رییس نیویورک دادستان جفری برمن می گوید پنل ویلیام Barr 'خواست' او را به استعفا

توسط: AP | واشنگتن | منتشرشده: ژوئیه 10 سال 2020 10:47:35 am جفری برمن سابق فدرال دادستان منطقه جنوبی

توسط NEWSATROPAT در 29 تیر 1399
توسط: AP | واشنگتن | منتشرشده: ژوئیه 10 سال 2020 10:47:35 am
Ousted NY prosecutor, Geoffrey Berman, William Barr, Donald Trump, world news جفری برمن سابق فدرال دادستان منطقه جنوبی نیویورک می رسد برای یک درب بسته جلسه با کمیته قضایی مجلس, پنج شنبه, جولای 9, 2020, در واشنگتن است. (AP Photo/مانوئل Balce Ceneta)

این رییس ما وکیل بود که پیشرو در تحقیقات به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن متحدان گفت: قضایی مجلس پانل در روز پنج شنبه که دادستان کل ویلیام Barr "بارها و بارها خواست" او را به استعفا در یک عجله مرتب جلسه که میریزد نور فوق العاده بن بست اطراف خروج خود را.

جفری برمن سابق فدرال دادستان منطقه جنوبی نیویورک ارائه این کمیته با یک حساب دقیق در پشت درهای بسته از سه روز در ماه ژوئن به عنوان او تحت فشار قرار دادند با توجه به بیانیه افتتاحیه به دست آمده توسط آسوشیتد پرس.

برمن گفت: بر بیش از 45 دقیقه جلسه در پیر هتل در نیویورک "فشرده" او را در موقعیت دیگری در وزارت دادگستری می زنیم تا مدنی را بدست آورد به طوری که دولت می تواند نصب جی کلیتون رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار به بالا کار در منهتن.

"من به دادستان کل است که من علاقه مند بود" برمن گفت پانل.

برمن توضیح داد "وجود دارد مهم تحقیقات در دفتر که من می خواستم برای دیدن از طریق به اتمام است."

او گفت: Barr که در حالی که او دوست داشت کلیتون او مشاهده SEC کمیسر به عنوان "بی حد و حصر انتخاب" برای این پست. "او تا به حال تا به حال هیچ جنایی تجربه" برمن گفت.

هنگامی که بار هشدار داده است که اگر او نمی تواند او را اخراج می شود "من به او گفت که در حالی که من نمی خواهم به اخراج من نمی خواهد استعفا دهد" برمن گفت.

مصاحبه قبل از قوه قضائیه کمیته که در حال رونویسی برای انتشار عمومی بعد می آید به عنوان پانل های عمیق تر آن پروب سیاسی در وزارت دادگستری.

قوه قضائیه کمیته صندلی Jerrold Nadler, D -, n. y., نام برمن را اخراج "بخشی از یک روشن و خطرناک الگوی" رفتاری توسط Barr. پانل دموکراتیک اکثریت است و به دنبال آن تحقیقات دادستان کل که آنها می گویند در عمل بیشتر شبیه به مغلوب ساختن پیشی جستن وکیل شخصی از ملت بر اساس قانون ، بار است که مجموعه ای از به شهادت, قبل از این کمیته در اواخر این ماه.

برمن توافق را تنها پس از اینکه مطمئن را پروب از مغلوب ساختن پیشی جستن دایره خود ادامه خواهد داد.

جلسه می آید به عنوان پایتخت همچنان نیمه تعطیل در طول COVID-19 بحران است. برخی اما نه همه قانونگذاران در پانل حضور داشتند.

منطقه جنوبی شناخته شده برای آن با مشخصات بالا پیگرد قانونی است که در آن برمن نظارت تحقیقات از مغلوب ساختن پیشی جستن همکاران از جمله برخی که نمیفهمد برجسته در مجلس درخواست استیضاح رئیس جمهور.

برمن است به دنبال معاملات کسب و کار از رودی جولیانی تهمت شخصی وکیل سابق و شهردار نیویورک. آن را نیز تحت پیگرد قانونی قرار مغلوب ساختن پیشی جستن سابق وکیل شخصی و دلال مایکل کوهن که به زندان رفت برای دروغ گفتن به کنگره و مالی مبارزات انتخاباتی جرم است.

SDNY است جستوجو کرد مغلوب ساختن پیشی جستن مراسم تحلیف جمع آوری کمک های مالی و نظارت دادستان از دو فلوریدا رهبران کسب و کار, لو, Parnas و ایگور Fruman بودند که همکاران از جولیانی و به اوکراین استیضاح بررسی است. این افراد متهم شده در اکتبر فدرال و مالی مبارزات انتخاباتی نقض شده است.

برمن یک جمهوری خواه وکیل و کمک کننده به مغلوب ساختن پیشی جستن شنود گذاشته شد توسط دولت در سال 2018 به آمریکا وکیل برای SDNY. او از سال 1987 تا 1990 برای مشاوران مستقل که به بررسی دولت پرزیدنت رونالد ریگان در ماجرای ایران-کنترا امر است.

وی در SDNY دفتر به عنوان دستیار آمریکا وکیل از سال 1990 تا 1994 قبل از پیوستن به خصوصی عمل از جمله زمان و در همان شرکت به عنوان جولیانی. او بنا به گزارش ملاقات با مغلوب ساختن پیشی جستن قبل از اختصاص بالا دادستان فدرال در منهتن.

تلاش برای سرنگونی برمن موجب غیر معمول برخورد بین وزارت دادگستری و طبقه آن ایرباس در نیویورک است.

در اواخر روز جمعه بار اعلام کرد در بیانیه ای که برمن بود پله پایین. مدت کوتاهی پس از 11 شب برمن صادر شده خود را در بیانیه ای گفت که او "به هیچ وجه قصد استعفا.? برمن نشان داد تا برای کار صبح روز شنبه. بر انتقاد از "عمومی عینک" اعلام کرد برمن را شلیک.

مغلوب ساختن پیشی جستن به خبرنگاران گفت: این بود "همه به دادستان کل" اضافه کردن "من نبودم درگیر است." این اولین فردی گری از وکیل ایالات متحده از SDNY. Preet Bharara سابق دادستان فدرال منصوب شده توسط رئیس جمهور باراک اوباما اعلام کرد که او از کار اخراج شد در ماه مارس سال 2017, مدت کوتاهی پس از مغلوب ساختن پیشی جستن در زمان ،

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب