عثمان Sembène: و این بخشی است که هیچ بخشی

اول که من به تازگی استدلال در کتاب من Spectres فاشیسم (پلوتون 2020) بازگشت فاشیسم باعث تجدید نظر از Aimé Césai

توسط NEWSATROPAT در 13 تیر 1399

اول که من به تازگی استدلال در کتاب من Spectres فاشیسم (پلوتون 2020) بازگشت فاشیسم باعث تجدید نظر از Aimé Césaire نظریه endocolonialism – فاشیسم به عنوان استفاده از تکنیک های سلطه کامل در اروپا آفریقایی و آسیایی مستعمرات به اروپا زمینه خود را.

دوم, در همان زمان, اما خشونت از پلیس نمی تواند به سفید "برتری" به تنهایی نیز باید در واقع در کلاس و جنس روابط است. نقش پلیس برای محافظت از مالکیت خصوصی است که می گویند جدایی بین کارگر و ابزار تولید. جدایی از وسایل تولید است که شرایط برای امکان بهره برداری به عنوان کارگران باید فروش نیروی کار قدرت, ارائه, انتزاعی, زمانی قابل سنجش و قابل اندازه گیری است. Borom Sarrett را وگنر است به معنای واقعی کلمه محروم به معنی خود را از تولید در لحظه ای که خود را در سبد خرید ضبط کردند. چکیده خشونت از این حرکت نیروهای خود را هر دو به معنی تولید و کارگر در یک جنسی و صنعت به منظور شرکت در اجتماعی باروری نیروی کار.

سوم پلیس حفظ به طور خاص مکانی جدایی مشترک را تقریبا در تمام شهرهای آفریقایی بین بومیان' چهارم یا "مدینه" از یک طرف و مهاجران' چهارم از "فلات" در دیگر گرفته شده بیش از, به عنوان Sembène نشان می دهد که ما پس از استعمار آفریقا بورژوازی.

امروز در غرب به خصوص در آمریکای شمالی و نگاه ما به روابط صمیمی بین فاشیسم و به طور فزاینده نظامی پلیس و دستگاه. ما می بینیم وحشیانه over-پلیس از مردم در ایالات متحده و کانادا درونی شهرها و مردمان بومی در سرزمین های خود را در خاص است. چه Fanon تماس "به خوبی ساخته شده شهر" از مهاجر پیش بینی سفید "جامعه دردار" غنی شده با به طور فزاینده ای به بخش خصوصی واگذار و نظامی نیروهای پلیس که تابع برای تمام مفاهیم و اهداف مانند ارتش از شغل در این حوزه فقیر و بی بضاعت. یک جامعه از جدایی; یک جامعه پسا-عینک.

این قطعه برای اولین بار منتشر شد در این ماه ژوئیه تراشه ستون.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن