد دولت در آغوش موجود اپیدمی برنامه ریزی که نتایج خیلی "وحشتناک" وقتی جنگ-gamed در سال 2016 ورزش ماکیان آنها هرگز منتشر شده است. استراتژی به عنوان ارائه شده توسط نخست وزیر و رئیس ستاد Dominic کامینگز بود که توسط یک شاهد به عنوان "گله ایمنی حفاظت از اقتصاد و اگر این بدان معناست که برخی از بازنشستگان مرگ خیلی بد" با توجه به ساندی تایمز.

این سخت است نه به منطق این رویکرد از یک رایگان-بازار چشم انداز. مرگ و میر بیشتر خواهد بود و در نتیجه صرفا سرعت بخشیدن به فسخ کسانی از ما که به هر حال 'تخلیه' در خدمات اجتماعی. کمتر سالمندان قربانیان تمایل به زمینه مسائل مربوط به سلامت است که همچنین حذف هزینه های بیمه خدمات درمانی. یک جوان مشخصه ارزان تر جمعیت خواهد بود که نتیجه حفظ اقتصاد از تنبیهی 'وحشت' اقدامات از کشورهای دیگر است. این یک روش ضمنی در جانسون گرینویچ سخنرانی در مورد بریتانیا تبدیل خود را به سوپرمن. اما از آن رها شده بود. چرا ؟

تمایل به حمایت از اقتصاد در همه هزینه ها مشخصه مصرف تهمت که به عنوان ویروس در شروع است. فرمانداران جمهوریخواه حاضر به ممنوعیت جلسات و یا نزدیک سواحل است. حزب سیاستمداران و تأمین کنندگان مالی خشم در محدودیت. دو مغلوب ساختن پیشی جستن حامیان خلاصه تا خود را در بازار-رویکرد اول به عنوان نیک Paumgarten که در نیویورکر: Fox مفسر گلن بک "من می خواهم به جای مرگ از کشتن این کشور" و دن پاتریک فقط انتخاب به عنوان معاون فرماندار تگزاس در پدربزرگ و مادربزرگ در حال مرگ برای اقتصاد: "در صورتی که ارز, من همه در".

چنین نگرش مشخصه Trumpian اقتصاد با آن خصومت به قوانین و مقررات از هر نوع. حامیان او در حال حاضر هل دادن به باز کردن اقتصاد با وجود مرگ این باعث خواهد شد به خصوص که آنها بر این باورند که ثروتمند خوب خواهد بود. اما این نگرش نه تسلط بر سیاستگذاری در شروع است.

چین دارای یک جمعیت سالمندی. چه چیزی می تواند بهتر از نازک شدن آن را ؟ در سال 1958 بیش از 30 میلیون درگذشت تشکر به اصطلاح جهش بزرگ رو به جلو و در عین حال مائو هرگز پاسخ آن را و ارقام تحت پوشش بودند. درمان Uighurs نشان می دهد چنین بی رحمی است و به سختی آرام شده است. پس چرا انجام یازدهم و دفتر سیاسی تصمیم چینی ها را coronavirus 'در چانه' زمانی که پکن سیستم از کنترل و نظارت می تواند تحمیل کرده اند این است ؟

بخشی از پاسخ این است که فرقه یازدهم شخصیت و حزب مباهات موفقیت آن باعث ایجاد تنش در اطاعت آن را خواسته است. با وجود این کشور بسیار زیاد اندازه زمانی که چیز اشتباه مقامات مرکزی برگزار می شود به طور مستقیم مسئول با وحشی خشم. به عنوان گسترش عفونت و فانی آن پیامدهای توسعه در ووهان روشن شد که آن می تواند نه پوشش داده شود تا نه موجود با توجه به شهر ارتباط در چین و جهان است.

در 25 ژانویه و دو روز قبل از سال نو چینی که می بیند بزرگترین جنبش توده ای از مردم در این سیاره پس از میلیون ها نفر در حال حاضر در سمت چپ ووهان به عنوان شایعات گسترش دفتر سیاسی متوجه شدم روز از جهش بزرگ رو به جلو بود. چه چیزی می تواند یک بار تحمیل شود در پراکنده بی حرکت سکونتگاههای روستايی از یک اشتباه دهقانان داده شد نمی تواند تحمل توسط یک کلانشهر متصل. در حال حاضر وجود دارد چیزی شبیه به افکار عمومی.

در پاسخ به یک کشور گسترده مستند راه اندازی شد در سراسر چین است. ووهان را از استان جدا شد, بسته شدن, کردن 50 میلیون نفر است. پرسنل پزشکی ريخته شد به عنوان با ارزش رشد اهداف کلیدی برای رژیم, موفقیت, رها شده بودند.

اقتصاد جهان در پرجمعیت ترین کشور رشد کرده است به طور متوسط نزدیک به 10 درصد در سال از سال 1979 شگفت آور رکورد. در سه ماهه اول سال 2020 از آن منقبض شده توسط بیش از 6 درصد به عنوان ترمز بودند ناودان ، بنابراین تکمیل شد و این تعطیلی حتی آلودگی ناپدید شد. این دفتر سیاسی قابل درک است که آن را در زندگی خود و مشروعیت وابسته به آن را نشان می دهد که هیچ چیز اهمیت بیشتر به آن از زندگی مردم آن است.

مشابه واقعیت شوک مواجه دولتها در سراسر جهان است. یک صد سال پیش زمانی که شاید 50 تا 100 میلیون فوت در 1918-20 بیماری همه گیر آنفلوآنزا دولت بودند و نه سرزنش. در سال 1943 دولت بریتانیا احساس نمی مسئول قحطی بنگال که در زمان دو میلیون نفر از آن موضوع زندگی ادامه رسمی بی تفاوتی به نسل کشی می رود که به ایرلندی قحطی. آنفولانزای همه گیر از سال 1968 تخمین زده شده است کشته 700,000 مردم ساخته شده تاثیر کمی است و در حال حاضر فراموش شده است.

در عین حال امروز اگر دولت بودند بی تفاوت نسبت به چنین مرگ و میر چند خواهد برای زنده ماندن. یا نه سیاستمداران عمل از خود اخلاقی اعتقاد است که در کنار نقطه. برای کاهش از دست دادن زندگی آنها تعطیل اقتصاد در همه جا نئولیبرالیسم سر در گم می شود. جایگزین شد و نه عموم قابل قبول است.

من نمی گویم آنها دور انداخته میشوند. بر خلاف آنها عمل کرده و به تلاش و اطمینان از بقای آن. نئولیبرالیسم بود که همیشه تنها یک نوع از یک دگرپیکری سیستم اقتصادی است که مقدار زیادی از زندگی در آن است.

با اینحال یک تحول تاریخی صورت گرفته است. اقدامات انجام شده, اما, اکراه, misconceived به شدت اجرا و محدود را رسوب بیشترین رکود اقتصادی در تاریخ, چرا که دولت احساس موظف به سعی کنید و خود را در زندگی مردم و سلامت اولویت بیش از منافع مالی.

برای این کار به اتفاق سه تغییرات لازم بودند. دولت تا به حال دیده می شود توسط مردم به عنوان داشتن مسئولیت برای اقتصاد است. مردم تا به حال به انتظار دولت خود را برای اطمینان از در دسترس بودن خدمات بهداشتی و درمانی از جمله بیمارستان های مدرن پشتیبانی از تمام شهروندان که زندگی در معرض خطر هستند. مردم تا به حال به یک نسبتا ایده روشنی از آنچه اتفاق می افتد که دولت نمی تواند سرکوب. با هم این تغییرات را روبترقی ماهیت سیاست در سراسر جهان است.

اولین سیاستمدار به تشخیص لحظه "انسان شناسی" اهمیت بود فرانسه رئیس جمهور امانوئل پاکسازی. توان از جهانی شدن و نئولیبرالیسم و یک زمان بانکدار او به دنبال تحمیل marketisation خود تمایلی کشور است.

در ماه مارس او گفت: بار مالی تاثیر COVID-19 "باعث می شود ما تمرکز بر روی جنبه انسانی. آن را می شود روشن است که اقتصاد دیگر تقدم است. وقتی که می آید به ما انسانیت زنان و مردان بلکه اکوسیستم در آن زندگی می کنند و در نتیجه تولید گازهای گلخانه ای CO2, گرمایش جهانی تنوع زیستی وجود دارد چیزی مهم تر از نظم اقتصادی." به تاکید شوک از این او نمی رسم از توصیف آنچه اتفاق می افتد. "ما در حال رفتن به nationalise دستمزد و سود و زیان و حساب تقریبا همه کسب و کار ما. این چیزی است که ما انجام می دهند. تمام اقتصاد ما از جمله لیبرال ترین در حال انجام است. آن را در برابر تمام تعصبات اما این راه آن است."

با "تعصبات" او به معنی نئولیبرالیسم. زمانی که او می گوید: "اقتصاد دیگر تقدم" او به این معنی است که آنچه که او و دیگر رهبران عصر ما معتقد بودند در شروع سال درست مثل بقیه از ما دیگر نگه می دارد.

چگونه باید ارزیابی پاکسازی این کلمات ؟ او در این مصاحبه به دنبال تماس خود را به صورت اوراق قرضه به mutualise هزینه های همه گیر برای اعضای منطقه یورو. بدون این, او هشدار داد که ارز برابر خواهد شد. "من باور دارم [اتحادیه اروپا] یک پروژه سیاسی. اگر آن را یک پروژه سیاسی, عامل انسانی است که اولویت...".

پاکسازی به طور گسترده ای حمایت شده و در که زده زمانی که فرانسه را به یک انتخاب ضعیف از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری. سنتی رهبران سیاسی صرف نیمی از عمر manoeuvering و کالیبره کردن اظهارات خود را به آنها را قابل قبول خود را به حوزه. پاکسازی فقدان چنین گذشته نیز یک قدرت سبکی سیاسی خود در کشور باعث می شود صداقت امکان پذیر است, در واقع ممکن است خود را ویژه دارایی. برخی دیگر از جناح راست سیاستمداران را به جرات می توان گفت آنها فقط ملى کشور خود حقوق و دستمزد و حساب کسب و کار. اما رئیس جمهور فرانسه است که به سادگی گزارش در حیرت انگیز تصمیمات او و دیگران باید در همه حال به.

آنچه که او گزارش شده است که COVID-19 همه گیر رسوب کرده ایدئولوژیک شکست. خرابی هستند نه همان مرگ یا انقلاب. شما می توانید بازیابی و تقویت شود, با تجربه و یا فقط رفتن به چگونه شما بودند. شما می توانید بازیابی و تغییر آن است. و یا شما ممکن است تغییر یابد و اساسا برای خوب یا بد. نتیجه تصمیم پس از آن و به دست آورد آن است که هرگز ذاتی در بحران است. و در نتیجه در این مورد به سختی می تواند مهم تر است آن را به عنوان یک شکست در جهانی شدن خود را. همه گیر نشان داده است یک ناسازگاری بین اقتصادی بازار "دگم" است که ادعا شده به شکل ثروت خلقت جهان و انتظار از حق زندگی که معلوم شد همراه رشد آن است.

اگر شما نگاه در راه جهانی شدن صحبت شده است و نوشته شده است در مورد در سراسر رسانه ها بیش از گذشته دهه های شما را حدس زده بود و به احتمال زیاد و یا حتی ممکن است. چهار مفاهیم ایستادگی کردن: که جهانی شدن است غیر انسانی است منحصر به فرد است اجتناب ناپذیر و اقتصادی مبتنی بر تجارت تامین خطوط و مالی بین المللی.

بالاتر از همه به نظر می رسد چیزی است که انجام می شود به ما. ممکن است رانده شده توسط انسان آژانس در عین حال آن را تجربه کرده است به عنوان یک فرایند ما می توانیم چیزی در مورد. سازمان ملل متحد و سازمان های غیر دولتی به دنبال به شکل محدود و کاهش عواقب آن است. اما آنها مثل یک گروه کر یونانی درمانده از تماشاچیان قادر به هماهنگ درام.

نگران کننده ترین مثال از این است که قریب به اتفاق تلاش های بین المللی برای پیگیری و اندازه گیری بررسی و پیش بینی بلندی فاجعه آب و هوا در تقابل با این نتیجه شکست به اقدامات اضطراری برای جلوگیری از آن. داووس نخبگان زیبا در قدرت خاص خود را دارد اما ناتوانی پنجه نرم می کند وقتی که می آید به گرفتن مسئولیت به عنوان سیاره می سوزد.

حامیان جهانی شدن تشویق تقديرگرايي و ناتوانی. یک مثال قابل توجه بود که پس از آن انگلستان تونی بلر نخست وزیر گفت: کنفرانس حزب کارگر در سال 2005 "می شنوم که مردم می گویند ما باید برای متوقف کردن و بحث جهانی شدن. شما ممکن است به عنوان به خوبی به بحث پاییز باید دنبال تابستان". که سال توماس فریدمن منتشر پرفروش جهان مسطح است و آن را مد روز به این باور انسان به سیاره تبدیل شده بود به یک اجتماعی-اقتصادی تکینگی به لطف رشد یک جهان گسترده ای از سیستم تجارت سرمایه گذاری, مهاجرت و ارتباطات محور در ابتدا دولت و سپس توسط شرکت ها و در نهایت توسط امور مالی و فضای مجازی است. قرار بود آن را به منجر شود به طور اجتنابناپذیری به نماینده دموکراسی و حکومت قانون نظارت لیبرال نخبگان.

ما نمی تواند درک آنچه در جریان است اگر ذهن ما را فلج کرده است از جمله مزخرف. نقطه شروع اساسی برای درک این است که همه صحبت از جهانی شدن گمراه اگر این پروژه ایده ساده یا homogenisation. پیشرفت – و ما در حال زندگی در یک عصر بسیار زیاد تکنولوژیکی و تولیدی پیشرفت – تولید پیچیدگی و تنوع نه یکنواختی. اینترنت تشدید محلی در ارتباط است. جعل یک محیط مشترک کمک به توسعه تفاوت دارد. غنای تضاد و تناقض هستند و اصحاب مشترک مقررات و امنیتی است. ارتباطی و تکثیر انواع شکوفه و عدم تمرکز می شود موثر تر و نه کمتر.

نه تنها جهانی شدن تولید و تفاوت آن رانده است آنها را به خصوص ضروری از 'گرفتن'. مطالعات ملی نشان می دهد که از آن شده است این خودرو به صورت صنعتی و تجدد نه یک مانع برای آنها. به دور از این که چیزی است که ما نمی توانیم بحث آن نیازمند استدلال و آزمایش است.

از همه مهم جهانی شدن است به هیچ وجه محدود به اقتصاد است. بله این شامل راه است که در آن جهان می رود در مورد کسب و کار خود را در داخل و بین کشورها است. اما آن را نیز فرایندهای است که توسط آن ما ساکن جهان به عنوان یک کل از جمله رسانه های ما و ارتباطات; آن تاثیر می گذارد که چگونه ما از خوردن و نوشیدن و راه ارتباطی ما و تجربه خودمان و سلامت ما به عنوان یک گونه چیزی Coronavirus به معنای واقعی کلمه به ارمغان آورد به خانه ما.

همراه و مرتبط با غیرانسانی پیشرفت بازار با تمام ناامنی های متوالی رکود precariousness و امتناع از مسئولیت است و به موازات روند humanisation. این یک اصطلاح من می خواهم که قبل از استفاده COVID-19. پس از آن در سال 2019, 'humanisation' را صدا بیش از حد ضعیف و نرم برای توصیف این جهت جهان ممکن است گرفتن است. اما این ویروس به ما نشان داده است که گونه های ما-طبیعت سخت و جدی در اولویت است.

امروز بشر پیامدهای جهانی شدن بخشی از تجربه ما به عنوان به خوبی به عنوان دانش است. مردم در همه جا احساس ما به اشتراک بگذارید همان سیاره زمین در همان زمان به عنوان هر یک از دیگر. از آن پیروی نمی کند ما به اشتراک گذاری یکسان پاسخ بر عکس. با این وجود است که دیگر هر جامعه ای بر روی زمین که در آن تجربه بودن بخشی از جهان معاصر تاریخ است محروم از زندگی روزمره است.

یک راه ساده برای ارزیابی این است که به مقایسه سال 1950 تا به امروز یک دوره به خوبی در طول عمر من (من متولد 1942). در اواسط قرن بیستم حدود 51 درصد است که نیمی از جمعیت جهان تا به حال هیچ آموزش رسمی بسیاری از زنان بی سواد بودند, بسیاری از مردم زندگی در زمین و بسیاری از امروز کشورهای مستعمرات. امروز نزدیک به دو سوم از ما گوشی های تلفن همراه, بسیاری از ما در شهرها و یا شهرهای وجود دارد که تقریبا در بیشتر ملت ها از ما می توانید تعداد دفعات مشاهده شده و این واقعیت است که 10 درصد از ما هیچ اساسی آموزش و پرورش است که به عنوان تکان دهنده است.

این یک اقتصادی و اجتماعی و سیاسی انقلاب است. یک بهبود بسیار زیاد در استاندارد زندگی ایجاد کرده کلی ظرفیت برای تبدیل شدن به شهروندان در همه جا. کارشناسی ارشد از جهانی شدن همه چیز ممکن است به debilitate محبوب آژانس. آنها تولید شده اند محله های فقیرنشین شهری و فقر و اعتیاد به مواد مخدر در یک unspeakable, مقیاس, اما فراگیر, آموزشی, بهداشتی و فن آوری تحولات گذاشته اند که پایه و اساس مردم برای تبدیل شدن به انسان کامل و این دور دمیده شده است نئولیبرالیسم.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن